Ik zou ver heen moeten zijn, zou ik Nouk kunnen doodwensen. heel ver heen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
K had gehoord dat ze echt lelijk was hoor, die ex van stinkie, echt een soort R.. uknowwho..
Ontopic:
PP je hebt een topic van mijn uitpspraak gemaakt!
Ik zou R1cksson nooit kunnen doodverwensen en JK niet..
no shit sherlock...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
K had gehoord dat ze echt lelijk was hoor, die ex van stinkie, echt een soort R.. uknowwho..
Ontopic:
PP je hebt een topic van mijn uitpspraak gemaakt!
Ik zou R1cksson nooit kunnen doodverwensen en JK niet..
En pijpen dat ze kanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die meet was een waar succes jah, jammer dat stinkie zelf er niet was.
Mwoehahahahaaa, die ex van hem, foj!
zo heurt het NS, zo heurt het m'n beste.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kom op, kameraden!
Wees geen verrader van het vaderland en vécht!
so fuckin what?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zij verkondigde echter wel haar mening over buitenlanders, en dat was een vooroordeel die zij naar buiten bracht, en nodig vond om dat met de rest te 'delen'. Sterker nog, daar is ze selfs voor gebanned.
Daar zit wel een verschil in.
In mijn posthistorie zul je dat soort posts niet aantreffen.
Familie van SunChaser?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef S03P het volgende:
En ik voel me niet beter, ik ben beter.
wederom 2 zeer sterke argumenten...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
so fuckin what?
wees maar gewoon stil
Zolang jij daar zelf maar in volhard, dan ben ik ook gelukkig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef S03P het volgende:
[..]
God god wat een praat voor zo'n sneu kereltje achter zijn pcJe post nou in de omgekeerde wereld, jij bent degene die oordelen velt zonder iemand te kennen.
En ik voel me niet beter, ik ben beter.
Ja inderdaad, een treffende vergelijking.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
viola holt die een trein heeft gekopt?
Mijn ego wat doe je?!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:31 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Familie van SunChaser?
niet teveel breezers geven héquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En pijpen dat ze kan![]()
Wow, lief, terwijl ik je amper ken, toch okay!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik zou ver heen moeten zijn, zou ik Nouk kunnen doodwensen. heel ver heen.
waar heb ik argumenten voor nodig?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wederom 2 zeer sterke argumenten...
Nou en!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
Ja als je nou weer een leuk topic opent doe me dan ff highliten op ircquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
no shit sherlock...
lekker snelle relply ook, nouk!
Echt welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meerdere rellen en dat soort meuk binnen één topic is okat.
[afbeelding]
Nou die maakt zichzelf dat soort onzin ook altijd wijs.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef S03P het volgende:
[..]
Hell no
Ik wil nog meer lijmsnuivende kindertjes zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echt wel
om een discussie te voeren???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waar heb ik argumenten voor nodig?
ga de binnenkant van een gehaktmolen checken johquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meerdere rellen en dat soort meuk binnen één topic is okat.
[afbeelding]
Nee, daar krijg ik een plakkerige leuter van...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |