Beide zijn ze mede verantwoordelijk voor de "zeikcultuur" rond het voetbal, welke naar mijn mening steeds erger wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:06 schreef pfaf het volgende:
beide, kunnen lekker provoceren en irritant zijn
ik zie ze nog steeds liever dan hans kraay sr en jrquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:03 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Beide zijn ze mede verantwoordelijk voor de "zeikcultuur" rond het voetbal, welke naar mijn mening steeds erger wordt.
Het is wel heerlijk om je kapot te irriteren aan die 2.
Hugo Camps verdient trouwens ook wel een eervolle vermelding.
wie niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
ik zie ze nog steeds liever dan hans kraay sr en jr![]()
Hoelang heb jij al geen Voetbal Insite meer gekeken?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:00 schreef Josmaestro het volgende:
Ik vind Johan Derksen zijn kritiek soms ergens op slaan, maar waar ik mij zo dood aan erger is dat RTL 5 zich wil profileren als 'dé' sportzender van de nederlandse televisie. ik vind niet dat je dan een johan derksen bij Voetbal Insite kunt hebben, die de hele uitzending aan zijn sigaar loopt te hijsen, zodat het beeld continu met een blauwe rookwolk gevuld is --> GVD het is een sport programma!!
johan is nog steeds de master. Derksen kraakt iedereen af omdat hij het echt meent. En hugo die kraakt alleen maar mensen af omdat hij anders wil zijn. Bij johan komt het uit zijn hart en zo hoort het ook.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
Beiden recalcitrant. Beiden rijp voor polemiek.
De één is voor NEC de ander voor Sparta.
Beiden met een mening die niet iedereen kan welbehagen.
Is het nog steeds Derksen ? Of heeft Borst de Analisten-kroon inmiddels inbeslag genomen ?
hij heeft jarenlang als linksback gespeelt. O.a bij veendam, de eagles en nog een aantal andere clubs. Hij was nooit echt goed, en dat geeft hij ook toe.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:24 schreef Josmaestro het volgende:
hmm heeft die derksen vroeger zelf niet op 1ste divisie nivo gevoetbald dan? staat mij iets van bij namelijk... ik zal het ff opzoeken...
Het was er altijd erg leeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:24 schreef Josmaestro het volgende:
hmm heeft die derksen vroeger zelf niet op 1ste divisie nivo gevoetbald dan? staat mij iets van bij namelijk... ik zal het ff opzoeken...
daarom is derksen ook manager van de voetbal international...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:44 schreef Devano het volgende:
Derksen heeft meer hete nieuwtjes en zijn verhalen kloppen altijd, in tegenstelling tot Borst.
Je hebt vast de laatste 3 maanden niet meer gekeken naar voetbal Insite?!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:00 schreef Josmaestro het volgende:
Ik vind Johan Derksen zijn kritiek soms ergens op slaan, maar waar ik mij zo dood aan erger is dat RTL 5 zich wil profileren als 'dé' sportzender van de nederlandse televisie. ik vind niet dat je dan een johan derksen bij Voetbal Insite kunt hebben, die de hele uitzending aan zijn sigaar loopt te hijsen, zodat het beeld continu met een blauwe rookwolk gevuld is --> GVD het is een sport programma!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |