quote:Nieuwe A-klasse vanaf september
Je kon erop wachten. We werden de laatste tijd overstelpt met foto’s van lezers die de nieuwe A-klasse van Mercedes hadden gespot. En nu is er dan een foto die niets meer te raden overlaat, door een onverlaat uit de Mercedes-burelen gesmokkeld.
De tweede generatie A-klasse wordt officieel eind juni onthuld. In september verschijnt het model op de markt. Let wel, het betreft hier de directe opvolger van de huidige A-klasse. Het A-klasse palet zal op termijn echter uit drie varianten bestaan. Een lange, luxe versie krijgt de naam B-klasse en daarnaast komt er een driedeurs variant die hoogstwaarschijnlijk A-klasse Coupé gaat heten.
De gewone vijfdeurs A-klasse groeit ongeveer 20 cm ten opzichte van het huidige model en wordt 380 cm lang. De B-klasse krijgt volgens insiders een langere wielbasis dan de C-klasse, en die meet 271,5 cm tussen de assen.
Deze B-klasse verschilt niet alleen in lengte, zoals nu het geval is met de A-klasse Lang, maar wordt een model met een eigen gezicht, een luxueuze uitrusting en een afwijkend motorenpalet. Ook in prijs zullen de twee modellen sterker uiteenlopen dan nu het geval is.
De Coupé krijgt de wielbasis van de vijfdeurs, maar wordt iets korter, ongeveer formaat huidige A-klasse. Het model zou de basis kunnen vormen voor een cabriolet.
Ziet er op het eerste gezicht een heel stuk leuker uit, nu hopen dat ie een eland kan ontwijkenquote:Copyright & bron: Autovisie nieuwsbrief
iddquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:32 schreef Steve-O het volgende:
Is net zo'n kut suzuki.
De huidige A-klasse vind (bijna) niemand mooi.. behalve misschien wat vrouwen ofzo. De huidige A-klasse is misschien wel praktisch etc, maar mooi issie niet (en ik ben behoorlijk Mercedes-minded).quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:12 schreef Xilantof het volgende:![]()
nee, helaas
plank, mis. ect.
Huidige A-Klasse vind ik wel mooi en ik ben toch echt geen vrouwquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:59 schreef Tom het volgende:
[..]
De huidige A-klasse vind (bijna) niemand mooi.. behalve misschien wat vrouwen ofzo. De huidige A-klasse is misschien wel praktisch etc, maar mooi issie niet (en ik ben behoorlijk Mercedes-minded).
Vind dit er iig goed uitzien! Stap vooruit, hoewel het nog steeds geen stoere auto is.. de vormgeving ziet er iig wat spannender uit
het is een mislukte C2 man..quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:26 schreef ook_gek het volgende:
Teminste weer eens iets anders dat die simpele modellen die allemaal op elkaar lijken.
Tot je de rekening zietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:32 schreef Steve-O het volgende:
Is net zo'n kut suzuki.
Ik heb geleerd dat als je wat vrouwelijker opsteld dat het goed is in de ogen van de vrouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is een mislukte C2 man..
een stoere kerel zoals jij bent durf die auto toch niet cool te noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |