't Laatstequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat voor aandacht heeft de motor nodig??? Of bedoel je met natuurlijk wel rijvaardig dat je niet meteen de sloot in rijd met 155 pk??![]()
Owkee dat is natuurlijk top. Maar een motor met 276.000 klinkt risky en als hij wat inhoud ook nog....... Misschien motor bijna op zijn eind?? Ik heb op zich wel interesse want ik vind het een mooie wagen. Maar ik kijk nog eventjes aan (ook wegens financien) als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Laatste![]()
Maar even serieus: hij lijkt tijdens het rijden soms wat in te houden, ik weet niet wat het is. Vond het wel zo eerlijk om het erbij te zetten.
Tuurlijk, geen probleem. Ik ken d'r ook die de 3 ton ruimschoots vol maken. Mijn "dealer" rijdt er een met 408.000 op de teller. Je mag altijd een proefrit komen maken als je serieuze interesse hebt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Owkee dat is natuurlijk top. Maar een motor met 276.000 klinkt risky en als hij wat inhoud ook nog....... Misschien motor bijna op zijn eind?? Ik heb op zich wel interesse want ik vind het een mooie wagen. Maar ik kijk nog eventjes aan (ook wegens financien) als je het niet erg vind.
pas na 25 jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:45 schreef danos het volgende:
hm 1986 dan betaal je toch geen wegenbelasting meer? en wat betaal je ongeveer per kwartaal aan verzekering?
Wegenbelasting is ¤ 104 per kwartaal in Zuid-Holland (wagen weegt ruim 1200 kg).quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:45 schreef danos het volgende:
*slecht rekenwerk* wegenbelasting zal wel aardig wat zijn? heb je daar een indicatie van? en wat betaal je ongeveer per kwartaal aan verzekering?
Lolligquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Oosthoek het volgende:Ik lees net een stukje historie over jouw auto!
Daar komt ie inderdaad vandaan. Spijtig te moeten lezen dat het houten stuur bij Van Leenen is blijven liggen.quote:Heb jij de auto toevallig bij garage Van Leenen gekocht? Daar schijnt ie te koop geweest te zijn.
Oh dat is die Schot? Ik wil mijn stuur terugquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:44 schreef Oosthoek het volgende:
Ja, de kerel die dat allemaal wist te vertellen was een oude eigenaar, die hem verkocht had aan een vriend, die heeft het houten stuurtje er uit gehaald en later de auto verkocht aan Van Leenen in ruil voor een SAAB 9000 2.3
quote:Imho niet de beste ruil die je kunt maken maargoed
Koppakkingen lekken altijd bij die 8-kleppers. tis een kwaal. 276.000 voor een saab is peanuts want ik ken er een die gaat al richting de 5 ton zonder iets aan het blok zelf kaport gehad te hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Owkee dat is natuurlijk top. Maar een motor met 276.000 klinkt risky en als hij wat inhoud ook nog....... Misschien motor bijna op zijn eind?? Ik heb op zich wel interesse want ik vind het een mooie wagen. Maar ik kijk nog eventjes aan (ook wegens financien) als je het niet erg vind.
Ze kunnen inderdaad veel meer lopen dan 276.000. Dat van die koppakking weet ik niet, zoveel verstand heb ik niet van die karren.quote:Op zondag 4 april 2004 22:23 schreef matboy het volgende:
[..]
Koppakkingen lekken altijd bij die 8-kleppers. tis een kwaal. 276.000 voor een saab is peanuts want ik ken er een die gaat al richting de 5 ton zonder iets aan het blok zelf kaport gehad te hebben
Leuke wagen.... red arrow is alleen net even wat aparter (lees veel duurder)
Vinnik ookquote:Op woensdag 7 april 2004 11:32 schreef Underdoggy het volgende:
snik was ik maar 18had ik mijn rijbewijs maar
dan had jij een koper
de silver arrow = 1000x leuker / mooier dan red arrow
zet em in de tuin, hoef je niks te betalenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Underdoggy het volgende:
beetje zonde om belasting te betalen als ik nog niet mag rijden
In ieder geval zul je dan schoringskosten moeten betalen.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
zet em in de tuin, hoef je niks te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |