*Farao bezig ziet en aanvalt*quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:44 schreef Farao het volgende:
*Farao blijft stiekem op 't knopje in z'n ambu duwen waarmee 't stoplicht op rood gaat*
*Geeft mobilofoon*quote:Op donderdag 22 april 2004 18:49 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Farao, heb je voor mij ook zo'n apparaatje/knopje ???![]()
![]()
Als mensen hun billen niet afvegen dien je in te grijpen. Verder, een groen licht is vragen om een slotje. Nu ophouden met zeuren en achter me aanrijden, ventweg op, stukje tegen het verkeer in...quote:Op donderdag 22 april 2004 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hee, dit stoplicht ken ik ergens van.... O ja...
Die sluiproute van jou werkt niet al te best corr...
hej die heb ik ook nog ergens een liggen, geef de code eensquote:Op donderdag 22 april 2004 22:19 schreef Farao het volgende:
[..]
*Geeft mobilofoon*
[afbeelding]
maar verteld lekker niet wat de code is....
jammerquote:Op vrijdag 23 april 2004 02:13 schreef Farao het volgende:
Denk niet dat de jouwe aangesloten is op 't centrale systeem van de meldkamer...
Dus helaas![]()
Luikje bij de McDrive?quote:Op vrijdag 23 april 2004 04:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
jammer![]()
Het is iig wel zo'n 2meter band ding (ik weet eigenlijk niet eens of jullie wel de 2meter band gebruiken)
Met een 27mc bakkie met een goede kachel (signaalversterker) kun je wel het luikje bij de McDrive open en dicht doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |