bij mijn vriend zijn er toen ook echo's gemaakt en die bleek gewoon wat allergieën te hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Klaproosje het volgende:
Toch heeft de chirurg vandaag besloten een echo te laten maken... volgende week woensdag kan ik al terecht... Een maand geleden zei hij nog dat ik me geen zorgen hoefde te maken...
Nu nog niet?
Mix van Chemo en Prednison ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Hardrebel het volgende:
Ik had gewoon ontstoken amandelen. De onsteking is nu vrijwel weg doormiddel van een antibiotica behandeling. Ik heb geen pfeifer gelukkig. De klieren in mijn nek zijn nu ook niet meer voelbaar..
@schwa78 en Jamiroquai. Wat voor pillen krijg je dan? Chemokuur ofzo?
Kanker is echt een erge ziekte. Erger mij ook dood aan mensen die dat als " normaal" scheldwoord gebruiken. Veel mensen in mijn omgeving al aan verloren.
En hoe is het nu?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef childintime het volgende:
Die klier in mijn lies doet geen pijn nee. Een dikke klier kan ook veroorzaakt worden door kattenkrabziekte ( Bartonella Henselae infectie). En na Pfeiffer kan het sowieso heel lang duren voordat een klier weer slinkt.
Ik kreeg dikke klieren (ter grootte van een grote knikker) en binnen een aantal weken was het formaat pingpongbal, nog wat later zo groot als een grote maat kippenei. Dat was dus idd niet goedMaar ik had ook zoveel andere klachten ( afvallen, extreme moeheid, nachtkoorts, lichaamsjeuk, misselijkheid als ik alleen al dacht aan alcohol, algehele slapte....) Soms voelde ik die klieren wel hoor. Doordat ze zo snel explosief groeiden (oksel) werden af en toe de zenuwbanen of bloedtoevoer in mijn linkerhand afgekneld. En soms had ik in die klieren een kloppend, beetje zeurend gevoel. Geen pijn, maar ook niet echt comfortabel, meer een irritant gevoel.
quote:
Oh ik moet hier helemaal niet lezen....... ik hoef al heel lang geen drank meer te hebben, de smaak staat ze zo tegen.. jeuk.. ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef childintime het volgende:
Die klier in mijn lies doet geen pijn nee. Een dikke klier kan ook veroorzaakt worden door kattenkrabziekte ( Bartonella Henselae infectie). En na Pfeiffer kan het sowieso heel lang duren voordat een klier weer slinkt.
Ik kreeg dikke klieren (ter grootte van een grote knikker) en binnen een aantal weken was het formaat pingpongbal, nog wat later zo groot als een grote maat kippenei. Dat was dus idd niet goedMaar ik had ook zoveel andere klachten ( afvallen, extreme moeheid, nachtkoorts, lichaamsjeuk, misselijkheid als ik alleen al dacht aan alcohol, algehele slapte....) Soms voelde ik die klieren wel hoor. Doordat ze zo snel explosief groeiden (oksel) werden af en toe de zenuwbanen of bloedtoevoer in mijn linkerhand afgekneld. En soms had ik in die klieren een kloppend, beetje zeurend gevoel. Geen pijn, maar ook niet echt comfortabel, meer een irritant gevoel.
Succes morgen. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar bedenk dat er ziektes zijn die tegenwoordig niet ernstiger gevolgen hoeven hebben dan bv pfeiffer. Misschien zal behandelen zwaar zijn, maar het is te behandelen en daar gaat het omquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Klaproosje het volgende:
[..]
Oh ik moet hier helemaal niet lezen....... ik hoef al heel lang geen drank meer te hebben, de smaak staat ze zo tegen.. jeuk.. ja..
afvallen... geen idee ben altijd al te mager geweest.. lusteloos, moeheid koppel ik maar aan de pfeiffer.
Ik wil geen hypochonder lijken, dus ga de onderzoeken afwachten.. morgenmiddag echo..
Van problemen met je lymfe wordt je sowieso doodmoe. Het is je immuunsysteem waar "iets" mee is en dat ondermijnt je hele lichaam. Gek he, dat dat zomaar ineens kan en er dan niets gevonden wordt. Die klier in mijn lies heb ik al zolang ik me kan herinneren, al lang voor ik de dikke klieren in mijn oksel kreeg. En die klier groeit niet verder, maar gaat ook niet weg (wordt niet kleiner).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb het ook gehad, twee jaar geleden in de zomer. Echt een behoorlijke knobbel, zo dik was hij. Heleboel onderzoeken gehad, was de hele dag supermoe en kon me nergens voor opladen, uiteindelijk verschillende dingen gehad in het ziekenhuis waaronder onderzoeken voor kanker etc, dus begon hem toch een beetje te knijpen ;o Uiteindelijk hebben ze m'n hals opengesneden en de gehele klier eruit gehaald, zit nog best een litteken van. Tijdje later de uitslag gekregen, was toch een onsteking ofzoiets, duurde alleen ngo wel een paar maanden voordat ik echt niet meer moe was, weet nog steeds niet wat het was geweest
Nee niet eens!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef childintime het volgende:
Ook voor jou begint het wachten......![]()
Wist je niet van het bestaan van dit topic af
Et is een cm of 2 ongeveer, lekker blauw deromheen, maar das normaal.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:17 schreef childintime het volgende:
Ja, als je al zo lang loopt te kwakkelen wordt het wel tijd dat er eens iets gebeurt....
Ik weet niet van dat wondje......Hoe groot? Bij mij zijn meteen alle klieren uit dat gebied verwijdert, dus was het litteken iets van een cm 12. Na een week gingen de hechtingen eruit en dan pas kan het goed gaan genezen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Doet de HA dat zelf, die klieren verwijderen uit je nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |