quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:59 schreef Rebelle het volgende:
Pfff je kan ook overdrijven! Wat voor berichtjes sturen ze trouwens? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar...:)
Ik vind het artikel erg matig en makkelijk. Het was leuker geweest als ze hadden gezocht naar de mensen die er daadwerkelijk achter zitten. De operators, de 'Daan' en 'Bianca', de klant, de KPN. Gemiste kans van de Nieuwe Revu. Dit is gewoon bevestigen wat 90% van Nederland al wist.
Berichtjes: van 5020, wat dus een sms-nummer van Smart Media Service is... "hé schatje, Zullen we straks samen voetbal kijken? Ik wordt geil van die kontjes! SMS: GOAL AAN naar 5020, dan kunnen we samen scoren"
Wel erg, "ik word
t..." en na de komma met een hoofdletter beginnen.
En ik heb mij nooit aangemeld bij die dienst en ik krijg wel een berichtje. (meerdere).
Ik weet dat er ook nummerherkenning is bij die bedrijven. Wat ook in strijd is met de wet op privacy.
En wat er daadwerkelijk achter zit, kan ik niet vertellen, want dan moet ik iedere dag de deur uit en om me heen kijken. Ik zou gewoon een beetje KvK gegevens opvragen en beetje gaan Googelen, dan kom je er ook wel achter wie achter dit alles zit.
Ja, in dat opzicht mist er een hoop in het artikel van de revu. Beetje meer achtergrondinfo zou het artikel kompleter gemaakt hebben.
In het artikel wordt te veel de werkwijze besproken, maar niet hoe je door de teamleiders, behandeld wordt. De plicht die ze je op leggen hoe jij je prive-leven moet indelen, anders kan je naar je centen fluiten.
Rebelle: ik moet je even bedanken van enkele ex-collega's, die wisten ook niets van dit artikel af, maar we hebben er vanavond goed om kunnen lachen. We weten alleen niet wie die infiltrant was, want we hadden/hebben zelf ook enkele infiltranten aan het werk daar. We wilden een kompleter artikel maken, maar de revu was ons voor.
[ Bericht 0% gewijzigd door MrObjective op 06-05-2004 04:15:45 ]
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me