Het kwam door de diepe gedachtes waarin ik was verzonken, gedachtes aan wat voor topics ik eens kon gaan openen als ik weer thuis was...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
He he he!!!!!!!!!
Als je me zo graag wil bespringen doe dat dan niet met een auto, m'n mooie nieuwe polo zeg!!!!!
Of kwam het door mijn fantastische zangkunst????
Nieuwe Polo, nieuwe kleren... En maar klagen!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:13 schreef erodome het volgende:
Maar waag het niet om op mijn nieuwe kleren te bloeden!!!!!!!!!!!!!!
Heeft geen zin meer in zingen, hebben jullie nou je zin met dat snertstoplicht!!!!!!!!!![]()
![]()
*komt weer zo'n kut-bus aanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:08 schreef Petra76 het volgende:
Hee tis groen!!!
Hee nou is tie weer rood
![]()
Oh... Fijn... En ik mag bloedend op het asfalt blijven liggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
* aan de kant gaat voor ambulance die eindelijk komt voor sleepflower
* gaat grrrrr dan maar helpen.. heeft ze haar goede daad voor de mensheid ook weer vervuldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:43 schreef Laura 2000 het volgende:
* Bestuurt de ambulance ['TaaaatuuuuuuTaaaaaaatuuuuuuu']
* Ziet Spongebob in een van de auto''s voor het stoplicht zitten, rijdt daardoor per ongeluk over Sleepflower heen, rent uit de ambulance en vraagt Spongebob een handtekening
Dank uquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* gaat grrrrr dan maar helpen.. heeft ze haar goede daad voor de mensheid ook weer vervuld
Rot op met je slotje...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef corr het volgende:
*en denkt nu is 't gvd klaar, iedereen in de auto en doorrijden!
anders vraag ik om een slotje vanwege een hoog onzin gehalte...
Nee, ik hoef geen schone voorruitquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:39 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
*voorruiten wast en om geld vraagt*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |