Oke genoeg over andermans meningen..., ik ben benieuwd naar die van jou.quote:Heerlijk sneu; commentaar als: "witte sportsokken kunnen echt niet, maar 'gewone' witte sokken weer wel". WTF? Stop met kijken naar voetbalsletje Nada van Nie, lees de Flair van je zusje niet meer en blijf van de Yes af.....
Heb alleen maar witte sportsokken, en een paar zwarte voor begrafenissen.... Sjezus: het zijn maar sokken.... Wat een gestress... Met die metro-net-geen-homomannenhype van tegenwoordig moet iedereen er schijnbaar met een gelkop, hoogwaterbroek en halflange nichtensokjes bijlopen
David Beckham wannabe's......
Liep die trouwens niet rond in een rok? Hop hop, naar de winkel jongen. Oh ja, onder een rok horen kniekousen .... Geen witte uiteraard
hadden 2 lui vorig jaar gedaan op terschelling, die met ons meej waren! hadden bijde een vriendin! dus hadden het volgende bedacht: Een roze polo met gay d'r op! weet nie hoe ze het voor elkaar kregen maar echt alle dames stonden bij hun...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:35 schreef Frenkie het volgende:
Ach hier in Nederland is het best normaal geloof ik.
Moet je als man eens in Oostenrijk met een rose shirt gaan lopen, dan wordt je gelijk uitgemaakt voor nicht
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:38 schreef Inquistor87 het volgende:
Humberto Tan gaat elke dag onder de zonnebank
Same here.. het is blijkbaar raar in NL als je je als man bovenmatig om je uiterlijk bekommerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:41 schreef Boobobob het volgende:
Denk ook dat ik metrosexueel ben......
Wordt ook vaak voor homo uitgemaakt...dat zal wel mijn vrouwelijke kant zijn of zo, maar ben echt 100% hetro dus
Tja blijkbaar wel, but like I give a shit, hahaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef salvadio het volgende:
[..]
Same here.. het is blijkbaar raar in NL als je je als man bovenmatig om je uiterlijk bekommerd.
Het is tegenwoordig eerder raar als je je niet aan de strikte mode-regeltjes houdt als man...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef salvadio het volgende:
[..]
Same here.. het is blijkbaar raar in NL als je je als man bovenmatig om je uiterlijk bekommerd.
Smakeloze boerenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Careca het volgende:
Homo's!
Mannen moeten naar shag ruiken en olievlekken op hun kleding hebben! Vrouwen moeten zich opdoffen!
Kijk uit voor mijn haar! Oeh mijn nieuwe shirt. Oh kijk nou een vlek op mijn pantalon!
Stel nichten!
Ach jouw onderbroeken worden vast nog door je moeder gekocht..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Careca het volgende:
Homo's!
Mannen moeten naar shag ruiken en olievlekken op hun kleding hebben! Vrouwen moeten zich opdoffen!
Kijk uit voor mijn haar! Oeh mijn nieuwe shirt. Oh kijk nou een vlek op mijn pantalon!
Stel nichten!
Wil je aub geintjes over mijn moeder achterwege laten? Op dit moment niet zo heel erg grappig vriend!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ach jouw onderbroeken worden vast nog door je moeder gekocht..
If you can't stand the heat...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef Careca het volgende:
[..]
Wil je aub geintjes over mijn moeder achterwege laten? Op dit moment niet zo heel erg grappig vriend!
In mijn kringen ook niet. Maar het viel me op hoeveel mannelijke fokgebruikers er anders over denken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Hephaistos het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig eerder raar als je je niet aan de strikte mode-regeltjes houdt als man...
Ik kan the heat wel aan... Alleen niet zo gepast om geintjes over iemand anders te maken. Normaal gesproken lach ik me dood maar nu dus even niet. Vandaar dat ik het normaal vraag. Zeker voor een modje mag ik toch verwachten dat die vraag serieus wordt behandeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Frenkie het volgende:
[..]
If you can't stand the heat...
Je zit nog in de ontkenningsfase....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Careca het volgende:
Homo's!
Stel nichten!
Huiliequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef Careca het volgende:
[..]
Ik kan the heat wel aan... Alleen niet zo gepast om geintjes over iemand anders te maken. Normaal gesproken lach ik me dood maar nu dus even niet. Vandaar dat ik het normaal vraag. Zeker voor een modje mag ik toch verwachten dat die vraag serieus wordt behandeld.
Ik spreek hier ook niet iemand anders zijn ouders, vrienden of familie aan?
Een eigen stijl is ook belangrijk. Maar er blijven dingen die niet kunnen. Witte sokken is daar een mooi voorbeeld vanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef salvadio het volgende:
Ik zie trends trouwens niet als moderegels. Eerder richtlijnen... Je eigen stijl hebben is naar mijns inziens veel belangrijker.
tsssssk, mama's kindjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef Careca het volgende:
Wil je aub geintjes over mijn moeder achterwege laten? Op dit moment niet zo heel erg grappig vriend!
Pfff je weet toch niet wat er met z'n moeder aan de hand is joh ei. Hij vraagt normaal of je z'n moeder er buiten kan laten, lijkt me toch niet al te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsssssk, mama's kindje![]()
en maar klagen dat mannen die zichzelf verzorgen geen "echte" mannen zijn
Daar heb ik dus mooi grijze van gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een eigen stijl is ook belangrijk. Maar er blijven dingen die niet kunnen. Witte sokken is daar een mooi voorbeeld van
Als je genuanceerd bent kun je ook genuanceerde reacties terugverwachten.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:09 schreef Hephaistos het volgende:
[..]
Pfff je weet toch niet wat er met z'n moeder aan de hand is joh ei. Hij vraagt normaal of je z'n moeder er buiten kan laten, lijkt me toch niet al te veel gevraagd.
Jij noemt een ander homo en nicht. Ik vraag enkel of jouw moeder je onderbroeken nog koopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef Careca het volgende:
[..]
Ik kan the heat wel aan... Alleen niet zo gepast om geintjes over iemand anders te maken. Normaal gesproken lach ik me dood maar nu dus even niet. Vandaar dat ik het normaal vraag. Zeker voor een modje mag ik toch verwachten dat die vraag serieus wordt behandeld.
Ik spreek hier ook niet iemand anders zijn ouders, vrienden of familie aan?
mag je wel je lichaamsbeharing bijhouden (oksels, schaam- en borsthaar)?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:20 schreef miki het volgende:
Er is hier (vind ik) een verschil tussen een goede verzorging en metroseksueel zijn. Het is oké als een man huid of haarverzorging gebruikt oid, maar niet als hij bijvoorbeeld make-up gaat gebruiken. Dat is echt iets voor vrouwen (misschien ouderwets, maarja).
Mannen moeten vooral mannelijk blijven en daar horen die typische vrouwendingetjes niet bij...
Hoezo 'mag'? Als je dat mooi vind doe je dat toch lekker? :-)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
mag je wel je lichaamsbeharing bijhouden (oksels, schaam- en borsthaar)?
Blijkbaar is de tijd er nog niet rijp voor.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:24 schreef salvadio het volgende:
Make-up vind ik ook ter ver gaan. Oke ik gebruik bij onzuiverheden op m'n huid weleens een camouflagestift maar daar houdt het bij op.
Dat de rest van de wereld hier ook zo over denkt blijkt wel uit de geflopte make-up lijn voor mannen van Jean Paul Gaultier
ja duh... dat doe ik heus wel. Ik vraag het me gewoon af.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:26 schreef salvadio het volgende:
[..]
Hoezo 'mag'? Als je dat mooi vind doe je dat toch lekker? :-)
Bij deze: van mij mag het ;-) Zullen de meeste het wel mee eens zijn denk ik... hoop ik (voor ze)....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ja duh... dat doe ik heus wel. Ik vraag het me gewoon af.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:22 schreef dopa het volgende:
Weg met de metrosexueel, leve de technosexueel
Juist, respect naar beide kanten!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat ik dan wel weer vreemd vind, is dat iedereen wel moet accepteren dat dat tegenwoordig 'kan'. Maar de so-called 'metrosexuelen' zijn de eersten die gaan zeiken als iemand het idee heeft witte sokken aan te trekken.
Waarom moet men het wel accepteren dat mensen veel aandacht aan hun uiterlijk besteden, en accepteert met het niet als iemand zich niet aan die 'regeltjes' houdt?
Dat ligt meer aan de persoon dan aan het metroseksueel zijn lijkt mij? Maar ik ben het verder helemaal met je eens. Mij hoor je ook niet iemand afzeiken. Wel adviezen geven, als diegene aangeeft daar behoefte aan te hebben. Maar laat elkaar verder gewoon z'n gang gaan. Is goed voor de diversiteit, want aan eenheidsworst op straat heeft volgens mij niemand behoeftequote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat ik dan wel weer vreemd vind, is dat iedereen wel moet accepteren dat dat tegenwoordig 'kan'. Maar de so-called 'metrosexuelen' zijn de eersten die gaan zeiken als iemand het idee heeft witte sokken aan te trekken.
Waarom moet men het wel accepteren dat mensen veel aandacht aan hun uiterlijk besteden, en accepteert met het niet als iemand zich niet aan die 'regeltjes' houdt?
*Meldtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:22 schreef dopa het volgende:
Weg met de metrosexueel, leve de technosexueel
schaamhaar bijhouden vind ik iets heel logisch naar je partner toe om eerlijk te zijn, of je nou man of vrouw bentquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
mag je wel je lichaamsbeharing bijhouden (oksels, schaam- en borsthaar)?
Op Net5 is er ook een progamma met dat concept. Gayteam heet het geloof ik.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:02 schreef Plastic_Power het volgende:
Is dit programma al in NL op de TV?
http://www.bravotv.com/Queer_Eye_for_the_Straight_Guy/
Het is een grote bron van controverse en vermaak en heeft het begrip metrosexual op de kaart gezet. Concept: 5 homosexuele mannen, ieder met hun eigen specialiteit (bijv. woninginrichting, huid/haarverzorging), maken een schijnbaar hopeloze heterosexuele man over...
Dan ga ik daar wonen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:35 schreef Frenkie het volgende:
Ach hier in Nederland is het best normaal geloof ik.
Moet je als man eens in Oostenrijk met een rose shirt gaan lopen, dan wordt je gelijk uitgemaakt voor nicht
Lijkt me een fijn plan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:56 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Dan ga ik daar wonen.
Ik heb die gays een keer bij Oprah Winfrey gezien, echt VERSCHRIKKELIJK! Van die irritante, lacherige, frunnikende nichten die constant bij alles overdreven doen. Echt dé manier om homo's als een stel achterlijke idioten neer te zetten. En die mening wordt gedeeld door een paar homo vrienden van me (maar dan in nog iets sterkere bewoordingen).quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:02 schreef Plastic_Power het volgende:
Het is een grote bron van controverse en vermaak en heeft het begrip metrosexual op de kaart gezet. Concept: 5 homosexuele mannen, ieder met hun eigen specialiteit (bijv. woninginrichting, huid/haarverzorging), maken een schijnbaar hopeloze heterosexuele man over...
daar komt dus ook de term metrosexual vandaan. Maar je moet de metrosexual aflevering van southpark eens kijken!quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:02 schreef Plastic_Power het volgende:
ooohw ja, ik kon me de naam van dat programma wel herinneren en wist dat ik ze ergens had gezien: oprah dus. echt vier van de vijf was meer nicht dan homoquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:01 schreef Hephaistos het volgende:
Ik heb die gays een keer bij Oprah Winfrey gezien, echt VERSCHRIKKELIJK! Van die irritante, lacherige, frunnikende nichten die constant bij alles overdreven doen. Echt dé manier om homo's als een stel achterlijke idioten neer te zetten. En die mening wordt gedeeld door een paar homo vrienden van me (maar dan in nog iets sterkere bewoordingen).
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
lees enorme neger met een handtas
quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:40 schreef Jaymes het volgende:
[..]
schaamhaar bijhouden vind ik iets heel logisch naar je partner toe om eerlijk te zijn, of je nou man of vrouw bent
Dus een man die veel met mode bezig is, is geen echte man........quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:23 schreef Ooh het volgende:
Natuurlijk moet een man wel verzorgd zijn, maar het moeten wel echt mannen blijven hoor!
Same here, en aangezien ik het witte sokken topic had geopend moest ik ook eigenlijk wel reageren. Snap inderdaad nog steeds niet wat er mis is aan een man die zich goed verzorgt en een beetje modieus bijloopt en daar ook mee bezig is. Laat me lekker me eigen ding doen zonder direct gay genoemd te worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:41 schreef Boobobob het volgende:
Denk ook dat ik metrosexueel ben......
Wordt ook vaak voor homo uitgemaakt...dat zal wel mijn vrouwelijke kant zijn of zo, maar ben echt 100% hetro dus
Jawel, maar je kan ook overdrijven..quote:Dus een man die veel met mode bezig is, is geen echte man........
Volgens mij denk jij een beetje teveel in stereotypenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:16 schreef Ooh het volgende:
[..]
Jawel, maar je kan ook overdrijven..
Ik zie gewoon liever een echte vent dan zo'n homo typje!
Maar ik weet niet wat voor man jij voor je ziet als er over metroseksueel wordt gesproken, maar
ik krijg visioenen van 3 kwarts broeken en drukke g-sus shirtjes![]()
En sorry hoor maar dat vind ik geen 'echte mannen'..![]()
Over in stereotypen denken gesproken............quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:17 schreef Ooh het volgende:
De meeste mannen vallen toch ook op echte vrouwelijke vrouwen? Met rokjes aan enz?
Oke.. misschien moet ik verder kijken dan mijn neus lang isquote:Over in stereotypen denken gesproken............
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:35 schreef Ooh het volgende:
[..]
Oke.. misschien moet ik verder kijken dan mijn neus lang is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |