hé, bedenk je eigen beledigingen eens!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
haal Xebro's lul eens uit je mond, ik versta je niet
Psst... ik heb je ex ook geneukt hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo lang ze niet die vette reet van jouw heeft kan het alleen maar meevallen en aangezien het zo goed als gods onmogelijk is omdat te kweken...
maar ja wat weet jij daar nou van, zodra je tegenover iemand zit doe je je kutmuil niet meer open, dan is het leven ineens heel wat anders dan vanachter je toetsen he
Geirriteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo lang ze niet die vette reet van jouw heeft kan het alleen maar meevallen en aangezien het zo goed als gods onmogelijk is omdat te kweken...
maar ja wat weet jij daar nou van, zodra je tegenover iemand zit doe je je kutmuil niet meer open, dan is het leven ineens heel wat anders dan vanachter je toetsen he
goed he al die verhaallijnenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan niet kiezen waarop in te gaan.
Bijna signature-waardigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kan d'r ook niks aan doen..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ken d'r niet, maar die uitstraling![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef MarkyB het volgende:
[..]
zeg kerel
jefokt
met de verkeerde mensen denk ik
belediging?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
hé, bedenk je eigen beledigingen eens!
Selbstverständlich!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Officieel dan!
Gewoon je eigen ding starten joh!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
omdat ik jouw bericht zag doos en voornamelijk omdat de rest van die levensloze hoerenlopers ook alleen maar achter jou aanholt met die kleine pikkies van zequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iedereen doet lollig over je ex, waarom heb ik het nu gedaan?
discussies met xebro en/of PP WIN je nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]"verkeerde mensen"
Uitleg plz.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Psst... ik heb je ex ook geneukt hoor
gewoon overal meedoen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, helaas is dat niet het correcte antwoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Huilie.
ja tarantino stylequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
goed he al die verhaallijnen
Hell yeahquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Psst... ik heb je ex ook geneukt hoor
Alleen als PP slaapt maak je een kans.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
discussies met xebro en/of PP WIN je niet
Spuitiequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
Neen, helaas is dat niet het correcte antwoord.
gaat heen man.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Neen, helaas is dat niet het correcte antwoord.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
discussies met xebro en/of PP WIN je niet
Tsssssssssssssssskquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdat ik jouw bericht zag doos en voornamelijk omdat de rest van die levensloze hoerenlopers ook alleen maar achter jou aanholt met die kleine pikkies van ze
een 301 slotje inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja tarantino style
t eindigt waarschijnlijk in totale anarchy en een slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |