Ik heb nog een pijp van mijn opa liggen..quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:31 schreef Reintje het volgende:
Pijptabak
Gewoon bij de sigarenboer... Heb je al een pijp?
Bernard zal binnenkort de pijp wel aan Maarten geven, maar als je hem een mailtje stuurt kan hij dat wellicht ook aan jou doen.
Zou het ook wel eens willen proberen.. Maar het imago he?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:55 schreef Steijn het volgende:
TS, welke smaak sigaren vind je het lekkerst? Ik denk dat je smaak voor pijptabak aardig overeen komt met die voor sigaren.
uhm..quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:12 schreef Libris het volgende:
[..]
Zou het ook wel eens willen proberen.. Maar het imago he?
Beetje de intellectueel uithangen kan soms best leuk zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:12 schreef Libris het volgende:
Zou het ook wel eens willen proberen.. Maar het imago he?
Nou, je hebt pittige sigaren en milde sigaren. Als je van milde sigaren houdt moet je niet voor een tabak gaan met juist een uitgesproken smaak denk ik. Zoet reken ik bij nader inzien onder mild.quote:Maar Steijn, hoe bedoel je 'overeenkomen met sigaren', echt zoete sigaren ken ik niet (behalve die ritmeester zooi, maar dat zijn geen sigaren)
Goedemorgenquote:trouwens
Het past prima bij een professor, pijp roken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:16 schreef Profesor het volgende:
[..]
uhm..
![]()
(Prof heeft geen imago*)
*vraag maar aan andere Fokkers
Ik ontvang wel eens post van een Belgische uni met als adressering Prof. Dr. ... ....quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het past prima bij een professor, pijp roken.
Misschien kun je trendsetter zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:30 schreef Libris het volgende:
In dat opzicht moet het wel kunnen, maar om nou in een cafe pijp te roken..?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 02:43 schreef Libris het volgende:
Tja, ik rook nu al cubanen in het cafe, dus een zekere reputatie heb ik al
Ik drink slechts.quote:Toch eens kijken naar een pijp. Rook jij Steijn?
Nee, ik denk dat er ongeveer net zoveel mensen roken als in Nederland, alleen zijn er sommige regelsquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:57 schreef Steijn het volgende:
[..]In Singpore rookt zeker bijna niemand?
[..]
Ik drink slechts.![]()
Nu ik de laatste tijd steeds Bernard voorbij zag komen op TV heeft het wel ietsquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Misschien kun je trendsetter zijn.Pijp ruikt in ieder geval beter dan die standaard Marlboro peuken, dus ik heb er geen bezwaat tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |