Oke genoeg over andermans meningen..., ik ben benieuwd naar die van jou.quote:Heerlijk sneu; commentaar als: "witte sportsokken kunnen echt niet, maar 'gewone' witte sokken weer wel". WTF? Stop met kijken naar voetbalsletje Nada van Nie, lees de Flair van je zusje niet meer en blijf van de Yes af.....
Heb alleen maar witte sportsokken, en een paar zwarte voor begrafenissen.... Sjezus: het zijn maar sokken.... Wat een gestress... Met die metro-net-geen-homomannenhype van tegenwoordig moet iedereen er schijnbaar met een gelkop, hoogwaterbroek en halflange nichtensokjes bijlopen
David Beckham wannabe's......
Liep die trouwens niet rond in een rok? Hop hop, naar de winkel jongen. Oh ja, onder een rok horen kniekousen .... Geen witte uiteraard
hadden 2 lui vorig jaar gedaan op terschelling, die met ons meej waren! hadden bijde een vriendin! dus hadden het volgende bedacht: Een roze polo met gay d'r op! weet nie hoe ze het voor elkaar kregen maar echt alle dames stonden bij hun...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:35 schreef Frenkie het volgende:
Ach hier in Nederland is het best normaal geloof ik.
Moet je als man eens in Oostenrijk met een rose shirt gaan lopen, dan wordt je gelijk uitgemaakt voor nicht
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:38 schreef Inquistor87 het volgende:
Humberto Tan gaat elke dag onder de zonnebank
Same here.. het is blijkbaar raar in NL als je je als man bovenmatig om je uiterlijk bekommerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:41 schreef Boobobob het volgende:
Denk ook dat ik metrosexueel ben......
Wordt ook vaak voor homo uitgemaakt...dat zal wel mijn vrouwelijke kant zijn of zo, maar ben echt 100% hetro dus
Tja blijkbaar wel, but like I give a shit, hahaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef salvadio het volgende:
[..]
Same here.. het is blijkbaar raar in NL als je je als man bovenmatig om je uiterlijk bekommerd.
Het is tegenwoordig eerder raar als je je niet aan de strikte mode-regeltjes houdt als man...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef salvadio het volgende:
[..]
Same here.. het is blijkbaar raar in NL als je je als man bovenmatig om je uiterlijk bekommerd.
Smakeloze boerenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Careca het volgende:
Homo's!
Mannen moeten naar shag ruiken en olievlekken op hun kleding hebben! Vrouwen moeten zich opdoffen!
Kijk uit voor mijn haar! Oeh mijn nieuwe shirt. Oh kijk nou een vlek op mijn pantalon!
Stel nichten!
Ach jouw onderbroeken worden vast nog door je moeder gekocht..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Careca het volgende:
Homo's!
Mannen moeten naar shag ruiken en olievlekken op hun kleding hebben! Vrouwen moeten zich opdoffen!
Kijk uit voor mijn haar! Oeh mijn nieuwe shirt. Oh kijk nou een vlek op mijn pantalon!
Stel nichten!
Wil je aub geintjes over mijn moeder achterwege laten? Op dit moment niet zo heel erg grappig vriend!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ach jouw onderbroeken worden vast nog door je moeder gekocht..
If you can't stand the heat...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef Careca het volgende:
[..]
Wil je aub geintjes over mijn moeder achterwege laten? Op dit moment niet zo heel erg grappig vriend!
In mijn kringen ook niet. Maar het viel me op hoeveel mannelijke fokgebruikers er anders over denken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Hephaistos het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig eerder raar als je je niet aan de strikte mode-regeltjes houdt als man...
Ik kan the heat wel aan... Alleen niet zo gepast om geintjes over iemand anders te maken. Normaal gesproken lach ik me dood maar nu dus even niet. Vandaar dat ik het normaal vraag. Zeker voor een modje mag ik toch verwachten dat die vraag serieus wordt behandeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Frenkie het volgende:
[..]
If you can't stand the heat...
Je zit nog in de ontkenningsfase....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Careca het volgende:
Homo's!
Stel nichten!
Huiliequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef Careca het volgende:
[..]
Ik kan the heat wel aan... Alleen niet zo gepast om geintjes over iemand anders te maken. Normaal gesproken lach ik me dood maar nu dus even niet. Vandaar dat ik het normaal vraag. Zeker voor een modje mag ik toch verwachten dat die vraag serieus wordt behandeld.
Ik spreek hier ook niet iemand anders zijn ouders, vrienden of familie aan?
Een eigen stijl is ook belangrijk. Maar er blijven dingen die niet kunnen. Witte sokken is daar een mooi voorbeeld vanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef salvadio het volgende:
Ik zie trends trouwens niet als moderegels. Eerder richtlijnen... Je eigen stijl hebben is naar mijns inziens veel belangrijker.
tsssssk, mama's kindjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef Careca het volgende:
Wil je aub geintjes over mijn moeder achterwege laten? Op dit moment niet zo heel erg grappig vriend!
Pfff je weet toch niet wat er met z'n moeder aan de hand is joh ei. Hij vraagt normaal of je z'n moeder er buiten kan laten, lijkt me toch niet al te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsssssk, mama's kindje![]()
en maar klagen dat mannen die zichzelf verzorgen geen "echte" mannen zijn
Daar heb ik dus mooi grijze van gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een eigen stijl is ook belangrijk. Maar er blijven dingen die niet kunnen. Witte sokken is daar een mooi voorbeeld van
Als je genuanceerd bent kun je ook genuanceerde reacties terugverwachten.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:09 schreef Hephaistos het volgende:
[..]
Pfff je weet toch niet wat er met z'n moeder aan de hand is joh ei. Hij vraagt normaal of je z'n moeder er buiten kan laten, lijkt me toch niet al te veel gevraagd.
Jij noemt een ander homo en nicht. Ik vraag enkel of jouw moeder je onderbroeken nog koopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef Careca het volgende:
[..]
Ik kan the heat wel aan... Alleen niet zo gepast om geintjes over iemand anders te maken. Normaal gesproken lach ik me dood maar nu dus even niet. Vandaar dat ik het normaal vraag. Zeker voor een modje mag ik toch verwachten dat die vraag serieus wordt behandeld.
Ik spreek hier ook niet iemand anders zijn ouders, vrienden of familie aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |