De titel van dit topic zegt het al een beetje, ik ben geen kakker, maar ik draag wel altijd kraagjes. Dit lijkt het zoveelste kakker/kraagjes-topic te worden, maar ik zal het verduidelijken:
Ik ben 20 jaar en mijn lengte is bijna 2 meter. Hoewel ik wel veel sport en aan fitness doe, ben ik niet bepaald breed gebouwd. Gevolg is dat ik daardoor extra lang lijk: met name mijn benen maken mij lang.
Ik heb ook een, relatief, lange nek, en dat is ook meteen de reden waarom ik altijd kraagjes draag. Als ik een dag thuis ben, wil het nog wel eens gebeuren dat ik een t-shirt aantrek (gemak) maar door mijn lange hals en nek ziet dat er (in mijn ogen) echt niet uit. De kraagjes op een overhemd, blouse, polo of rugby shirt 'breken' de lengte van mijn nek. Hetzelfde probleem geldt eigenlijk voor broeken met een lengte-streepjes.....als ik dat ga dragen lijk ik nog langer dan ik al ben.
Ik vind het zelf niet heel erg om altijd een kraagje te dragen, maar het is wel vervelend dat dat altijd met kakkers wordt geassocieerd. Misschien zijn er hier FoK!kers die mij wat tips kunnen geven wat ik nog meer kan dragen. Blouses met van die 'draken' of 'tatoo' erop zijn niet mijn stijl.....mijn stijl is meer richting nette kleding.