abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18075988
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:41 schreef Seborik het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het zoveel weg heeft van weer een spelletje dat openstaat voor inhoudsloos makkelijk 'scoren', maar hey, wie ben ik om de lol te verpesten he. Zoals je ziet is het topic nog steeds open, maar daar ging je even aan voorbij.

Geef dan op zijn minst een verklaring bij een keuze, dat is in ieder geval iets. Misschien zelfs een verkalring voor het geven van een bepaald koppel, dat maakt de keuze wat minder arbitrair.
Euh, nee, daar ging ik niet aan voorbij.
En je reageert gewoon niet op mijn gedachtengang nu.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 31 maart 2004 @ 01:15:50 #52
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18076260
er is trouwens ook een muziek-feedbacktopic, dit was hier helemaal niet nodig, nu ligt het natuurlijk direct stil, iedereen is bang om te reageren
pi_18076459
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:50 schreef placebeau het volgende:
placebo

want daar heb ik een poster van en van the cure niet

nieuwe vraag:
jaren '70 of jaren '80 muziek
Hoe denk jij erover dat Placebo de nieuwe Cure zou zijn?

Ik ga voor de jaren 80 muziek, omdat toen de metal echt tot wasdom kwam. NWOBHM begin jaren 80. Veel grote bands geboren die nu nog bestaan en wat oudere bands schreven enkele van hun beste werken.

De popmuziek van de jaren 80 is ook wel heel kenmerkend. Misschien is David Bowie wel een van de invloedrijkste mensen geweest in de popmuziek.

Jaren 80 had je ook de grote gothicrockbands zonder Within Temptation-jurken. Fields of The Nephilim, The Sisters of Mercy.

pi_18085863
Seborik je bent vergeten een nieuwe .. vs .. erneer te zetten

ik vond het net zo'n leuk topic
....Walking on the streets at night and fear nothing....
pi_18086652
Heeey wat leuk dat er toch nog mensen zijn die het waarderen en dat dit topic nog open is hehe. Het is idd. leuk je motivatie voor een bepaalde keuze ook neer te zetten of de rede voor een bepaald koppel (het wordt hier nogweleens wat hehe iedereen moest gewoon even wennen aan het idee hehe)

Ik kies voor de volgende, waarom? Omdat ik weleens wil weten wat mensen nu van pinkpop vinden met een act als Tiësto erop?

Lowlands v.s. Pinkpop?
Hey there mister dj why don't you play some Rock 'n Role! [Brant Bjork live @ Roadburn 2005]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')