ik hoorde haar gisteren in een interview Nederlands praten, dat was al erg.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:39 schreef febster het volgende:
Ooh dat Engels van die mevrouw die de dienst leid, dat kan echt niet![]()
Succes met NET, Okke was er al een tijdje om nog wat te lerenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik hoorde haar gisteren in een interview Nederlands praten, dat was al erg.
maar goed, ik ga naar de Fontys om tentamen te maken
Twas best gezellig met Ilsequote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:45 schreef febster het volgende:
[..]
Succes met NET, Okke was er al een tijdje om nog wat te leren
Hoe zag ze eruitquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Twas best gezellig met Ilse.
Ze was giga aardigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:59 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe zag ze eruit?
R3/R4 vandaag was qua vrouwen weer top
en als ze het niet hebben moet je eens varkens-haasjes proberen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:47 schreef blieblie het volgende:
zouden ze kipkarbonade verkopen bij de AH?![]()
Varkenshaasjes in honing en sojasausquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en als ze het niet hebben moet je eens varkens-haasjes proberen...![]()
errug lekker![]()
en wat is dat dan voor recept?? lekker?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Varkenshaasjes in honing en sojasaus...
Hmmm klinkt niet verkeerd.
Maar ik houw maar even voor het gemak dit gerecht zow nauwkeurig mogelijk aan.
Nee manquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Varkenshaasjes in honing en sojasaus...
Hmmm klinkt niet verkeerd.
Maar ik houw maar even voor het gemak dit gerecht zow nauwkeurig mogelijk aan.
varkenshaasje op zn biefstuks...klinkt verleidelijk....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:38 schreef febster het volgende:
[..]
Nee manVarkenshaasje gooi je niet in de wok
Gewoon op zijn biestuks bereiden, das het lekkerste
Dat zal ik hier vanavond even komen meldenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat is dat dan voor recept?? lekker?
maar karbonade kan toch echt niet van een kip komen hoor...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat zal ik hier vanavond even komen melden![]()
Of het lekker is. Tis een wokgerecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |