Pienaar en Sonck zijn gewoon geen rechtsbuitens. De Ridder doet het aardig, maar is nog niet "het". Mandy kan gewoon voldoen aan de behoefte die Koeman heeft voor een rechtsbuiten type Mitea.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
Sonck is geen rechtervleugelspeler maar meer een spits.
Pienaar is absoluut in potentie beter dan Mandy en De Ridder wordt nog beter.
Dus nu in ieder geval al 2 spelers voor de rechtsbuitenpositie die beter zijn dan Mandy.
Hij zei niets over z'n geaardheid, alleen dat ie z'n handjes nogal homofiel beweegt,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Alsof geaardheid ook maar iets zegt over voetbal-kwaliteiten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dank je,.
Maar daar hoor je TM niet over,.
Enfin, wmb mag ie terugkomen hoor,.
Er is niet echt een discussie over mogelijk, me dunkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:20 schreef keeper het volgende:
Zullen we ff in een ander topic een kansloze discussie uitvechten?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is niet echt een discussie over mogelijk, me dunkt.
Dit zijn harde feiten..
Dat heb ik ook nooit tegengesproken, maar doe nou niet alsof hij de enige isquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
En je kan niet ontkennen dat Robben ook nog wel eens moeite heeft met het begrip zwaartekracht..
Hij staat er het bekenst om op dit moment. Zelfs bij zijn trainer kon het niet meer door de beugel op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit tegengesproken, maar doe nou niet alsof hij de enige is
Het enorme verschil is dat bij Ajax geen enkele speler dat gezegd heeft. Fans overdrijven wel vaker, maar als voetballers zichzelf zo op de borst moeten kloppen om zich nog wat te voelen is dat niet bepaald profesioneel - to say the least...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier idd vaker terug gelezen ja, maar dat is natuurlijk weer Amsterdamse arrogantie en als Bommel het zegt is het calimero-gedrag. Het hoort er een beetje bij en ondanks de voorspelbaarheid en de eindeloze herhaling van zetten blijft het tot op zekere hoogte ook wel amusant
Klopt, Robben is een PSV'erquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:18 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Verder is De Ridder een echte Ajacied en dat kan van Robben niet gezegd worden.
Hoe durf je vd Meyde te vergelijken met Dennisquote:Zat Bergkamp ook niet op de bank bij Inter.....
Robben = FC Groningenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:05 schreef Sloggi het volgende:
Klopt, Robben is een PSV'er
Ja, mar ook PSV'erquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:08 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Robben = FC Groningen
Jawel maar zijn PSV-liefde zal niet gelijk zijn aan bijvoorbeeld de Ridders liefde voor Ajax. Denk dat Robben uiteindelijk meer liefde kent voor Groningen dan voor PSV.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, mar ook PSV'er(nog wel iig)
Dat denk ik ook en dat bewijst maar weer eens dat die Robben toch best een verstandige jongen isquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jawel maar zijn PSV-liefde zal niet gelijk zijn aan bijvoorbeeld de Ridders liefde voor Ajax. Denk dat Robben uiteindelijk meer liefde kent voor Groningen dan voor PSV.
Niet vergelijken hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 23:19 schreef Suijk het volgende:
Je wilt Bergkamp toch niet vergelijken met Mandy he?
Ik zie het gewoon niet zo in die jongen zitten. Nooit een fan van geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |