hup hup, je hebt werk te doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*klaar is met beffen en een slok Grolsch neemt*
Psst, waar blijft de speed en XTC? moet toch wakker blijven, je weet maar nooit wanneer het stoplicht op groen springtquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:31 schreef brainiac11 het volgende:
Ik sta hier ook al weer veel te lang stil!
[me stapt uit auto, haalt uit de kofferbak goedkope sigaretten en snoepgoed en gaat de autos langs om wat bij te verdienen]
*scimitars te voorschijn haalt en orcs afslacht*quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
hup hup, je hebt werk te doen
heb je ook zware van nelle en mascotte vloei?quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:31 schreef brainiac11 het volgende:
Ik sta hier ook al weer veel te lang stil!
[me stapt uit auto, haalt uit de kofferbak goedkope sigaretten en snoepgoed en gaat de autos langs om wat bij te verdienen]
kalm aan en rap een beetjequote:Op donderdag 22 juli 2004 16:49 schreef Bensel het volgende:
nou laten we dan opschieten met wachten
whèhèquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:52 schreef Bensel het volgende:
*kraak* AU! gadver, kan ik ook nog na de tandarts....
Gaat god ook al over de stoplichten dan?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:26 schreef Bensel het volgende:
Dan ga ik mij verheffen tot god-status![]()
leugenaar, nog 2 postsquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:35 schreef Stuart het volgende:
Heeeeeeeeeeey het is groen![]()
Heeeeeeeeeey en nou is ie weer roodquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:36 schreef Jump het volgende:
[..]
leugenaar, nog 2 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |