Als je rode henna gebruikt wel ja, dat klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:37 schreef Jaymes het volgende:
mwah of het in is of niet, ik vind een henna een stuk leuker dan een echte, puur en alleen omdat een tatoe erg modegebonden is en je dus makkelijk iets anders kunt doen als de vorige weg is.
Is henna wel te vertrouwen?? Ik hoorde een paar maand geleden dat henna niet altijd helemaal verdwijnt en dat het kan irriteren....quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Als je rode henna gebruikt wel ja, dat klopt.
Hmm moet ook maar weer eens een onsje halen bij de drogist. Kunnen we weer kliederen
Laat mensen toch doen waar ze zin in hebben...quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit is zo 1843
Enschedequote:Op woensdag 31 maart 2004 23:58 schreef missDemeanor het volgende:
Nuek, bedankt voor de tips overigens....alleen weet ik nu nog steeds niet waar ik er een kan laten opbrengen...maar je mag er wel en bij mij plaatsen als je in de buurt woont
Daar wordt volgens mij niet naar gevraagd in dit topic. Ik vind het een goede oplossing voor mensen die niet zeker weten of ze een tattoo willen of niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:01 schreef schatje het volgende:
Ik vind er ook maar niets aan.
Ik vind het toch een beetje raar dat een Henna daar een doorslaggevende factor voor is...een tattoo wil je of wil je niet en daar kan een tijdelijk plaatje niet veel aan veranderen...maar dat is slechts mijn humble opinion...quote:Op donderdag 1 april 2004 00:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
Daar wordt volgens mij niet naar gevraagd in dit topic. Ik vind het een goede oplossing voor mensen die niet zeker weten of ze een tattoo willen of niet.
Als je het van die kant bekijkt zou je daarin gelijk kunnen krijgen van mij. Helaas klopt dit beeld niet helemaal. Mensen hebben de neiging tattoos te klein te laten zetten. Het is altijd goed om van tevoren even te laten bezinken wat je nou precies gaat laten zetten en op welk formaat. Het is meer dan eens voorgekomen dat naderhand het formaat groter gemaakt is omdat de hennatattoo te naar klantwens toch niet zo goed op het lichaam pastte als dat men dacht.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje raar dat een Henna daar een doorslaggevende factor voor is...een tattoo wil je of wil je niet en daar kan een tijdelijk plaatje niet veel aan veranderen...maar dat is slechts mijn humble opinion...
Nah, als je goede henna hebt dat kan er niets gebeuren (behalve als je er allergisch voor bént, maar ja iedereen kan overal wel allergisch voor zijn, zelfs zonder dat ze het weten).quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Is henna wel te vertrouwen?? Ik hoorde een paar maand geleden dat henna niet altijd helemaal verdwijnt en dat het kan irriteren....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |