quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:42 schreef Amun-Ra het volgende:
schijten door de brievenbus en nét niet betrapt worden is leuk om te doen
wat ben je toch afschuwelijk geMEEN!quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb ruzie met de buren.
Afgelopen valentijnsdag heb ik de buurvrouw een valentijnskaart gestuurd met de tekst bedankt voor de heerlijke nachten, kusjes Henk. ps heb je het je man al vertelt?
die ochtend hadden ze bonje over die kaart (dat hoorde ik door de muur heen) en mijn aktie was dus geslaagd.
Whaaaaquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb ruzie met de buren.
Afgelopen valentijnsdag heb ik de buurvrouw een valentijnskaart gestuurd met de tekst bedankt voor de heerlijke nachten, kusjes Henk. ps heb je het je man al vertelt?
die ochtend hadden ze bonje over die kaart (dat hoorde ik door de muur heen) en mijn aktie was dus geslaagd.
Wat mankeert die mensen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:54 schreef s9601694 het volgende:
bij mij staan ze midden in de nacht op de ramen te bonken en aan te bellen enzo.. ik liet afgelopen vrijdag een van mijn kachellamme vrienden nietsvermoedend open doen, stond hij dus oog in oog met een wijf (die kerel stuurde zijn wijf een keer voor de verandering) in badjas en zij met een kerel die heel geil wordt van drank haha!
Inderdaad hey, dat vraag ik me nou ook af, ze zijn ook gewoon begin 30 ofzo: het zijn dus niet van die oude zure zakken, ze gedragen zich alleen zo..quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:55 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Wat mankeert die mensen?
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:13 schreef s9601694 het volgende:
Wat jij schijnbaar hebt meegemaakt met je buren is verdomd vervelend maar absoluut in geen verhouding met wat er bij mij 'aan de hand' is..
die 15 min. kunnen ook zwaar frustrerend zijn.. Deze zaterdagnacht kwamen mijn buren om half 5 's ochtends thuis van stappen en ik lag te pitten.. todat ze thuiskwamen dus ja.. Eikels..quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:13 schreef s9601694 het volgende:
wow daar zit een hoop woede en frustratie...
Even voor de duidelijkheid: ik draai nooit harde muziek thuis (dat doe ik in mijn auto wel) en ik doe ook nooit iets om mijn buren structureel te treiteren. Als ik lam thuiskom met een aantal vrienden praten/schreewen we misschien wel wat hard, maar zoiets kan nooit langer dan 15 minuten duren omdat we dan simpelweg in slaap vallen.. Ik vind het onredelijk dat mijn buren bij het eerste beste rumoer al aan beginnen te bellen. Als ik in de zomer op zaterdag of zondag wil uitslapen maar ik dat niet kan omdat er een of ander kutkind in een tuin aangrenzend aan de mijne online zit te schreeuwen hoor je mij ook niet zeiken, daarvoor woon je met z'n allen in een woonwijk. Wat jij schijnbaar hebt meegemaakt met je buren is verdomd vervelend maar absoluut in geen verhouding met wat er bij mij 'aan de hand' is..
...gelukkig maarquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed![]()
Ja, had ik afgelopen zomer ook. Probeerde ik de boel te sussen, kreeg ik een paar bierflessen naar mijn kop. Ik kijk weer helemaal uit naar die warme dagen waardoor iedereen weer als een lam konijn elkaar voor rotte vis uit kan gaan maken.......midden op straat. Joepiequote:Op woensdag 31 maart 2004 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Ppfff hier hebben ze ook ruzie met elkaar, alleen jammer dat wij er tussen wonen.![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
of je pest je buurman met je muis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |