*rijdt ook een keer over Bensel heen want hij is weer wakker ....quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef Bensel het volgende:
*wordt weer wakker en schreeuwt naa farao: help me nou eens!
*veinst een hyperventilatiequote:Op donderdag 27 mei 2004 12:51 schreef Farao het volgende:
*denkt "wat Double-U kan, kan ik beter" en rijdt met zware ambulance ook 'n keertje over bensel heen*
*rijdt nu met haar Mercedes Sprinter volgeladen met pallets en pakketten nóg een keer over Bensel heen, zodat 'ie nu niet meer hoeft te plassen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:16 schreef Bensel het volgende:
*dubbel AU* is er dan nieand die een man met hoge nood helpt (ja, ondertussen lig ik er a zo lang, dat ik naar de WC moet..)
*quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
ook bzzzzzz doet en zegt hey een fokker
ik sta nog van achter het stoplicht te staren naar de ellende en miserie op het midden van de kruising... wat een pracht!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:16 schreef Bensel het volgende:
*dubbel AU* is er dan nieand die een man met hoge nood helpt (ja, ondertussen lig ik er a zo lang, dat ik naar de WC moet..)
dan bzzzz-en we wel wat harder, kan je meedoen!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:26 schreef brainiac11 het volgende:
*sluit achter aan, heeft niet door dat vooraan het vol fokkers staat die gezellig met hun ramen bzzzzen, en wacht dus maar geduldig
huh? groen? ooohja, dat stoplicht!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:30 schreef Jyrun het volgende:
roepen op de chauffeurs voor me dat ze moeten doorrijden, want het is al lang groen.
Wacht maar tot je dichterbij komt, dan issie gewoon weer rood, hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:30 schreef Jyrun het volgende:
roepen op de chauffeurs voor me dat ze moeten doorrijden, want het is al lang groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |