Het zal wel aan mij liggen maar mijn vrienden praten liever over vrouwen, relaties, rare stap dingen, bierrr, en dat soort stuff... en bij mijn vriendinnen hoef ik er al helemaaal niet mee aan te komenquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Je praat gewoon iedere dag met je vrienden over GBA & cube games, en na een paar maand kopen ze beide stukjes hardware vanzelf.![]()
Nouja... ik heb in het algemeen een hekel aan (domme) spelfouten, maar ik ben in dit geval niet schuldig. Het hele spel interesseert me namelijk niet zo.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:05 schreef BMH het volgende:
Ik kreeg vandaag een e-mailtje over mijn quotes over Four Swords+. Iemand vond het namelijk erg iritant dat ik hartjes fout spelde. Hij noemde zich: Een fok! user.
Nu vraag ik aan jullie: Vinden jullie het erg dat ik hartjes fout spelde?
Dan moet je er wel positief over pratenquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Je praat gewoon iedere dag met je vrienden over GBA & cube games, en na een paar maand kopen ze beide stukjes hardware vanzelf.![]()
Preciesquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:15 schreef febster het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar mijn vrienden praten liever over vrouwen, relaties, rare stap dingen, bierrr, en dat soort stuff... en bij mijn vriendinnen hoef ik er al helemaaal niet mee aan te komen
quote:NGC Nieuws » Castlevania komt niet naar de Cube toe
Datum: 31 maart 2004 Schrijver: Robert van der Werf Bron: EuroGamer
Castlevania komt definitief niet naar de GameCube toe. Dat meldt de Engelse divisie van Kuju. Er waren geruchten op het IGN forum dat er alsnog een Castlevania spel op de GameCube uitgebracht zou worden. Dit blijkt dus niet waar te zijn. Kuju is wel bezig met een andere titel voor de GameCube.
ik word depressief van castlevaniaquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:58 schreef Tain het volgende:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1075 :
[..]
En zelf ga je dan zitten kijken??quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef Tain het volgende:
4 extra mensen nodig....
inderdaad, dan MOET je die spellen met gba spelen als je mulitplayer wil, waar het voegt geen reet toequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:01 schreef Tain het volgende:
ik word depressief van nintendo, alle third party publishers lijken wel weg te lopen en voor de meeste nieuwe leuke spellen heb je weer 4 GBA's en 3 extra mensen nodig....
Als ik mod was dan had je een IP-ban voor je mieter gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:05 schreef BMH het volgende:
Ik kreeg vandaag een e-mailtje over mijn quotes over Four Swords+. Iemand vond het namelijk erg iritant dat ik hartjes fout spelde. Hij noemde zich: Een fok! user.
de abbo's zijn toch uitverkocht?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:07 schreef NeoDweezil het volgende:
ik heb een aantal weken terug de soundtrack van FF:CC besteld in de catalogus en vandaag een abbonement op N-Gamer, dit blad heb ik btw nog nooit gelezen. dus als iemand het weet, is het nog wat??
Nu wel, ja... eerder vandaag niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
[..]
de abbo's zijn toch uitverkocht?![]()
Paper mario zegt me niks.quote:Nintendo heeft Paper Story 2 (in Europa gewoon Paper Mario natuurlijk) officieel voor de GameCube bevestigd. De opvolger van het bekend Nintendo 64 spel wordt ontwikkeld door Intelligent Systems, bekend van de originele Advance Wars en Metroid spelletjes.
Het spel moet nog dit jaar in Japan uitkomen en zal 2D personages bevatten die over 3D achtergronden bewegen. Precies zoals in het origineel dus, bovendien kan de platte Mario zich ditmaal tot een vliegtuigje vouwen waardoor hij sneller beweegt.
quote:Op donderdag 1 april 2004 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Paper mario zegt me niks.Was dat een leuk spel?
Hey, dat klinkt helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 1 april 2004 08:24 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een super leuke RPG voor de N64.
Mij zal het een zorg zijn (maar ja ik ben ook niet goed in nederlandsquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:05 schreef BMH het volgende:
Mijn vriendinquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:09 schreef febster het volgende:
(vooral in combi met vriendinnen vinden dat niet oke)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |