Evenals dat ding wat op zijn neus viel waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:01 schreef Karrakas het volgende:
Ach ja, het leven is hard
Onder verdoving weliswaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:30 schreef miki het volgende:
Ze breken je neus dan meestal opnieuw...en zetten m dan weer terug in de goede vorm...
Dat was ook niet zo slim ... als je het fout ziet gaan kun je meestal beter wegrennen ... sterkte als ze de boel opnieuw breken ... doet vast pijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:06 schreef thedude1987 het volgende:
Ja hard was het zeker. Er gingen allemaal mensen aan een voetbal goal hangen, ik zag het al fout gaan, keek omhoog... en jahoor boem!!! zo die paal met 10 mensen erop vol op me neus.
Dat was dus niet zo leuk.
Wordt die plastische chirurgie vergoed of moet ik daar zelf voor betalen ?
Dûhhh, plastische chirurgie is in dit geval ook breken. Hoe wou je anders die bult eraf krijgen ... Pijlijk is het sowiesoquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Dat heb ik ook! Eens keihard tegen een deur aangelopenMaar ik had vroeger ook nooit een bult en nu dus wel. Maar opnieuw breken lijkt me niet nodig hoor? Hij is verder niet misvormt, alleen zit er een bultje op zeg maar. Ik denk dat plastische chirurgie beter is..
Zeg snotblaag, voel je je nu lekker? Ik bedoelde dus NIET breken maar bv gewoon verwijderen die bult? Wegvijlen ofzo, weet ik veel. Breken lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling aangezien er (bij mij iig) niks mis is verder.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:57 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Dûhhh, plastische chirurgie is in dit geval ook breken. Hoe wou je anders die bult eraf krijgen ... Pijlijk is het sowieso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |