Dus als je straks op MSN wartaal gaat uitslaan weet ik waaraan het ligt?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
C6H12O6, is dat niet ethanol?
Natuurlijk, die shit begint te gisten
nouja, ik voel me so far nog steeds perfect, en ook niet erg winderig oid, misschien ben ik wel gewoon sterk
T begint nu al...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dus als je straks op MSN wartaal gaat uitslaan weet ik waaraan het ligt?
Hmm, serieus?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:18 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
T begint nu al...![]()
Heb je al gal gekotst?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Still nothing
Hij komt gewoon op school opdagen, dus denk t wel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het is nog goed afgelopen?
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:08 schreef Golf het volgende:
1988/2004 Rust zacht -Mzraki. We zullen je missen.![]()
Dan sprak ik net wel met hem op MSN uit het graf?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:08 schreef Golf het volgende:
1988/2004 Rust zacht -Mzraki. We zullen je missen.![]()
Wat zie ik dan op school rondlopen? Z'n kloon, dubbelganger, geest, zombie??!!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan sprak ik net wel met hem op MSN uit het graf?
Hologram, nou goed?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:21 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Wat zie ik dan op school rondlopen? Z'n kloon, dubbelganger, geest, zombie??!!!!![]()
Volgens mij zit ie te gamen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:44 schreef Tokay het volgende:
-Mzraki- post eens iets als teken dat je nog leeft?
![]()
Hoi, ik ben dan misschien wel groen geworden, máár ik leef iig nog welquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:44 schreef Tokay het volgende:
-Mzraki- post eens iets als teken dat je nog leeft?
![]()
Dat is mijn dubbelganger ja, voor als ik het weer eens te druk/zwaar/moe hebquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:21 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Wat zie ik dan op school rondlopen? Z'n kloon, dubbelganger, geest, zombie??!!!!![]()
Foto'squote:Op vrijdag 2 april 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoi, ik ben dan misschien wel groen geworden, máár ik leef iig nog wel![]()
Dat vind mijn dubbelganger helaas niet goed, copyright enzoquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Foto's
Nee je begrijpt het verkeerd; hij at Cruesli en de zon genoot ervan!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:15 schreef kooba het volgende:
[..]
waarom gooit iemand melk in de tuin om vervolgens zn cruelsi op te gaan zitten eten in de zon?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |