Er ligt hier zo'n 2500 euro aan hardware, daar krijg ik nog niet eens de helft van terug van de verzekeringquote:Op maandag 29 maart 2004 23:24 schreef KonnieKipke het volgende:
jerrycan met benzine en gaan met die banaan!
Van de premie van de verzekering nw woning + inboedel kopen!
In de keukenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:26 schreef Flamey het volgende:
Waar slapen/douchen/wassen/schijten jullie dan?
Dat of anders die kast wegflikkeren ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:24 schreef KonnieKipke het volgende:
jerrycan met benzine en gaan met die banaan!
Van de premie van de verzekering nw woning + inboedel kopen!
zoiets?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:32 schreef kastanova het volgende:
...
Ziet iemand mogelijkheden om het hier opnieuw in te richten zodat we íets meer ruimte zullen krijgen?
...
Roept u maar, lieve binnenhuisarchitecten!
of zoiets ja, veel meer is er denk ik niet echt mogelijkquote:Op maandag 29 maart 2004 23:38 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Dat is het beste wat ik ervan kan maken
Het lijkt op de foto allemaal ietsjes kleinerquote:Op maandag 29 maart 2004 23:28 schreef kastanova het volgende:
Wacht maar ff, zal even een foto maken van onze bad+douche+sauna+wc+zonnebank ruimte en slaapkamer van 20x8.
Laten we het er maar op houden dat ik verkouden benquote:Op maandag 29 maart 2004 23:45 schreef Yakult het volgende:
moest je plotseling poepen toen je in bed lag?
[afbeelding]
Een goede poging, maar ik vrees dat het qua ruimtebesparing weinig verschil zal makenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:38 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Dat is het beste wat ik ervan kan maken
Die woont een paar huizen verder, dus echt praktisch zal het niet wordenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
kun je de marokkaanse buurman niet kapot maken
en dan een soort van toog inbouwen
Op zich een praktische en leuke opstelling, enige nadeel is de tv op die plek.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:52 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
zou het zo passen kasta?
b1 is beureau 1 b2 nummer2
tvkast op zieltjes zodat je wel bij de kast kan.
en de andere tafel eruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |