Nee liever een bus.. met 120 Km/hquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef Salvad0R het volgende:
dus.
Welk topic?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef MUUS het volgende:
Ja, nou, X, je zei net dat we in dat andere topic verder gingen. Tjee mèn, ik raak van mij appredinges.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef paniekzaaier het volgende:
Die vuile cracksnol AIDShoer van mij deugt niet.
neee he, de eerste kut noob is aangekomenquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef paniekzaaier het volgende:
Die vuile cracksnol van mij deugt niet.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MUUS?
ten eerste weet iedereen dat het mijn kloon is, dus het maakt geen ene fuck uit en ten tweede zal je eerst in moeten loggen om je account te killen, maar blijkbaar ben je stom om dat te snappenquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Stinkie, waarom ga je nou reageren onder je kloon?
En jij mag best erover twijfelen of mijn iq boven dat van een achterlijke strontvlieg uitkomt hoor, ik zit er echt niet mee
ik ook een beetjequote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef MUUS het volgende:
Ja, nou, X, je zei net dat we in dat andere topic verder gingen. Tjee mèn, ik raak van mij appredinges.
Is dit het hautain gelul?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neee he, de eerste kut noob is aangekomen
We zouden verder gaan in dat huppel-topic. En nu toch weer niet. Maar stiekem wel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Welk topic?
Gratis tip van mij:quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik ook een beetje
maarja
we zijn gewoon een chaotisch stelletje kneuzen zo hier met zn allen.
dan krijg je dat.
He!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:07 schreef stinkie het volgende:
de rest van de geitenneukers zal ongetwijfeld hierheen komen rennen dus ik ken nog net copy & paste
[..]
ten eerste weet iedereen dat het mijn kloon is, dus het maakt geen ene fuck uit en ten tweede zal je eerst in moeten loggen om je account te killen, maar blijkbaar ben je stom om dat te snappen
Je zei 'Ballen'quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef Adelante het volgende:
inso snapt er de ballen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |