Ik heb twee keer geluk gehad daarmee. Bij m'n tweedehands Mario Sunshine zat de vip-card nog en in de doos van een racestuurtje lag de vip-card van Mario Kart DD.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:12 schreef Oksel het volgende:
Ik heb pas 2e hanbs een GBA gekocht met 11 games.. alleen nergens meer VIP's bij..
Das pechquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:12 schreef Oksel het volgende:
Ik heb pas 2e hanbs een GBA gekocht met 11 games.. alleen nergens meer VIP's bij..
had je kunnen verwachten..... maar he, wat boeien die vipkaartjes nou?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:12 schreef Oksel het volgende:
Nou.. je kan er gratis dingen mee bestellen. N gamer is ook alweer uitverkocht. Dat ging wel heel erg snel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:43 schreef capibar het volgende:
[..]
had je kunnen verwachten..... maar he, wat boeien die vipkaartjes nou?
oh leuk even kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:56 schreef Biggs het volgende:
[..]
Nou.. je kan er gratis dingen mee bestellen. N gamer is ook alweer uitverkocht. Dat ging wel heel erg snel.
Daar moet je insider voor zijn. En tenzij ik de vragen beantwoord vind ik et wel aardig om die content hier te posten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg, er is toch ook vast een linkje naar je interviews
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar moet je insider voor zijn. En tenzij ik de vragen beantwoord vind ik et wel aardig om die content hier te posten.![]()
Ik was mijn gulheid helemaal vergeten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik ben insider.
quote:"So you get permanent new items and sword upgrades as the game progresses? Do you find hearts too?"
Very good question! No, there are no permanent weapons (atleast so far). Your sword will upgrade if your team has 2000 rupees/triangles in a level. Exit the level, and you lose the rupees/triangles and sword upgrade. The same goes with hearths. If you find a hearth you will keep it in that level only. Your standard is 4 hearths. There are +- 2 hearths in each level. It's a realy fight with your friends for this hearth just like in the GBA version. Only now the hearths are sealed in chests.
Op mijn eigen account tegenwoordig zelfsquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik was mijn gulheid helemaal vergeten.![]()
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mijn eigen account tegenwoordig zelfs
1 keer radenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat is je nick?
ik heb zelf 4900 punten en ik ben altijd te laat. Alleen één keer was ik op tijd en toen had ik meteen een N-gamer abbo genomen van 1800 puntenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:05 schreef Herr.Flick het volgende:
Weer gvd te laat.....![]()
Heb ik ruim 4500 punten, en weer nix.![]()
Als ze die nou eens tegen die sterren gaan weggeven... ipv de Zeldadisc (die briljant is, maar iedereen al heeft...)quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:52 schreef HomerJ het volgende:
Daarom koop ik ook geen FS+ maar wel Pacman VS
Jah dat hoop ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef P8R het volgende:
[..]
Als ze die nou eens tegen die sterren gaan weggeven... ipv de Zeldadisc (die briljant is, maar iedereen al heeft...)
ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef P8R het volgende:
[..]
Als ze die nou eens tegen die sterren gaan weggeven... ipv de Zeldadisc (die briljant is, maar iedereen al heeft...)
Ja heel fijn BMH, maarrrr waar trommel jij telkens 3 vrienden + 3 GBA's vandaan? Ik kan best wat vrienden optrommelen maar die zitten meer te wachten op een potje MK of SSM:B dan een "duffe" RGP achtig iets (vooral in combi met vriendinnen vinden dat niet oke) daarnaast heb je ongeveer een half jaar waarin die vrienden (en ik ook) liever op stap gaan cq een terrasje pikken dan achter een tv met een GC te gaan zitten...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:03 schreef BMH het volgende:
[..]
FF:CC was gewoon een GBA verkoop game. Four swords+ gebruikt de GBA echt! Dit spel word echt beter dankzij de GBA. vertrouw me! Als je dit hebt gespeeld, weet je waarom Nintendo zo aandringt met Connectivity.
Connectivity werkt! Nintendo had echt gelijk!
Dat is heel simpel. Je praat gewoon iedere dag met je vrienden over GBA & cube games, en na een paar maand kopen ze beide stukjes hardware vanzelf.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ja heel fijn BMH, maarrrr waar trommel jij telkens 3 vrienden + 3 GBA's vandaan? Ik kan best wat vrienden optrommelen maar die zitten meer te wachten op een potje MK of SSM:B dan een "duffe" RGP achtig iets (vooral in combi met vriendinnen vinden dat niet oke) daarnaast heb je ongeveer een half jaar waarin die vrienden (en ik ook) liever op stap gaan cq een terrasje pikken dan achter een tv met een GC te gaan zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |