En hier weer verderquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Ehm, idd. Nou ja gewijzigdquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef Djaser het volgende:
Terug inde tijd met Metalheads Unite
Moet CLXXVII zijn.
zo zo je was weer terug? En dan ook nog een Edgay topic titel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En hier weer verderIk mis overigens een overzicht van alle topics. Als ik tijd heb probeer ik wel wat te maken enzo.
Cradle Of Filth.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Manji het volgende:
*knip* *plak*
Zeg ik dat dit weinig kans van slagen heeft, maar ik een paar dagen terug een demo mp3'tje naar beneden geladen, en ik heb geen idee meer van welke band t is. Het nummer heet 'Into Hell' en is goed geproduceerde, snelle black metal zonder synths ed. Kan iemand mij aan de bandnaam helpen?
Voivod en nog 2 bands geloof ik. Google.comquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:00 schreef Djaser het volgende:
Hmm ja, weet iemand wat er met Jason Newsted is gebeurd als hij niet meer bast bij
Ozzy?
Beter als die ranzige Black Metal titels wat niemand iets zegt, op 2 personen na.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef OphiOn het volgende:
[..]
zo zo je was weer terug? En dan ook nog een Edgay topic titel.
pfff.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter als die ranzige Black Metal titels wat niemand iets zegt, op 2 personen na.
Nah,meer projecten zijn dat.Het zijn overigens Papa Wheelie,IR8 en Sexoturica.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Voivod en nog 2 bands geloof ik. Google.com
Nee, zonder synths.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:27 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Cradle Of Filth.
Vital Remains misschien?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Manji het volgende:
*knip* *plak*
Zeg ik dat dit weinig kans van slagen heeft, maar ik een paar dagen terug een demo mp3'tje naar beneden geladen, en ik heb geen idee meer van welke band t is. Het nummer heet 'Into Hell' en is goed geproduceerde, snelle black metal zonder synths ed. Kan iemand mij aan de bandnaam helpen?
Ga toch Evergrey luisteren zegquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef OphiOn het volgende:
[..]
zo zo je was weer terug? En dan ook nog een Edgay topic titel.
Ja, als ik tijd hebquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:48 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ga toch Evergrey luisteren zeg
Antrax wilde je een linkje naar alle oude Metalheads topics gaan plaatsen????
Vital Remains is death mettol.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:48 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[..]
Vital Remains misschien?
dat is inderdaad death, nummer waar jij het over hebt is:quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:48 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[..]
Vital Remains misschien?
Haha! 1 April!quote:Op donderdag 1 april 2004 00:51 schreef Yokozuna het volgende:
Zeg die drummer blijft maar blastenLijkt Krisiun wel...
Sauron.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:21 schreef Manji het volgende:
Ik heb m online gezet. Aangezien het om een promo gaat, kan het niet veel kwaad lijkt me.
Into Hell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |