dat lukte mij anders altijd primaquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit op school, kinky_queen. Dat gaat helaas niet.
Ik ben een hele brave leerling.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
Wordt er tegenwoordig dan niet meer gespijbeld?
Stoppen met roken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ook. Ik kan amper slapen van het kuchen 's nachts.
da's vandaag wel ff anders he?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:02 schreef Duiveltja het volgende:
Lekker zonnetje schijnt er hier mijn kamer binnen
Hier in het zuiden schijnt de zonquote:Op woensdag 7 april 2004 19:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's vandaag wel ff anders he?
Hoe zuid moet ik denken? Nieuw-Zeeland?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hier in het zuiden schijnt de zon![]()
zo zuid denk ik al de hele dagquote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe zuid moet ik denken? Nieuw-Zeeland?
Ja, ik werd 3x genoemd tijdens de Oscar-speeches van ROTKquote:Op woensdag 7 april 2004 19:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe zuid moet ik denken? Nieuw-Zeeland?
Ja, want dat was goedkoper dan met de trein of bus.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jullie gingen dan ook met het vliegtuig, dommie.
Wij zijn niet naar Pompeii geweest.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
De vliegreis naar Pompeii zeker ook?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |