Ja vind ik ook, daarmee zou je eigen makelaar (van de koper dus) je toch moeten helpen. Nu gebeurde juist het omgekeerde..de makelaar wilde de prijs gewoon zo hoog mogelijk houden. Dat pik je als koper toch niet !? Ik zou witheet worden en die kerel of vrouw voor alles uit gaan kafferen. Vuile oplichters, gore provisie-vreters !!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:01 schreef Luizao het volgende:
Ja idd.. goed onderbouwen en een flink eind bluffen.. dan daalt de vraagprijs erg snel
Ich würde ihn gegen eine Wand gesetzt haben für diese Handlungquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:07 schreef Stef_Unicef het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, daarmee zou je eigen makelaar (van de koper dus) je toch moeten helpen. Nu gebeurde juist het omgekeerde..de makelaar wilde de prijs gewoon zo hoog mogelijk houden. Dat pik je als koper toch niet !? Ik zou witheet worden en die kerel of vrouw voor alles uit gaan kafferen. Vuile oplichters, gore provisie-vreters !!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ich würde ihn gegen eine Wand gesetzt haben für diese Handlung
Dat idee heb ik ook, ik dacht eigenlijk dat die trend al wel was ingezet, maar als ik dan zo'n tv-makelaar zie, krab ik toch even een paar keer aan m'n kruis.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:25 schreef Ouwesok het volgende:
Beter dan die 10% is gewoon belachelijk laag gaan bieden, door langzaam bij te trekken merk je aan de reactie van de overkant vanzelf waar de ondergrens ligt. Met de huidige huizenmarkt zou je dan minstens 15% onder de vraagprijs moeten kunnen uitkomen.
Punten en komma's gebruiken is niet verboden natuurlijk. Is deze theorie een gokje of weet je het zeker en hoe dan? Ben namelijk wel benieuwdquote:Op woensdag 31 maart 2004 07:13 schreef Cybart het volgende:
nou ik zal even vertellen hoe de tv makelaar in elkaar zit.
de "kandidaten" hebben al lang een huis gekocht voordat de opnames beginnen
dan pa komt sylvana erbij en gaan ze naar 3 huizen kijken en wordt er "onderhandeld"
in werkelijkheid is het pand al lang aangekocht
Tsja, huizen in de prijsklasse 150k tot 200k staan hier in Brabant nog steeds niet vaak langer dan een paar weken te koop...... Dus nee, ik zou iemand met een laag bod gewoon keihard afwijzen. En als hij vervolgens hoger gaat bieden als ik aangeef dat het te weinig is, zou ik hem gewoon niet meer serieus nemen. Als hij daarna nog hoger gaat bieden, weet ik dat hij het huis graag wil, en weet ik dus ook dat ik aan mijn vraagprijs kan vasthouden......quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:45 schreef HarryP het volgende:
En dat van niet serieus genomen worden... Belachelijk. Als de verkoper een bod heeft is hij daar heeel blij mee, huizen staan immers veel langer te koop. Dan vertelt hij vriendelijk en beleeft dat hij niet "voldoende aanknopingspunten" heeft met dat bod en verzoekt je om een hoger bod uit te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |