abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2004 @ 22:43:44 #1
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_18073282
Ik wil ( vóór het echte werk!) graag eerst een henna tattoo laten zetten......heeft iemand dat al es laten doen en weet iemand misschien waar dat kan in regio Leiden / Den Haag??
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_18075416
De Hair Police in de Kerkstraat te A'dam deed het wel altijd. Maar dat was in de tijd dat Madonna er mee kwam. Nu is het niet meer zo in.
pi_18075793
mwah of het in is of niet, ik vind een henna een stuk leuker dan een echte, puur en alleen omdat een tatoe erg modegebonden is en je dus makkelijk iets anders kunt doen als de vorige weg is.
pi_18077907
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:37 schreef Jaymes het volgende:
mwah of het in is of niet, ik vind een henna een stuk leuker dan een echte, puur en alleen omdat een tatoe erg modegebonden is en je dus makkelijk iets anders kunt doen als de vorige weg is.
Als je rode henna gebruikt wel ja, dat klopt.

Hmm moet ook maar weer eens een onsje halen bij de drogist. Kunnen we weer kliederen
  woensdag 31 maart 2004 @ 20:50:17 #5
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18091960
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 08:55 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Als je rode henna gebruikt wel ja, dat klopt.

Hmm moet ook maar weer eens een onsje halen bij de drogist. Kunnen we weer kliederen
Is henna wel te vertrouwen?? Ik hoorde een paar maand geleden dat henna niet altijd helemaal verdwijnt en dat het kan irriteren....
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:44:59 #6
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18096637
Ik plaats wel eens henna's bij mensen voor de lol of omdat ze willen zien hoe hun toekomstige tribal er uit gaat zien. Ik kan adviseren nooit zo maar een henna te gebruiken. De henna waar je je haar mee kunt kleuren daar zitten stoffen in die behoorlijk allergische reacties kunnen veroorzaken. Ik zelf haal mijn spul bij een toko hier in de stad die het speciaal voor mij besteld. Je hebt ook tubes, dit spul is groen/bruinig en al aangemaakt met olie en speciaal voor de huid. Helaas is het met een week wel van de huid verdwenen. Goede henna is rood/bruinig van kleur. Zwarte henna bestaat niet. Deze zogenaamde henna kan door een chemische stof wat daarin zit echt brandwonden veroorzaken. Daarom is het ook het beste nooit een hennatattoo te laten zetten in een warm vakantie-oord. Ze kunnen er van alles doorheen mikken en daar hoor je elke zomer weer een hoop slechte verhalen over (en dan is de vogel al gevlogen). Dit zwarte/donkerbruine spul blijft wel goed donker en kan tot 3-4 weken blijven zitten (wordt wel lichter).

De beste henna is dus nog vrij vers en in poedervorm gifgroenig. Hoe feller van kleur de henna is des te donkerder zal het uiteindelijke resultaat zijn.

Je hebt trouwens ook tattoo-markers. Deze zijn huidvriendelijk en het blijft (als je huid niet vet is e.d.) zo'n 4-5 dagen zitten.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips.
Proud Powerpauper
pi_18096659
Dit is zo 1843
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:47:45 #8
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18096685
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit is zo 1843
Laat mensen toch doen waar ze zin in hebben...
Proud Powerpauper
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:54:45 #9
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_18096830
Idd...ik ben te schijterig voor een echte op dit moment en wil gewoon es een paar daagjes wat leuks op mn onderrug...:)
▒­ ­
  woensdag 31 maart 2004 @ 23:58:04 #10
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_18096918
Nuek, bedankt voor de tips overigens....alleen weet ik nu nog steeds niet waar ik er een kan laten opbrengen...maar je mag er wel en bij mij plaatsen als je in de buurt woont
▒­ ­
  donderdag 1 april 2004 @ 00:00:59 #11
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18096976
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 23:58 schreef missDemeanor het volgende:
Nuek, bedankt voor de tips overigens....alleen weet ik nu nog steeds niet waar ik er een kan laten opbrengen...maar je mag er wel en bij mij plaatsen als je in de buurt woont
Enschede

Maar als dat te ver is kun je natuurlijk ook even bellen naar een tattooshop en daar eens vragen. Over het algemeen kunnen ze je wel verder helpen daar.

Succes.
Proud Powerpauper
pi_18096983
Ik vind er ook maar niets aan .
  donderdag 1 april 2004 @ 00:03:08 #13
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18097035
doe mij maar 'de echte shit'
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 1 april 2004 @ 00:04:13 #14
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18097065
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:01 schreef schatje het volgende:
Ik vind er ook maar niets aan .
Daar wordt volgens mij niet naar gevraagd in dit topic. Ik vind het een goede oplossing voor mensen die niet zeker weten of ze een tattoo willen of niet.
Proud Powerpauper
  donderdag 1 april 2004 @ 00:09:44 #15
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18097229
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:04 schreef Nuek het volgende:

[..]

Daar wordt volgens mij niet naar gevraagd in dit topic. Ik vind het een goede oplossing voor mensen die niet zeker weten of ze een tattoo willen of niet.
Ik vind het toch een beetje raar dat een Henna daar een doorslaggevende factor voor is...een tattoo wil je of wil je niet en daar kan een tijdelijk plaatje niet veel aan veranderen...maar dat is slechts mijn humble opinion...
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 1 april 2004 @ 00:28:36 #16
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18097751
quote:
Op donderdag 1 april 2004 00:09 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik vind het toch een beetje raar dat een Henna daar een doorslaggevende factor voor is...een tattoo wil je of wil je niet en daar kan een tijdelijk plaatje niet veel aan veranderen...maar dat is slechts mijn humble opinion...
Als je het van die kant bekijkt zou je daarin gelijk kunnen krijgen van mij. Helaas klopt dit beeld niet helemaal. Mensen hebben de neiging tattoos te klein te laten zetten. Het is altijd goed om van tevoren even te laten bezinken wat je nou precies gaat laten zetten en op welk formaat. Het is meer dan eens voorgekomen dat naderhand het formaat groter gemaakt is omdat de hennatattoo te naar klantwens toch niet zo goed op het lichaam pastte als dat men dacht.
Proud Powerpauper
  donderdag 1 april 2004 @ 00:38:34 #17
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18097946
groter is idd beter
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18100108
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:50 schreef niksan het volgende:

[..]

Is henna wel te vertrouwen?? Ik hoorde een paar maand geleden dat henna niet altijd helemaal verdwijnt en dat het kan irriteren....
Nah, als je goede henna hebt dat kan er niets gebeuren (behalve als je er allergisch voor bént, maar ja iedereen kan overal wel allergisch voor zijn, zelfs zonder dat ze het weten).

Die zwarte henna is een stuk gevaarlijker want daar is een zwarte kleurstof aan toegevoegt (die ook in haarverf enzo wordt gebruikt). Vaak is de concentratie zo enorm hoog dat je een allergie ontwikkeld tegen die kleurstof. En omdat het in je huid is getrokken krijg je dus irritatie, brandblaren, littekens én een allergie tegen alles waar die kleurstof in zit (dus ook haarverf, mascara. Soms is het zo erg dat men zelfs geen zwarte kleding kan dragen.).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')