quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:40 schreef Posdnous het volgende:
Niet alle kraagjes worden met kakkers geassocieerd.
Een gewoon overhemd heeft ook een kraagje, en dat lijkt me nou niet typisch iets voor kakkers.
Oke, das wel een duidelijk antwoord....en zoals eerder ook al gepost heeft het ook wel te maken met de bekrompen geest van anderen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Niet alle kraagjes zijn per definitie kakkers. Het gaat er ook om wat er ónder het kraagje zit (polo, overhemd) en de kleur is vaak ook belangrijk om te zeggen of je een 'bal' bent of niet.
En zolang je je kraagje niet zo kansloos rechtop zet valt het nog wel mee waarschijnlijk... de meeste kansloze kakkers hebben minstens twee kraagjes en ze dan ook nog rechtop staan... dát is pas ernstig
Welk deel van mijn post, geeft jou deze bekrompen ingeving?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:02 schreef suus21 het volgende:
dus je bent een meeloper
Waarom is hij een meeloper? Wat een onzin. Kraagjes zijn echt niet alleen bedoeld voor koude kak. Iedereen kan een overhemd, een polo of wat dan voor kraagachtig iets ook. Ik draag het zelf ook, gewoon omdat het dan om mijn nek niet zo kaal is. Vind ik gevoelsmatig prettiger. Bovendien oogt het ook wat serieuzer/volwassener. Het zou mij een ruk interesseren of iemand dat kak of anderzijds meeloperig vindt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:02 schreef suus21 het volgende:
dus je bent een meeloper
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:40 schreef Solitarias het volgende:
Dus?
le-zenquote:Misschien zijn er hier FoK!kers die mij wat tips kunnen geven wat ik nog meer kan dragen.
waarom is dat eigenlijk? ja tis wel zo namelijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bovendien oogt het ook wat serieuzer/volwassener.
Pubers willen zich afzetten van hun ouders door zich alternatief of weet ik wat te kleden. Als je dat ontgroeid bent ga je je "normaal", dus wat netter, kleden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
waarom is dat eigenlijk? ja tis wel zo namelijk
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:27 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Pubers willen zich afzetten van hun ouders door zich alternatief of weet ik wat te kleden. Als je dat ontgroeid bent ga je je "normaal", dus wat netter, kleden.
wat een kakkerquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:33 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
LOL! Jij vindt deze MBO/HBO dude kak?? Ik vind het eerder een pluis...quote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
wat een kakker
Jij hebt er dus écht de ballen verstand van... Zoals Solitarias al schrijft is dit één of andere hippe MBO/HBO dude die ook van die standaard kreukelshirts draagt. Dat je dit überhaupt associeert met kakkersquote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
wat een kakker
ik zou me er ook even makkelijk van afmakenquote:Op donderdag 1 april 2004 10:58 schreef ChillyWilly het volgende:
Wat zijn we weer allemaal lekker serieus
Mijn punt is volgens mij niet zo belangrijk meer......mensen zoals jij en Solitarias wanen zich door jullie vele posts heer en meester in LIF.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
@TS, wat is in godsnaam je punt.
JIJ bent hier degene die bekrompen is... de topictitel alleen alquote:Op donderdag 1 april 2004 14:20 schreef lapente het volgende:
[..]
Mijn punt is volgens mij niet zo belangrijk meer......mensen zoals jij en Solitarias wanen zich door jullie vele posts heer en meester in LIF.
Toch jammer dat jullie antwoorden altijd weinig origineel zijn, maar dat komt waarschijnlijk door jullie bekrompen gedachtengang........users als ChillyWilly worden afgezeikt....terwijl zij toch voor hun eigen mening uitkomen, zonder anderen hun mening op te dringen.
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:44 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
JIJ bent hier degene die bekrompen is... de topictitel alleen al
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:44 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
JIJ bent hier degene die bekrompen is... de topictitel alleen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |