Maar wel bedankt! Dit spel lijkt me echt briljant worden!quote:Op donderdag 1 april 2004 09:30 schreef gamecube_master het volgende:
eerste screenshots paper mario 2
[mik plaatjes]
bron: www.cubezone.nl
wat een werk om dit allemaal in te voeren
juist, als het lelijk is hoeft het nog niet te betekenen dat het slecht isquote:Op donderdag 1 april 2004 10:21 schreef Oksel het volgende:
Paper Mario vond ik btw oerlelijk..
Maargoed, Animal Crossing is ook lelijk.. maar wel cool
Hmja, ik dacht van wel, omdat ik niet verwachtte dat de N64 zoveel karakters tegelijk op het scherm kreeg:quote:Op donderdag 1 april 2004 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
PRECIES hetzelfde als de N64, alleen een klein beetje aangepast. Geloof niet dat dit de Cube screens zijn
misschien is het een remakequote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmja, ik dacht van wel, omdat ik niet verwachtte dat de N64 zoveel karakters tegelijk op het scherm kreeg:
[afbeelding],
maar nu je het zegt:
N64 - NGC
[afbeelding], [afbeelding].
Het lijkt eerder een prerendered achtergrond, een productie plaatje ofzo.
De vraag dringt zich alleen op hoeveel mooier je zo'n spel kan maken en de tekenstijl tegelijkertijd consistent houden.
Het lijkt teveel op elkaar, dat zou ik jammer vinden. Vervolg OK, maar doe dan iig een andere wereldquote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef speknek het volgende:
Hmja, ik dacht van wel, omdat ik niet verwachtte dat de N64 zoveel karakters tegelijk op het scherm kreeg:
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes: http://media.cube.ign.com/media/481/481670/vids_1.html
MUST HAVE !
Dat zou helemaal kut zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:41 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
misschien is het een remake![]()
Maar het kan zijn dat de achtergrond wel rendered is en dan is het wel een grote verbetering. Tevens is hij nog gold dus kan het alleen maar nog beter worden! Maar hij staat nu per direct op mijn wishlist!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding],
maar nu je het zegt:
N64 - NGC
[afbeelding], [afbeelding].
Het lijkt eerder een prerendered achtergrond, een productie plaatje ofzo.
De vraag dringt zich alleen op hoeveel mooier je zo'n spel kan maken en de tekenstijl tegelijkertijd consistent houden.
Sja, een Mario zonder standaard Mushroom Kingdom is ook weer zo wat. Maar het lijkt inderdaad wel vervelend veel op elkaar.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vervolg OK, maar doe dan iig een andere wereldNu is het zo'n FFX-2 verhaal
Mario en Luigi was ook in een andere wereld, en Mario RPG ookquote:Op donderdag 1 april 2004 10:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Sja, een Mario zonder standaard Mushroom Kingdom is ook weer zo wat. Maar het lijkt inderdaad wel vervelend veel op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren een paar spelletjes zitten spelen op de Wario Ware Website, BRILJANTquote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef MeZZiN het volgende:
Ik wil wario ware en Zelda 2
lol zulke dingen krijg ik ook hele tijd als ik iets postquote:Op donderdag 1 april 2004 10:09 schreef Oksel het volgende:
"Je bent gebanned.. "
wtf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |