Ja, maar die heeft verboden groeihormonen gehad. In Frankrijk is alles mogelijk.....quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:26 schreef Svensational het volgende:
Jannes zou op dit moment ook pas een jaar of 14 moeten zijn
En dan wel gespeeld door Herman Boerman...niet die clown die hem opvolgde. Maar Frank moet idd terug, hij en Joyce vormden samen met Victor toch wel het hart van ONM.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
JAAAAAAAAAAA Frank meot terug. Hij was dan wel een nerd maar hij hoort bij ONM!!
Ik vond Frank Rigter een leukere Frank. Hij kwam wat sympathieker over.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
En dan wel gespeeld door Herman Boerman...niet die clown die hem opvolgde. Maar Frank moet idd terug, hij en Joyce vormden samen met Victor toch wel het hart van ONM.
Nou ... hij deed het toch maar ff tussendoor met Maja Eestermans en Heleen, twee niet te versmaden mokkels.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Frank 2 was echt zo'n loser![]()
Maja was een ex van hem en zij had 'm bij een echtscheiding nodig. Eén of twee dagen voor het huwelijk met Ellen deed hij nog met Maja de vleselijke daad.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:40 schreef Svensational het volgende:
Die Heleen herinner ik mij nog wel, maar die Maja niet
Was daarom Jannes zo kwaad op zijn vader? Of was dat met Heleen?quote:Op donderdag 1 april 2004 00:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maja was een ex van hem en zij had 'm bij een echtscheiding nodig. Eén of twee dagen voor het huwelijk met Ellen deed hij nog met Maja de vleselijke daad.
Dat was toen hij thuis op de boot met Heleen lag te ketsen.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Was daarom Jannes zo kwaad op zijn vader? Of was dat met Heleen?
Ik kan me nog wel een scene herinneren dat hij met Heleen in 't Seepaert wasquote:Op donderdag 1 april 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was toen hij thuis op de boot met Heleen lag te ketsen.
Ja, maar toen was Jannes al weg. LN wist het nog niet van Frank en Heleen. Zij kwam er pas achter toen Frank weer met haar thuis naaide en LN toevallig met een cateringbedrijf binnen kwam.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
Ik kan me nog wel een scene herinneren dat hij met Heleen in 't Seepaert was
quote:Op donderdag 1 april 2004 11:31 schreef Iwan1976 het volgende:
EEN MOL BIJ ENDEMOL
Cliffhanger 2004 vroegtijdig gelekt door rancuneuze ex-werknemer?
[afbeelding]
Cliffhanger 2004: Who shot Arthur?
AFD Media wist vandaag de hand te leggen op exclusieve beelden uit de laatste aflevering (van dit seizoen) van de Yorin soap 'Onderweg naar Morgen'. Het einde van een seizoen wordt doorgaans afgesloten met een cliffhanger, een spannende scène die de kijkers ertoe moet zetten om na de zomervakantie weer te kijken.
De cliffhanger van 2004, die onlangs werd opgenomen, is echter vroegtijdig uitgelekt. In de cliffhanger is te zien hoe een persoon - de identiteit van de dader laten we om begrijpelijke redenen in het midden - Arthur van Walsum (gespeeld door Hidde Maas), de directeur van het Beatrix Ziekenhuis, wordt neergeschoten.
Het is niet bekend wie de videoband in omloop heeft gebracht. De studio's van Endemol in Aalsmeer worden normaliter streng bewaakt. Boze tongen beweren dan ook dat de bewuste band door een rancuneuze ex-werknemer is ontvreemd.
Endemol wil vooralsnog niet reageren, maar een anonieme bron binnen het concern wist ons te melden dat de cliffhanger mogelijk opnieuw moet worden opgenomen.
BRON: AFD Media![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdagquote:Op donderdag 1 april 2004 11:38 schreef soapie het volgende:Welke dag is het ook al weer vandaag????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |