het zou toch leuk zijn, als ze die spellen opnieuw uitbrengen?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee helaas niet![]()
ja dat wel, maar ik vertrouw geen nieuwsberichten op 1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2004 20:48 schreef capibar het volgende:
[..]
het zou toch leuk zijn, als ze die spellen opnieuw uitbrengen?
Ik heb Animal Crossingquote:Op donderdag 1 april 2004 21:02 schreef MadWasabi het volgende:
vraagjes:
wie heeft animal crossing
wie vinct het ook een naaistreek dat je dat spel moet importeren![]()
wanneer komt animal crossing 2 uit![]()
ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:14 schreef Tain het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik vertrouw geen nieuwsberichten op 1 april
ik heb er niet zoveel last van hoor, 1 april...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:23 schreef HomerJ het volgende:
nog anderhalf uurtje
TBAquote:Wanneer komt WarioWare Inc eigenlijk uit?
europa of USA?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:35 schreef MeZZiN het volgende:
The Legend Of Zelda: The Four Swords
Due for release on 24/09/2004 (play.com)
waarom duurt het altijd zo lang voordat spellen naar europa komenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Play is Europa
maar het is toch niet zo moeilijk om een spel gewoon tegelijk te releasen in de hele wereld, ze hoeven het spel nieteens te vertalen (voor nederland niet iig)quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat Europa de kleinste markt isEr wordt veel meer verkocht in JPN alleen al.
Maar waarom geven ze nederland gewoon niet de engelse release niemand hier zal klagen ... en voor een nederland hoesje hoef je het toch niet te doen omdat de game meestal toch nog engels is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zowieso moeten ze de game omzetten naar PAL. En vertaling moet wel degelijk, eerst van JPN naar Engels. En dan komen er in Europa nog andere hoesjes, met EN, FR, ESP, NL, DU op de verpakking, en krijgen de grote landen games in hun eigen taal
Al moet ik zeggen dat BGE erg goed is in het NL's
inderdaad, jammer dat de uitgevers dat niet zo zienquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:06 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar waarom geven ze nederland gewoon niet de engelse release niemand hier zal klagen ... en voor een nederland hoesje hoef je het toch niet te doen omdat de game meestal toch nog engels is.
En laat de landen maar wachten die een eigentaal versie willen hebben... laat ons niet de dupe zijn van die landen!
De USA liggen ook op het noordelijk halfrond, dus de seizoenen lopen gelijk aan Europaquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:31 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Animal Crossing ook..Alleen het begint nu al herfst te worden..
Komt dat omdat het een spel uit de States is..?
Moet ik de kloktijd van m'n cube dan maar een half jaar voor of achteruit zetten?
![]()
Er komt de komende tijd alleen geen kont uit voor de cube..Mario Golf misschien, wat gaat lopen..
We zien het wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |