abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18093508
Bij ons ook geen 2e auto hoor Dinus
En tja Janneke kan in principe straks ook niet zo lang voorop. Als ze te groot word is Bo in ieder geval nog te klein om alleen te fietsen.
Aangezien ik nu nog niet lichamelijk in orde ben. En dus nog maar hele kleine stukjes fiets met Alleen Bo achter op heb ik dat probleem nu nog niet. En straks kan Janneke wel voorop ook al zal ik dan wel erg klem zitten Maar anders blijft Janneke bij Geer voorop en later achterop. Gerard werkt onregelmatig en is dus overdag vaak thuis. en als ik dus alleen ben dan word het of wandelen of Gerard gaat met de fiets naar zijn werk zodat ikd e auto heb. Maar het erin zetten van je kidneren enzo lijkt me in zo'n ding wel een stuk makkelijker

O ja weet je wat ik ook een beetje eng vind. dat het zo lang is. Als je zeg maar overstekket en je gaat op de tussenoversteek staan (die heb je hier nogal veel) dan pas je daar niet met dat hele ding op. Je staat dan of met je fiets op de volgende weg of met je kar op de vorige. Of ben ik nu erg onduidelijk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 1 april 2004 @ 10:09:33 #27
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_18101670
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef Dinus het volgende:
...

De verkoper zei verder nog dat de breedte veel mensen tegenhoudt, de kar is 86 cm breed, en een doorsnee schuurdeur maar 80. Ik heb even gemeten en inderdaad, rond de 80 cm.
De plastic kap is inklapbaar, en de wielen kunnen er volgens hem makkelijk af.

Hebben alle mensen met een fietskar dan zoveel ruimte vraag ik me nu af? We hebben een niet al te groot schuurtje waar ook nog fietsen instaan en de ingeklapte duobuggy moet er ook nog bij.

...
Met een beetje passen en meten kom je een eind ... hij is breder dan de deur ... op zijn kant is 'tie dat niet
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_18105022
Ik ben net even bij de Lid geweest en daar zijn ze nog volop!! Mijn vriendje gaat er nu eentje halen

Als ie dan toch niet zo goed door de schuurdeur past, heb ik nog liever een inklapbare, en deze is dat!

Dinus is helemaal blij
Zolang er was is, is er leven.
pi_18105370
Wel ff foto's he Dinus van als je er actief mee odnerweg ben (of als je hem in je schuur aan het proppen ben )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_18115263
Ik heb foto's!!!
Alleen krijg ik even geen verbinding met picserver
Volgens mij is de Lidl kar wel een aanrader. Hij fietst lekker volgens vriendje, en wat het mooiste voor ons is, hij is in drie tellen ingeklapt. Heb ik ook een foto van Esther en Jennifer vonden het helemaal geweldig, die hadden lol voor 10

Het is nog even puzzelen hoe hij aan mijn fiets kan zonder dat het achterzitje eraf hoeft, maar dat gaat wel lukken.

Ik zal Lois of Karin es lief aankijken of die de foto's wil plaatsen ?
pi_18115309
O wat leuk Dinus. Ik ben heel erg benieuwd er naar!!!!!!
Heb je er zelf al opgefietst? En vond je het zwaar trappen?
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 1 april 2004 @ 20:06:08 #32
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18115375

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18115489
O wat schitterend zeg!!!

Die koppies Dinus!!!!! ik zou er zo zelf 1 kopen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_18115761
Leuk he

Lois Nogmaals bedankt!

Dit schijnt ook een degelijk model te zijn in vergelijking met andere in deze prijsklasse (169 euro) met een stevige bak eronder, die hebben ze niet allemaal. Als de kinderen eruit gegroeid zijn, kun je er bijv kratten bier in vervoeren

Jessie, hier in Groningen heeft de Lidl er nog genoeg hoor

Ohja, er zit nog van alles bij hoor, wat niet op de foto staat .
Zoals een vlaggetje, verlichting, en regenkap en zijmuren enzo

Ze zitten op de foto ook niet in de gordels zoals het hoort, dat doen we volgende keer even beter.
  maandag 5 april 2004 @ 14:53:24 #35
54138 Camelio
D'n koppert
pi_18193191
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kijk hier maar eens: http://www.christianiabikes.nl/
of hier:
www.bakfiets.nl
www.fietsfabriek.nl
Een dag niet lekker gegeten is een dag niet geleefd!!
pi_19116679
We zijn zelf ook aan de twijfel of zo'n (dure) kinderkar nu wat is. Op 't net staat allerlei inf, bijvoorbeeld:
Gebruikerservaring: http://www.r-en-d.demon.nl/kees/fietskar.htm

En een uitgebreide test en veel info op http://www.enfb.nl/ (de Fietsersbond, even zoeken op "kar")
Wat zijn de voordelen van een kinderkar?
* veiliger dan een kinderzitje
* boodschappen kunnen ook nog mee
* tevens als wandelwagen te gebruiken
* kinderen vinden karren meestal leuk
* kinderen hebben meer bewegingsruimte
* kind zit beschermd tegen weer en wind
pi_19180912
Wij hebben onze fietskar een paar keer gebruikt nu, maar helaas hebben we nog geen oplossing voor de bevestiging aan mijn fiets
Hij past nog niet samen met het fietsstoeltje achterop, en dat wil ik niet kwijt.

Als we nu dus fietsen gaat de kar achter hubbies fiets, maar nu is er een ander probleempje opgedoken. Esther heeft soms zeer hevige buien van zusterliefde wat zich uit in kusjes, hevige omhelzingen, en aaien/krabben en dan voelt Jennifer zich erg bedreigd in dat kleine karretje.

De lidl-kar is op zich prima, echt een aanrader en zeker voor dat geld!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')