abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18082805
wie heeft er wel eens ruzie met zijn buren? mijn buren vinden dat ik soms snachts teveel herrie maak, ik vind dat niet...
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:42:04 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:42:48 #3
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_18082837
schijten door de brievenbus en nét niet betrapt worden is leuk om te doen
Ex nihilo nihil fit
pi_18082863
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:42 schreef Amun-Ra het volgende:
schijten door de brievenbus en nét niet betrapt worden is leuk om te doen
pi_18082877
ik heb ruzie met de buren.
Afgelopen valentijnsdag heb ik de buurvrouw een valentijnskaart gestuurd met de tekst bedankt voor de heerlijke nachten, kusjes Henk. ps heb je het je man al vertelt?

die ochtend hadden ze bonje over die kaart (dat hoorde ik door de muur heen) en mijn aktie was dus geslaagd.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:50:30 #6
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18083015
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Afgelopen valentijnsdag heb ik de buurvrouw een valentijnskaart gestuurd met de tekst bedankt voor de heerlijke nachten, kusjes Henk. ps heb je het je man al vertelt?

die ochtend hadden ze bonje over die kaart (dat hoorde ik door de muur heen) en mijn aktie was dus geslaagd.
wat ben je toch afschuwelijk geMEEN!
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_18083036
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:

Whaaaa dies goed!
Whaaaaa Free pron ;)
pi_18083100
bij mij staan ze midden in de nacht op de ramen te bonken en aan te bellen enzo.. ik liet afgelopen vrijdag een van mijn kachellamme vrienden nietsvermoedend open doen, stond hij dus oog in oog met een wijf (die kerel stuurde zijn wijf een keer voor de verandering) in badjas en zij met een kerel die heel geil wordt van drank haha!
pi_18083134
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:54 schreef s9601694 het volgende:
bij mij staan ze midden in de nacht op de ramen te bonken en aan te bellen enzo.. ik liet afgelopen vrijdag een van mijn kachellamme vrienden nietsvermoedend open doen, stond hij dus oog in oog met een wijf (die kerel stuurde zijn wijf een keer voor de verandering) in badjas en zij met een kerel die heel geil wordt van drank haha!
Wat mankeert die mensen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:03:20 #10
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_18083304
ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat de buren komen vragen of de muziek wat zachter mag.
tjah, mooi weer, raampie open en lekker muziek luisteren
pi_18083339
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:55 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Wat mankeert die mensen?
Inderdaad hey, dat vraag ik me nou ook af, ze zijn ook gewoon begin 30 ofzo: het zijn dus niet van die oude zure zakken, ze gedragen zich alleen zo..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 maart 2004 @ 14:07:20 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18083394
Ik heb zo'n benedenbuurman die het leuk vindt om zijn muziek met zulke harde bassen te draaien dat alles hier trilt of bijvoorbeeld zijn auto zowat tegen de mijne aan te parkeren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 31 maart 2004 @ 14:57:25 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_18084412
Vreselijk die asocialen die op geen enkele manier rekening wensen te houden met hun buren.
Geen idee hebben ze hoe ze het woongenot van hun buren verpesten.
Ikke ikke ikke, en de rest kan stikken.

Ik ben zo blij dat ik van mijn herrie buren verlost ben.
Ik voel me veel lekkerder, niet gestresst en veel beter gehumeurd. Ik heb weer zin om het gezellig te maken in mijn huis; een avondje thuis is nu weer genieten in plaats van tegen de muren opvliegen van ellende. Ook laat mijn migraine nu een stuk minder vaak van zich horen.

Ze zouden die overlast veroorzakers iets van 3 weken lang op moeten sluiten in een ruimte waar onafgebroken de muziek gedraaid wordt waar de dader een hekel aan heeft.
Of. nee, niet onafgebroken.. af en toe rust, zodat je denkt hehe, het houdt op. Om vervolgens weer te beginnen met urenlange herrie.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_18084741
wow daar zit een hoop woede en frustratie...

Even voor de duidelijkheid: ik draai nooit harde muziek thuis (dat doe ik in mijn auto wel) en ik doe ook nooit iets om mijn buren structureel te treiteren. Als ik lam thuiskom met een aantal vrienden praten/schreewen we misschien wel wat hard, maar zoiets kan nooit langer dan 15 minuten duren omdat we dan simpelweg in slaap vallen.. Ik vind het onredelijk dat mijn buren bij het eerste beste rumoer al aan beginnen te bellen. Als ik in de zomer op zaterdag of zondag wil uitslapen maar ik dat niet kan omdat er een of ander kutkind in een tuin aangrenzend aan de mijne online zit te schreeuwen hoor je mij ook niet zeiken, daarvoor woon je met z'n allen in een woonwijk. Wat jij schijnbaar hebt meegemaakt met je buren is verdomd vervelend maar absoluut in geen verhouding met wat er bij mij 'aan de hand' is..
  woensdag 31 maart 2004 @ 15:22:36 #15
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_18084909
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:13 schreef s9601694 het volgende:

Wat jij schijnbaar hebt meegemaakt met je buren is verdomd vervelend maar absoluut in geen verhouding met wat er bij mij 'aan de hand' is..
Oh, dan is het goed
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_18084995
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:13 schreef s9601694 het volgende:
wow daar zit een hoop woede en frustratie...

Even voor de duidelijkheid: ik draai nooit harde muziek thuis (dat doe ik in mijn auto wel) en ik doe ook nooit iets om mijn buren structureel te treiteren. Als ik lam thuiskom met een aantal vrienden praten/schreewen we misschien wel wat hard, maar zoiets kan nooit langer dan 15 minuten duren omdat we dan simpelweg in slaap vallen.. Ik vind het onredelijk dat mijn buren bij het eerste beste rumoer al aan beginnen te bellen. Als ik in de zomer op zaterdag of zondag wil uitslapen maar ik dat niet kan omdat er een of ander kutkind in een tuin aangrenzend aan de mijne online zit te schreeuwen hoor je mij ook niet zeiken, daarvoor woon je met z'n allen in een woonwijk. Wat jij schijnbaar hebt meegemaakt met je buren is verdomd vervelend maar absoluut in geen verhouding met wat er bij mij 'aan de hand' is..
die 15 min. kunnen ook zwaar frustrerend zijn.. Deze zaterdagnacht kwamen mijn buren om half 5 's ochtends thuis van stappen en ik lag te pitten.. todat ze thuiskwamen dus ja.. Eikels..
pi_18085026
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:22 schreef tonja het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed
...gelukkig maar
pi_18085044
Nooit.

Wel met mijn vroegere onderbuurvrouw.
De ergste ruzie was een keer tijdens een oud&nieuw feest toen dronken vrienden van mij op haar sloffen en in haar badjas over de gang stoven.

of:

Ging ze 's ochtends om 6 uur keihard muziek draaien om ons (huisgenoot) te fokken terwijl we allebei al aan een broodje zaten om naar ons werk te gaan.
pi_18085371
of je pest je buurman met je muis
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_18094088
zie mijn waarschuwing hieronder

[ Bericht 47% gewijzigd door nikky op 31-03-2004 23:19:02 ]
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:07:29 #21
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_18095714
ik snap niet dat je je zolang rusig hebt kunnen houden, ik was allang naar binnen gestormd en had ze van wat extra bulten voorzien.
pi_18095822
Ppfff hier hebben ze ook ruzie met elkaar, alleen jammer dat wij er tussen wonen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Milf woensdag 31 maart 2004 @ 23:17:21 #23
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_18095993
dit word je tweede waarchuwing. zie ik je nu nog 1 keer zo weer posten ken je vertrekken

dit geldt voor armed
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:20:32 #24
84524 Morwen
I got life
pi_18096087
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Ppfff hier hebben ze ook ruzie met elkaar, alleen jammer dat wij er tussen wonen.
Ja, had ik afgelopen zomer ook. Probeerde ik de boel te sussen, kreeg ik een paar bierflessen naar mijn kop. Ik kijk weer helemaal uit naar die warme dagen waardoor iedereen weer als een lam konijn elkaar voor rotte vis uit kan gaan maken.......midden op straat. Joepie
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:27:25 #25
73220 Lexi
Beetje jammer.
pi_18096271
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
of je pest je buurman met je muis

[ontopic]
probeer ze es op een "normaal' moment aan te spreken, als je geen ruzie hebt. bied ze een biertje aan ofzoow als ze in de tuin zitten en "probeer" even aardig te zijn.. dit kan al de helft van het gezeik wegnemen als het slaagt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')