Evenals dat ding wat op zijn neus viel waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:01 schreef Karrakas het volgende:
Ach ja, het leven is hard
Onder verdoving weliswaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:30 schreef miki het volgende:
Ze breken je neus dan meestal opnieuw...en zetten m dan weer terug in de goede vorm...
Dat was ook niet zo slim ... als je het fout ziet gaan kun je meestal beter wegrennen ... sterkte als ze de boel opnieuw breken ... doet vast pijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:06 schreef thedude1987 het volgende:
Ja hard was het zeker. Er gingen allemaal mensen aan een voetbal goal hangen, ik zag het al fout gaan, keek omhoog... en jahoor boem!!! zo die paal met 10 mensen erop vol op me neus.
Dat was dus niet zo leuk.
Wordt die plastische chirurgie vergoed of moet ik daar zelf voor betalen ?
Dûhhh, plastische chirurgie is in dit geval ook breken. Hoe wou je anders die bult eraf krijgen ... Pijlijk is het sowiesoquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Dat heb ik ook! Eens keihard tegen een deur aangelopenMaar ik had vroeger ook nooit een bult en nu dus wel. Maar opnieuw breken lijkt me niet nodig hoor? Hij is verder niet misvormt, alleen zit er een bultje op zeg maar. Ik denk dat plastische chirurgie beter is..
Zeg snotblaag, voel je je nu lekker? Ik bedoelde dus NIET breken maar bv gewoon verwijderen die bult? Wegvijlen ofzo, weet ik veel. Breken lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling aangezien er (bij mij iig) niks mis is verder.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:57 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Dûhhh, plastische chirurgie is in dit geval ook breken. Hoe wou je anders die bult eraf krijgen ... Pijlijk is het sowieso
meestal zit er niks anders op ... maarre, als je meer wilt weten, vraag dan een consult aan bij een plastisch chirurg. Die waren hier echt niet rond hoorquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:05 schreef heaven7 het volgende:
Als er iemand komt die van zichzelf al een bobbel op zn neus heeft gaan ze die toch ook niet ff breken
Het is mijn topic niet, ik heb niet de behoefte aan informatie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:31 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
meestal zit er niks anders op ... maarre, als je meer wilt weten, vraag dan een consult aan bij een plastisch chirurg. Die waren hier echt niet rond hoor
Zeg, voordat je zo uitvalt, denk ik dat jeje eerst eens even goed moet informeren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zeg snotblaag, voel je je nu lekker? Ik bedoelde dus NIET breken maar bv gewoon verwijderen die bult? Wegvijlen ofzo, weet ik veel. Breken lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling aangezien er (bij mij iig) niks mis is verder.
quote:Op donderdag 1 april 2004 00:04 schreef ElCondor het volgende:
[..]
Zeg, voordat je zo uitvalt, denk ik dat jeje eerst eens even goed moet informeren.
Een bult wegvijlen heeft geen zin. Structuur van het lichaam is dusdanig dat de bult zich na verloop van tijd vanzelf weer zal vormen. Dan blijf je vijlen en dat zal de TS wel niet willen.
Goed, ik ben geen expert, maar ik weet dat, als je zoiets goed wilt verhelpen er vaak niets anders op zit dan de boel te breken en vervolgens weer te zetten. Op die manier zullen er geen bulten ontstaan. Dat heeft de dokter in het geval van die kennis van mij zelf aangegeven, plus dat dit de meestvoorkomende oplossing was.
Denk voortaan dus even na voordat je andere Fokkers zo kleinerend toespreekt, want jij hebt klaarblijkelijk ook niet overal verstand van(niet dat ik dat wel heb
![]()
)
Nee hoor, zeker heb ik niet overal verstand van, maar dat beweer ik dan ook niet. Ik zeg alleen dat mij opnieuw breken niet zo logisch lijkt als de neus verder niet misvormt is ofzo.. kijk, als hij helemaal scheef en verkeerd is gegroeid na de breuk dan is opnieuw breken misschien zinvol maar in mijn situatie zou dat niet zo zij denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:04 schreef ElCondor het volgende:
[..]
Zeg, voordat je zo uitvalt, denk ik dat jeje eerst eens even goed moet informeren.
Een bult wegvijlen heeft geen zin. Structuur van het lichaam is dusdanig dat de bult zich na verloop van tijd vanzelf weer zal vormen. Dan blijf je vijlen en dat zal de TS wel niet willen.
Goed, ik ben geen expert, maar ik weet dat, als je zoiets goed wilt verhelpen er vaak niets anders op zit dan de boel te breken en vervolgens weer te zetten. Op die manier zullen er geen bulten ontstaan. Dat heeft de dokter in het geval van die kennis van mij zelf aangegeven, plus dat dit de meestvoorkomende oplossing was.
Denk voortaan dus even na voordat je andere Fokkers zo kleinerend toespreekt, want jij hebt klaarblijkelijk ook niet overal verstand van(niet dat ik dat wel heb
![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |