Als iemand zoiets vraagt dan doe ik niks...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:43 schreef soulfly1983 het volgende:
hoe hem tegen hij heeft gestolen!
ik heb mijn gegevens zelf op geschrevenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:45 schreef Idril-2 het volgende:
Beetje erg onzorgvuldig van die agenten, ja.
Ik zou hebben gezegd dat ze die informatie wel kunnen krijgen maar niet waar hij *wijst* bij zit.
Wat heb jij gedaan dan?
zou je denken?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:49 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Waarschijnlijk gaat de dief vrijuit, en wordt JIJ aangeklaagd. Je hebt iemand vastgehouden he en dat mag niet. En je hebt hem ook nog zwaar mishandeld
Dat is nog wel cool!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:52 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
ik met een waardebon shoppen in de zaak![]()
dan ben je strafbaar....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:44 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Als iemand zoiets vraagt dan doe ik niks...![]()
dat mag wel, zolang je hem maar gewoon vast houdt en niet blijft slaan enz.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:49 schreef Luke_SuperDude het volgende:
Waarschijnlijk gaat de dief vrijuit, en wordt JIJ aangeklaagd. Je hebt iemand vastgehouden he en dat mag niet. En je hebt hem ook nog zwaar mishandeld
voor de verplichte getuigenverklaring.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:51 schreef NoXxa het volgende:
Mja slordig van die gasten. En waarom hebben ze je adres uberhaupt nodig. Ze moeten die dief vastleggen jou niet.
was dat maar waar... helaas niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:56 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
Dat is nog wel cool!Ik hoop voor jouw dat die zaak een autoshop was!
dank u.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dan ben je strafbaar....
@TS, idd. zelf opschrijven of vragen of je dat nou werkelijk moet geven waar die crimineel bij is... enne, zovoor de actie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |