tuurlijk pas ik die dingen!! maar met t passen kwam ik dr achter dat dat ding echt suuuuuuuper klein was!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Eh, ik ben er niet zo bekend mee, maar passen jullie die dingen niet?
Als je iets van zo'n duur merk koopt neem ik aan dat je het een keer mag passen wel?
Ik wilde net zeggen.. triangel topjes en grote borsten gaan niet echt samen, lijkt me dat TS dat ook wel moet weten dan??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:53 schreef Naamah het volgende:
trangel topjes vallen altijd klein en zijn uiterst onpraktisch als je wat grotere borsten hebt..
dit merk zegt me trouwens niets..
hoezo?? ik heb vorig jaar ook een trianle bikini van o'neill gehad en deze paste wel perfect hoor!! het ligt er gewoon aan hoe groot ze ze maken!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.. triangel topjes en grote borsten gaan niet echt samen, lijkt me dat TS dat ook wel moet weten dan??
ik kom tot de conclusie dat ik jouw borsten in die bikini wil zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:45 schreef Sugarlady het volgende:
hallow
ik heb afgelopen week een bikini van bjorn borg gepast en ik kwam tot de conlusie dat deze heeeeeel klein uit vallen!!
ikheb vrij grote borsten dus ik dach ik pak bij het topje (triangel) maat xl want hij zag dr super klein uit, maar hij paste nog steeds niet!! een vriendin van me dacht ook al dat t maat S was!!
nou vroeg ik me af of jullie vaker tot de conlusie zijn gekomen dat deze topjes echt super klein zijn!!??
Zoek maar eens op de goochelmachine.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:02 schreef RemCow het volgende:
Een wát voor een bikinitopje?
Ben niet zo'n techneut.
Hoezo pubers ???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:26 schreef _oxygen_ het volgende:
Jeetje stelletje pubers
maar wat is dan het probleem?? Dan koop je er toch gewoon 1 die niet van Bjorn is...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:53 schreef Sugarlady het volgende:
[..]
tuurlijk pas ik die dingen!! maar met t passen kwam ik dr achter dat dat ding echt suuuuuuuper klein was!!
ja die middelste die had ik gepast!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:15 schreef Coconut het volgende:
Ik heb een bandeau-top bikini van Bjorn Borg, die perfect zit. Maar ik heb dan ook niet hele grote borsten![]()
Triangelbikini''s uit de Bjorn Borg collectie:
[afbeelding]
Ga er dan fijn zelf eentje zoeken....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:51 schreef Robertje het volgende:
Dat zijn flatliners...ik eis een andere foto
ga dan eens naar V&D ofzo, daar verkopen ze broekjes en tops los van elkaar...en je kan alles combineren enz, verschillende broekjes en ook verschillende tops. Da's misschien een optiequote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:35 schreef Sugarlady het volgende:
[..]
ja die middelste die had ik gepast!!
en neej hij hoeft idd niet van BB te zijn, ben net nog andere gaan passen, maar of t topje is veeeeeeeeel te klein, en als t topje wel past heb je zo'n lelijk degelijk mega broekje dr bij!!
Dan kan je ook wel aan een foto komenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
ga dan eens naar V&D ofzo, daar verkopen ze broekjes en tops los van elkaar...en je kan alles combineren enz, verschillende broekjes en ook verschillende tops. Da's misschien een optie
Tja, als V&D-verkoopster blijf je bezig...ook op fok
Hij is wel leukquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:35 schreef Sugarlady het volgende:
[..]
ja die middelste die had ik gepast!!
en neej hij hoeft idd niet van BB te zijn, ben net nog andere gaan passen, maar of t topje is veeeeeeeeel te klein, en als t topje wel past heb je zo'n lelijk degelijk mega broekje dr bij!!
Mannen... Pfff...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:05 schreef Robertje het volgende:
Misschien kan ik er wel 1 vinden maar ik weet niet of dat met een triangel topje is
Wacht even, een contradictie.... 'mannelijk' en 'rose'quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Jooosie het volgende:
de mannelijke boxers (rose) zitten in ieder geval prima!!!
Hahahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Jooosie het volgende:
de mannelijke boxers (rose) zitten in ieder geval prima!!!
quote:Op zondag 4 april 2004 16:59 schreef UltraBrain het volgende:
Moeten we ons zoiets voorstellen?
[afbeelding]
quote:waarom niet
Formaat coconut zeg maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:15 schreef Coconut het volgende:
Ik heb een bandeau-top bikini van Bjorn Borg, die perfect zit. Maar ik heb dan ook niet hele grote borsten![]()
Triangelbikini''s uit de Bjorn Borg collectie:
[afbeelding]
Ga jij even lekker met je billen bloot melk uit een kokosnoot drinkenquote:Op maandag 5 april 2004 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Formaat coconut zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |