wehehehequote:Op donderdag 27 mei 2004 00:05 schreef r2dGeert het volgende:
* vergeet dat hele stoplicht omdat er zoveel spannends midden op de kruising gebeurt!
en ik sta dr nog steeds! Uit de wijde omtrek komen mensen kijken, maar ik sta gelukkig op de eerste rang! en als het dan groen wordt, knijp ik stiekem een oogje dicht want ik wil nog niet weg! :')quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wehehehe![]()
ja! want heel toevallig kom ik voorbijlopen!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:43 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
en ik sta dr nog steeds! Uit de wijde omtrek komen mensen kijken, maar ik sta gelukkig op de eerste rang! en als het dan groen wordt, knijp ik stiekem een oogje dicht want ik wil nog niet weg!![]()
vraag me alleen af of dr nog wat te zien valt
* tong valt uit mond, pardoes op dr toeter! knipperlichten en ruitenwissers gaan aan, radio begint keihard beuknummertjes te spelen en mn stoel schuift van voor naar achter en weer terug!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja! want heel toevallig kom ik voorbijlopen!!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:51 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
* tong valt uit mond, pardoes op dr toeter! knipperlichten en ruitenwissers gaan aan, radio begint keihard beuknummertjes te spelen en mn stoel schuift van voor naar achter en weer terug!
En dat allemaal... voor JOU!![]()
denk je dat ik dan opval? Wil natuurlijk dat je dan even naar me zwaait!quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:54 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
denk je dat ik dan opval? Wil natuurlijk dat je dan even naar me zwaait!![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
(luistert naar de baas)
loopt dus daarom snel doorquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:58 schreef bietelboer het volgende:
*roept: schiet toch is op met dat kut ding!![]()
Bah... nare andere weggebruikers! Dan moet ik ook maar eens doorrijden, want het valt bijna niet meer te ontkennen: dr is nix meer om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
loopt dus daarom snel door
ja, en dat kon je je niet eerder bedenken! als je je raampie open had gedraaid had ik het je kunnen vertellen! maar neeeeee!quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:01 schreef bietelboer het volgende:
* fraubitch maar eens goed bekijkt en denkt hmmzz mooie meid![]()
schaamt voor schelde![]()
* raam bijna altijd open heeft en geen slinger maar knopje heeftquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:04 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
ja, en dat kon je je niet eerder bedenken! als je je raampie open had gedraaid had ik het je kunnen vertellen! maar neeeeee!![]()
jaa, dat heeft ik ook! bzzzzzzzquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:05 schreef bietelboer het volgende:
[..]
* raam bijna altijd open heeft en geen slinger maar knopje heeft
ook bzzzzzz doet en zegt hey een fokkerquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:07 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
jaa, dat heeft ik ook! bzzzzzzz![]()
*onschuldig met haar wimpers knippertquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:20 schreef ondeugend het volgende:
* flirt even met een mooie meneer
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:35 schreef ondeugend het volgende:
*onschuldig met haar wimpers knippert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |