abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18078536
Hallo,

Ongeveer 1,5 jaar geleden toen is er eens een keer iets heeel zwaars op me neus gevallen, daar heb ik toen lang last van gehad, maar niet in de mate waarbij ik vond dat het nodig was om ermee naar een arts te gaan. Nu ik 16 ben, let ik meer op mijn uiterlijk en zie ik dat wanneer ik mijzelf in de spiegel bekijk dat met neus niet meer recht loopt, maar er zit een soort van bult op. Hij loopt dus niet in een rechte lijn naar schuin naar beneden, maar het gaat eerst omhoog ( als een heuvel ) en dan naar het topje (einde).

Volgens mij was dit vroeger niet zo, dus ik dacht dat het mischien door het ongeval van 1,5 jaar geleden is gekomen.

Nu is mijn vraag of dit zo kan zijn, en of\hoe ik dit nog goed kan krijgen ?

bedankt
Holla!
  woensdag 31 maart 2004 @ 09:54:59 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18078549
Ja, dat kan best van een eventuele breuk komen en kan voor zover ik weet alleen nog maar met plastische chirurgie gefixed worden.
pi_18078637
Ach ja, het leven is hard
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:02:36 #4
42332 schizow666
You want something heavier?
pi_18078645
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:01 schreef Karrakas het volgende:
Ach ja, het leven is hard
Evenals dat ding wat op zijn neus viel waarschijnlijk .
80mg methadone 8mg klonopin 120mg resotril 1.5 grams KB 4 grams mersh I just ate about 160mg inderal I drank some 151 8mg klonopin the mix [04:49] I told u I was hardcore
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:04:11 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18078663
Volgens mij opnieuw breken en zetten. Maar een dokter weet het zeker. Dus naar de dokter dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18078666
Eerst naar je huisarts, en daar een verwijskaart voor een KNO-arts vragen
pi_18078691
Ja hard was het zeker . Er gingen allemaal mensen aan een voetbal goal hangen, ik zag het al fout gaan, keek omhoog... en jahoor boem!!! zo die paal met 10 mensen erop vol op me neus. Dat was dus niet zo leuk.

Wordt die plastische chirurgie vergoed of moet ik daar zelf voor betalen ?
Holla!
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:08:18 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18078712
Ga eerst eens naar een huisarts. En zie vandaar verder.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:09:34 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_18078727
-edit: offtopic

[ Bericht 80% gewijzigd door Mylene op 31-03-2004 11:21:40 ]
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_18078780
-edit: offtopic

[ Bericht 45% gewijzigd door Mylene op 31-03-2004 11:21:56 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:29:03 #11
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_18078990
Tsja, je bent het stadium voorbij dat terugkeer nog mogelijk is. Je neus zal compleet scheef groeien en er komen grote wratten op, en voor je het weet lijk je op Gretta en vlieg je op een bezem.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:30:34 #12
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18079016
Ze breken je neus dan meestal opnieuw...en zetten m dan weer terug in de goede vorm...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_18079036
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:30 schreef miki het volgende:
Ze breken je neus dan meestal opnieuw...en zetten m dan weer terug in de goede vorm...
Onder verdoving weliswaar
pi_18079093
Als je wat geld onder je kussen legt roept de tandenfee die daar altijd checkt misschien de neusfee en die tovert hem weer recht

Nee ik zou gewoon naar de huisarts gaan, die verwijst je wel door als dat nodig is.
pi_18079108
Dat wordt bijtelen
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:17:18 #16
55611 BrickTop
~]|[··]|[~
pi_18079870
Dat breken is het probleem niet. Doe ik gratis voor je, en ik zal m'n waterpas meenemen.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:22:42 #17
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18079972
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:06 schreef thedude1987 het volgende:
Ja hard was het zeker . Er gingen allemaal mensen aan een voetbal goal hangen, ik zag het al fout gaan, keek omhoog... en jahoor boem!!! zo die paal met 10 mensen erop vol op me neus. Dat was dus niet zo leuk.

Wordt die plastische chirurgie vergoed of moet ik daar zelf voor betalen ?
Dat was ook niet zo slim ... als je het fout ziet gaan kun je meestal beter wegrennen ... sterkte als ze de boel opnieuw breken ... doet vast pijn
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_18080077
Dat heb ik ook! Eens keihard tegen een deur aangelopen Maar ik had vroeger ook nooit een bult en nu dus wel. Maar opnieuw breken lijkt me niet nodig hoor? Hij is verder niet misvormt, alleen zit er een bultje op zeg maar. Ik denk dat plastische chirurgie beter is..
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:56:17 #19
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_18080599
Denk wel goed na over wat je doet. Want dat opnieuw breken en zetten is geen pretje.
Iemand ie ik ken is een keer met haar handen in haar zakken van een trap afgedonderd en heeft daarbij haar neus gebroken.
Op het ziekenhuis aangekomen wilden ze er eerst niets aan doen en dan later opnieuw breken en zetten. Dat heeft ze geweten. Ze heeft er twee weken niet uitgezien en vreselijk pijn gehad. Was echt geen pretje.
Dus pas goed op, want plastische chirurgen staan er niet om bekend voorzichtig met je lichaam om te springen.
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:57:57 #20
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18081812
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Dat heb ik ook! Eens keihard tegen een deur aangelopen Maar ik had vroeger ook nooit een bult en nu dus wel. Maar opnieuw breken lijkt me niet nodig hoor? Hij is verder niet misvormt, alleen zit er een bultje op zeg maar. Ik denk dat plastische chirurgie beter is..
Dûhhh, plastische chirurgie is in dit geval ook breken. Hoe wou je anders die bult eraf krijgen ... Pijlijk is het sowieso
pi_18081852
ik ga niet overdrijven, maar een vent in me straat heeft 27 jaar lang met een gebroken neus rondgelopen
pi_18082359
Als klein kind ben ik ooit met mn neus op de trap gevallen, ik had een rechte neus, nu zit er iets boven het midden een kleine bobbel (zowel in de hoogt als in de breedte), niet echt heel hinderlijk maar toch ik lig er iig niet wakker van want het valt helemaal niet op, nauwelijks te zien eigenlijk maar als je eraan voelt merk je het wel
pi_18082484
Vraag gewoon aan die 10 gasten of ze weer aan die goal gaan hangen, maar dan moet je wel bij die andere paal gaan staan! Als die goal dan weer op je neus flikkert met precies dezelfde snelheid, dan breekt je neus waarschijnlijk de goede kant op en staatie weer recht!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_18084575
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:57 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Dûhhh, plastische chirurgie is in dit geval ook breken. Hoe wou je anders die bult eraf krijgen ... Pijlijk is het sowieso
Zeg snotblaag, voel je je nu lekker? Ik bedoelde dus NIET breken maar bv gewoon verwijderen die bult? Wegvijlen ofzo, weet ik veel. Breken lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling aangezien er (bij mij iig) niks mis is verder.
pi_18084597
Als er iemand komt die van zichzelf al een bobbel op zn neus heeft gaan ze die toch ook niet ff breken
  woensdag 31 maart 2004 @ 15:31:32 #26
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18085072
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:05 schreef heaven7 het volgende:
Als er iemand komt die van zichzelf al een bobbel op zn neus heeft gaan ze die toch ook niet ff breken
meestal zit er niks anders op ... maarre, als je meer wilt weten, vraag dan een consult aan bij een plastisch chirurg. Die waren hier echt niet rond hoor
pi_18085333
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:31 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

meestal zit er niks anders op ... maarre, als je meer wilt weten, vraag dan een consult aan bij een plastisch chirurg. Die waren hier echt niet rond hoor
Het is mijn topic niet, ik heb niet de behoefte aan informatie.

En idd, meer snotapen dan wat anders hier

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2004 15:45:44 ]
pi_18087383
eenmaal gebroken blijft gebroken volgens mij

Ik heb al sinds m'n 19e of zo m'n neus op verschillende plaatsen gebroken (ja, vaak geknokt..)
en het is gewoon alsof er geen bot meer zit..

Gelukkig is mijn neus niet vervormd of zo, maar ik kan hem wel helemaal plat duwen.. best funny eigenlijk..

Maar verder heb ik er geen last van.
  donderdag 1 april 2004 @ 00:04:22 #29
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_18097071
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:04 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Zeg snotblaag, voel je je nu lekker? Ik bedoelde dus NIET breken maar bv gewoon verwijderen die bult? Wegvijlen ofzo, weet ik veel. Breken lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling aangezien er (bij mij iig) niks mis is verder.
Zeg, voordat je zo uitvalt, denk ik dat jeje eerst eens even goed moet informeren.
Een bult wegvijlen heeft geen zin. Structuur van het lichaam is dusdanig dat de bult zich na verloop van tijd vanzelf weer zal vormen. Dan blijf je vijlen en dat zal de TS wel niet willen.
Goed, ik ben geen expert, maar ik weet dat, als je zoiets goed wilt verhelpen er vaak niets anders op zit dan de boel te breken en vervolgens weer te zetten. Op die manier zullen er geen bulten ontstaan. Dat heeft de dokter in het geval van die kennis van mij zelf aangegeven, plus dat dit de meestvoorkomende oplossing was.

Denk voortaan dus even na voordat je andere Fokkers zo kleinerend toespreekt, want jij hebt klaarblijkelijk ook niet overal verstand van (niet dat ik dat wel heb )
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
  donderdag 1 april 2004 @ 09:38:50 #30
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18101112
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:04 schreef ElCondor het volgende:

[..]

Zeg, voordat je zo uitvalt, denk ik dat jeje eerst eens even goed moet informeren.
Een bult wegvijlen heeft geen zin. Structuur van het lichaam is dusdanig dat de bult zich na verloop van tijd vanzelf weer zal vormen. Dan blijf je vijlen en dat zal de TS wel niet willen.
Goed, ik ben geen expert, maar ik weet dat, als je zoiets goed wilt verhelpen er vaak niets anders op zit dan de boel te breken en vervolgens weer te zetten. Op die manier zullen er geen bulten ontstaan. Dat heeft de dokter in het geval van die kennis van mij zelf aangegeven, plus dat dit de meestvoorkomende oplossing was.

Denk voortaan dus even na voordat je andere Fokkers zo kleinerend toespreekt, want jij hebt klaarblijkelijk ook niet overal verstand van (niet dat ik dat wel heb )
Dank ElCondor, ik heb de uitval geloof ik verdrongen ...
pi_18103202
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:04 schreef ElCondor het volgende:

[..]

Nee hoor, zeker heb ik niet overal verstand van, maar dat beweer ik dan ook niet. Ik zeg alleen dat mij opnieuw breken niet zo logisch lijkt als de neus verder niet misvormt is ofzo.. kijk, als hij helemaal scheef en verkeerd is gegroeid na de breuk dan is opnieuw breken misschien zinvol maar in mijn situatie zou dat niet zo zij denk ik.

En mijn uitval was naar dat "kleine meiske" wat zo provocerend "duh" zei.
pi_18103244
Dus ik begon niet bepaald met kleineren
  donderdag 1 april 2004 @ 20:27:01 #33
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_18115916
Breken is wellicht niet logisch, maar vaak de enige oplossing. Kraakbeen en zo kun je niet echt buigen. Om een bepaalde misvorming, en die hoeft niet groot te zijn, moet er toch gebroken worden.
De keuze is natuurlijk aan jou zelf, maar de TS gaf aan dat er een bult op zijn neus zat. Voor zover ik weet is daar de enige oplossing voor *KRAK*
Ik weet natuurlijk niet wat jouw situatie is. Als je aangeeft dat het niet zo erg is dat je er wat van ziet, dan heb ik niets gezegd.
pi_18148708
Hm.. aangezien je nu 16 bent zou het best kunnen dat dit gewoon je 'normale' volwassen neus is..

maar als niemand in je familie ook zo'n bobbel heeft zou het inderdaad kunnen omdat het gebroken is geweest..

Maarja, gebroken of niet... het enige wat je eraan zou kunnen doen is plastische chirurgie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')