Johan Derksen is ooit gekocht, voor de linksback positie door Barry Hughes bij Go Ahead Eagles.. daarnaast heeft hij ook bij o.a. Veendam gevoetbaldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:32 schreef Josmaestro het volgende:
hmm nx gevonden over zijn eigen prestaties....
Je vergeet het woordje 'beperkt'quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Derksen speelde ook bij Cambuur.
Zegt het zelf altijd: "Ik was een hele matige linksback"
Dan hoef je iemand nog niet te verdedigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben een non-aanvalsverdrag.
ik vind dat je erg gelijk hebt. zondag avond vind ik het iig erg vermakelijk als soms borst zijn grove spel-analytisch fouten worden goed gepraat door youri.. Beste meneer hugo heeft veel weetjes, maar echt verstand a la youri van voetbal (lees: het analytisch vermogen van youri) heeft ie niet....quote:Op donderdag 1 april 2004 11:55 schreef merdeka het volgende:
Johan is idd beter geinformeerd, maar erg vaagjes en wauwelig in zijn analyse. Ik krijg daar de kriebels van. Verder verdraagt hij mi geen of weinig kritiek.
Nee, doe mij Hugo maar. Ietwat rellerig, maar helder, humoristisch en durft ongezouten commentaar te leveren. Vooral goed in combinatie met ene J. Mulder.
Wat vonden jullie van Huug? ik was iets te laat.. moest tot 11 uur werken, laatste kwartier gezien.quote:Op zondag 4 april 2004 22:45 schreef Bayswater het volgende:
Borst heeft er weer zin in zo te zien. Zet hem op Hugo
![]()
Borst is Spartaan hoorquote:Op zondag 4 april 2004 11:46 schreef boeiend007 het volgende:
borst is om te kotsen... sjezus wat een zwetsloze pietpraat, Zoals wel vaker bij studio ajax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |