Dankquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb pasgeleden een paar groeiseltjes op mijn been en rug laten behandelen met stikstof. Dat prikt. Meer niet, het voelt als een geschaafd plekje. Na een dikke week kwam er een mooi korstje op en na twee weken waren ze allebei verdwenen.
Succes en maak je niet te druk, het valt echt mee.
OKquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:26 schreef Rewimo het volgende:
De eerste week veranderde er niet veel nee. Maar daarna werd het een korstje en dat viel een paar dagen later af. En nu zie je er niks meer van
Dit is dan toch het zelfde als wratten aanstippen? Ik wist niet dat dat oiok zo gingquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:26 schreef Rewimo het volgende:
De eerste week veranderde er niet veel nee. Maar daarna werd het een korstje en dat viel een paar dagen later af. En nu zie je er niks meer van
Nee, het prikt, en daarna voelt het aan als een schaafwondje. Na 2 weken zie je er helemaal niks meer van.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
OKen echt pijn deed het niet of jeuk bla bla ?
Laatste keer was bij mij volgens mij ook 12 of 13 en ben nu 20quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:53 schreef Poerkie het volgende:
Het is gewoon enorm fucking koud
Ik moet binnenkort weer heen voor een wratje. Laatste keer was ik 12 jaar. (ben nu 20) Ik heb toen geen pijn gehad ofzo. Gewoon even doorbijten, het stelt niks voor.
OKidokiquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het prikt, en daarna voelt het aan als een schaafwondje. Na 2 weken zie je er helemaal niks meer van.
Aaaghr, nee ik wil er ook niet aan denken hehe. Maar als ik er aan denk denk ik maar dat het "in the long run" beter isquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:06 schreef kleinmeiske het volgende:
Ai, klinkt eng. Ik moet er over 2 weken 2 van m'n rug laten snijden ... wil ik eigenlijk nog niet aan denken ...
Nou, ik heb geen ervaringen met moedervlekken en stikstof, maar wel met voetwratten en stikstof en uitsnijden. Het helpt bij wratten alle 2, maar de stikstof vond ik toch fijner. Kwam ook omdat de wrat onderop m'n voet zat, een centimetertje of 1,5 ingegroeid, vandaar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:48 schreef Wytze het volgende:
[..]
Aaaghr, nee ik wil er ook niet aan denken hehe. Maar als ik er aan denk denk ik maar dat het "in the long run" beter is
Dat hebben ze bij mij vroeger ook eens gedaan met een wratquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:21 schreef Shai-Hulud het volgende:
Laten weglepelen is ook fijn...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:36 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Vandaar dat je een topic opende over zonne brillen...heheh
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |