Dat hebben het gemeentebestuur en het COA bekendgemaakt. De omwonenden en de gemeenteraad zijn gisteren ingelicht over het plan. De raad ging gisteravond unaniem akkoord met de komst van het azc.
Het azc Maasbree denkt de eerste bewoners in het voorjaar van 2002 te kunnen huisvesten, zegt COA-regiomanager B. Havenith. Het centrum wordt na Venlo en Meijel het derde azc in de regio.
Het gaat om een stuk grond van een kleine vijf hectaren vlakbij het restaurant van McDonald's op de kruising Midden Peelweg-A67. Het COA heeft met de eigenaar van de grond, Jacobs BV in Helden, overeenstemming bereikt over huur voor maximaal vijf jaar. Op de locatie zullen vijftig tot tachtig stacaravans of semi-permanente woonunits komen te staan, en ook een schoolgebouw.
Omwonenden en grondeigenaren lijken in eerste instantie niet blij met het onverwachte nieuws. Ze zeggen bang te zijn straks geen baas meer te zijn op hun eigen terrein, en vrezen een stijging van de criminaliteit. De ondernemers van recreatiepark De Schatberg, McDonald's, AC-restaurant en De Turfhoeve reageren verdeeld.De horecabazen vergaderen vandaag om te bezien hoe ze gezamenlijk kunnen optrekken.
Lekker zo'n *democratisch* besluit, alle omwonenden zijn zo ongeveer tegen, maar komen zal het er, ik durf te wedden dat er vlak bij de Burgemeester zijn woning geen AZ centrum komt.
Fijn dat je zoveel in te brengen hebt hier als Nederlander, voordat je iets kunt zeggen is er al beslist, hoeveel zou de bonus subsidie voor de gemeente nu weer zijn ???
Hap, Slikken of verzuipen, waardeloos, geitewol,
in the far from my bed show op zijn best.
Wat ik nog het ergste vind is dat de gemeente, met al zijn *bestuurders* geen F op hebben met de AZers, hier zijn heel andere belangen in het spel.
quote:Moet je D'66 stemmen, die zijn namelijk voor een referendum. Welke partij was ook al weer tegen? Iets met een V en een D meen ik.
Op donderdag 26 juli 2001 20:19 schreef Midioot het volgende:
Fijn dat je zoveel in te brengen hebt hier als Nederlander, voordat je iets kunt zeggen is er al beslist, hoeveel zou de bonus subsidie voor de gemeente nu weer zijn ???
quote:Tja de asielzoekers moeten toch ergens onder gebracht worden natuurlijk. Bovendien heeft iedere gemeente geloof ik een opvangplicht.
Op donderdag 26 juli 2001 20:19 schreef Midioot het volgende:Lekker zo'n *democratisch* besluit, alle omwonenden zijn zo ongeveer tegen, maar komen zal het er, ik durf te wedden dat er vlak bij de Burgemeester zijn woning geen AZ centrum komt.
in the far from my bed show op zijn best.Wat ik nog het ergste vind is dat de gemeente, met al zijn *bestuurders* geen F op hebben met de AZers, hier zijn heel andere belangen in het spel.
Bij mij in de buurt staan 2 asielzoekerscentra, ik hoor eigenlijk nooit (of sporadisch) iets over problemen.
quote:Zegt de NIMBY-wet jou iets?
alle omwonenden zijn zo ongeveer tegen
quote:ja.
Op donderdag 26 juli 2001 20:42 schreef Bastard het volgende:
Het zou nobel zijn als alle gemeenteraadsleden een asielzoeker op zouden nemen in hun eigen huis, maar dat is zeker ook een dom plan?
quote:Leg eens uit ......
Op donderdag 26 juli 2001 20:46 schreef Trainspotter het volgende:
Zegt de NIMBY-wet jou iets?
quote:Midioot, het is misschien een volgende keer een idee je eerst eens te verdiepen in wat achtergronden of in dit geval de wetgeving rondom een bepaalde problematiek alvorens er dan een topic over te openen?
Op donderdag 26 juli 2001 22:12 schreef Midioot het volgende:Leg eens uit ......
Je zou dan ook de gelegenheid hebben om wat minder ongenuanceerd jouw mening te posten.
Tis maar een tip, doe er mee wat je wilt.
natuurlijk vind jij dit weer het toppunt van anti-democratie maar misschien helpt het om te weten dat deze wet ook geldt voor bijvoorbeeld infrastructurele werken. Je moet er toch niet aan denken dat die snelweg waar jij zo lekker op kunt rijden er niet zou hebben gelegen omdat Boer Harms uit Stampegatterveen het zo'n herrie vindt?
quote:Dat ligt er maar net aan.............
Op donderdag 26 juli 2001 22:25 schreef Trainspotter het volgende:
NIMBY staat voor Not In My BackYard. In dit geval dus: voor asielopvang zijn, zolang het maar niet in jouw buurt is. De NIMBY-wet voorkomt dus dat een landelijk belang niet kan worden tegengehouden door zeer plaatselijke sentimenten. En dat is naar mijn idee volkomen terecht.
quote:En als b.v. een of andere hooggeplaatste het herrie vindt, komt die weg er dan ook nog ???
maar misschien helpt het om te weten dat deze wet ook geldt voor bijvoorbeeld infrastructurele werken. Je moet er toch niet aan denken dat die snelweg waar jij zo lekker op kunt rijden er niet zou hebben gelegen omdat Boer Harms uit Stampegatterveen het zo'n herrie vindt?
Lekker rijden ??? waar precies ook weer ???
2 gulden per liter belasting een hoop BTW, BPM, houderschap en constant overal in de file, ja klinkt heerlijk.
quote:Een prima democratisch besluit. Hulde aan de gemeenteraad.
Dat hebben het gemeentebestuur en het COA bekendgemaakt. De omwonenden en de gemeenteraad zijn gisteren ingelicht over het plan. De raad ging gisteravond unaniem akkoord met de komst van het azc.
quote:Hoezo niet democratisch? De gemeenteraad heeft unaniem voorgestemd. Als de bevolking tegen is, dan moet zij een referendum uitschrijven. Dat kan en mag. Je moet alleen een x aantal handtekeningen verzamelen. Aangezien iedereen tegen het centrum is, moet het niet moeilijk zijn om voldoende handtekeningen te vinden. Lang leve de democratie!
Lekker zo'n *democratisch* besluit, alle omwonenden zijn zo ongeveer tegen, maar komen zal het er, ik durf te wedden dat er vlak bij de Burgemeester zijn woning geen AZ centrum komt.
quote:Inderdaad heb je hier veel in te brengen. Je moet er wel wat voor doen ja. Klagen helpt niet. Wanneer ga jij voldoende handtekeningen verzamelen om een referendum te houden? Je moet wel inwoner zijn. Maar anders kun je ongetwijfeld wel naar het dorp gaan en je vrijwillig aanbieden om de handtekeningen op te halen bij de mensen thuis.
quote:Waar klaag je eigenlijk over? Je kunt actie ondernemen, en je doet het niet. Alleen een beetje geitewollen geklaag over dat het besluit ondemocratisch zou zijn.
in the far from my bed show op zijn best.
quote:Wat voor belangen? En hoe weet je dat die bestuurders geen Fuck op hebben met asielzoekers?
Wat ik nog het ergste vind is dat de gemeente, met al zijn *bestuurders* geen F op hebben met de AZers, hier zijn heel andere belangen in het spel.
quote:Wat een nonsens. Het meerendeel van de gemeentes in Nederland kent helemaal nog geen referendum, en bovendien zijn referenda niet in alle gevallen toegestaan om besluiten tegen te houden danwel terug te draaien.
Op vrijdag 27 juli 2001 00:46 schreef Hagelslag het volgende:
Inderdaad heb je hier veel in te brengen. Je moet er wel wat voor doen ja. Klagen helpt niet. Wanneer ga jij voldoende handtekeningen verzamelen om een referendum te houden? Je moet wel inwoner zijn. Maar anders kun je ongetwijfeld wel naar het dorp gaan en je vrijwillig aanbieden om de handtekeningen op te halen bij de mensen thuis.
Zo werkt democratie.
Het lijkt me sterk dat er ooit een bindend referendum voor dit soort zaken wordt uitgeschreven, want dan kan er nergens meer een asielzoekerscentrum geplaatst worden. (of nieuwe weg aangelegd, bedrijven terrein gecreeërd, nieuwe woningbouw en meer van dat soort zaken)
quote:Goed opgemerkt, hier is het duw in je strot
Op vrijdag 27 juli 2001 01:19 schreef R@b het volgende:
Wat een nonsens. Het meerendeel van de gemeentes in Nederland kent helemaal nog geen referendum, en bovendien zijn referenda niet in alle gevallen toegestaan om besluiten tegen te houden danwel terug te draaien.
Ga handtekeningen ophalen en doe wat, wat een onzin, net of je wat kunt doen, aan deze vooraf besliste poppenkast.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar door de politiek worden gemeenten *voordelen* gegeven als ze zorg dragen voor deze centra's, gewoon omkoping, niks humaan, voor zichzelf ja, een lulverhaal en de burger moet het maar bekijken.
Allemaal geen punt, ware het niet dat velen van deze *vluchtelingen* hier niet komen om te vluchten.
Ook geen punt, schuif dan de kosten niet af op de burgers.
Met een beetje onderzoek, kan denk ik 95% meteen dezelfde dag nog omdraaien en blijft de ruimte gewaarborgd voor echte vluchters.
Steek daar dat geld in, in plaats van in water voor in je hevig lekkende zwembadje
kom op zeg, laten we eerlijk zijn. Als ze 16 miljoen nederlandser vragen of ze een assielzoekers centrum in hun wijk willen, zeggen er 15,2 miljoen nee, en die andere 0,8 miljoen waren vroeger zelf ontheemd.
Toevallig ken ik de buurt daar, en er woont rond die Mac Donalds zo goed als niemand. Er zit nog een AC restaurant en daartussen ligt een snelweg.
Ik ben wel van mening dat we de minder bedeelden in de wereld meoten helpen. Maar ik ben ook van mening dat zodra iemand hier over de schreef gaat hij of zij gelijk weer terug mag (moet). Landen mogen jun eigen criminelen opvangen, we hebben de hanen vol aan onze eigen lijkt me zo.
quote:Ja das natuurlijk een prima reden om de zaak maar vol te zetten met asielzoekers, in de woestijn woont ook niemand, misschien ook een prima idee ???
Op vrijdag 27 juli 2001 10:21 schreef Squartaq het volgende:
[quote]
Toevallig ken ik de buurt daar, en er woont rond die Mac Donalds zo goed als niemand. Er zit nog een AC restaurant en daartussen ligt een snelweg.
Kom op zeg............
quote:Een antwoord: Nee Hagelslag, moet dat dan, heeft dat enig nut ?
Op zaterdag 28 juli 2001 01:39 schreef Hagelslag het volgende:
Een vraag: ben je lid van een politieke partij midioot?
Bestaat er een partij die echt voor een *afwijkende*
mening uit mag komen ?
Zal zo'n partij ooit mogen bestaan ?
Dacht het niet...................
quote:Nu wil ik niet lullig doen maar er is verschil tussen het hebben van een mening en er iets mee doen en het zeuren over dingen "omdat het toch niet zal helpen als je iets doet".
Op zaterdag 28 juli 2001 08:57 schreef Midioot het volgende:[..]
Een antwoord: Nee Hagelslag, moet dat dan, heeft dat enig nut ?
mening uit mag komen ?Zal zo'n partij ooit mogen bestaan ?
quote:Kom op zeg, als je een mening hebt die niet voldoet aan de 100% geitewolle regel, die hier helaas *rules*
Op zaterdag 28 juli 2001 09:40 schreef Loedertje het volgende:
Nu wil ik niet lullig doen maar er is verschil tussen het hebben van een mening en er iets mee doen en het zeuren over dingen "omdat het toch niet zal helpen als je iets doet".
Er al bijvoorbaat vanuit gaan dat je nix kunt met je mening en denken dat je in die slachtofferrol kunt blijven wenen draagt ook niet bij aan de maatschappij die jij graag zou willen zien ontstaan.
Degene met een andere mening gaat hoe dan ook weg.
Voorbeeld: Cohen, leek eerst het asielbeleid eindelijk eens aan te gaan passen, maar nee hoor voor het eindelijk zo ver was, auf wiedersehen.
Linkse huichelaars................................
quote:kameraden, bedoel je
Op zaterdag 28 juli 2001 15:28 schreef Midioot het volgende:
quote:Dus jij schreeuwt een hoop, klaagt nog meer, maar je bent niet bereid om er iets aan te doen? Vervolgens ga je hard roepen dat je geen invloed hebt, terwijl je wel je invloed kan hebben. En dan ga je nog klagen ook dat je invloed onthouden wordt. Dat is het omdraaien van de zaak. Als je ergens voor staat, een mening hebt, dan zoek je een club mensen die jouw mening ook deelt. En dan laat je gezamelijk je stem horen. Zo'n vereniging heet een partij. En het staat iedereen vrij om een partij op te richten.
Op zaterdag 28 juli 2001 08:57 schreef Midioot het volgende:
[..]
Een antwoord: Nee Hagelslag, moet dat dan, heeft dat enig nut ?
quote:Er zijn zat partijen met afwijkende meningen: de SP, GroenLinks, SGP, RPF, Leefbaar Nederland. Etc, etc.Als daar niets van je gading bij zit (je moet natuurlijk wel serieus kijken naar het partij programma voordat je gaat roepen dat het toch niks is), dan zoek je gelijkgestemde nederlanders en richt een partij op. Als je die niet vindt, dan is het jammer voor jou, maar dan werkt de democratie ook, je krijgt geen meerderheid en je ideeen zullen in 't water vallen. Pech. Dan blijf je een roepende in de woestijn. Maar je hebt wel je best gedaan. En dat is beter dan niets doen.
mening uit mag komen ?
quote:tuurlijk wel. Natuurlijk mag je een afwijkende mening hebben. Zolang je maar binnen de grenzen die de nederlandse wet stelt blijft. En als je dat niet bevalt moet je er voor zorgen dat je de grootste partij van nederland wordt met een 2/3 meerderheid in de 1e en 2e kamer. Dan wordt de afwijking weer normaal en volgen we jouw ideeen. Maar op je krent gaan zitten en een beetje schreeuwen lost natuurlijk niets op.
Zal zo'n partij ooit mogen bestaan ?
quote:Af en toe heb ik de indruk dat je een behoorlijke traumatische jeugdervaring hebt opgelopen toen je als kind tussen de geiten moest slapen . Wat heb je toch met dat stopwoordje "geitewollensokken"
Op zaterdag 28 juli 2001 15:28 schreef Midioot het volgende:[..]
Kom op zeg, als je een mening hebt die niet voldoet aan de 100% geitewolle regel, die hier helaas *rules*
dan heb je niks te zeggen, één grote doorzichtige kliek
die geen inspraak duldt.
quote:Ik
Op zaterdag 28 juli 2001 16:22 schreef Loedertje het volgende:Wat heb je toch met dat stopwoordje "geitewollensokken"
Prima en concreet voorbeeld hiervan is het allochtonen beleid, zoveel mogelijk vreemdelingen binnenhalen, dan diezelfde vreemdelingen onaangepast en stuurloos de mist in laten gaan en dan vervolgens de niet GWSers er de schuld van geven en als racist uitmaken, dat noemt men in die kringen beleid voeren, ik noem het achterlijk en meer dan lang genoeg gaande, de tijd voor een totale ommekeer is daar, kijk maar naar de signalen uit de maatschappij, niet alleen hier maar overal in Europa, het staat ter discussie of het nu de goede kant uit gaat, maar overal wint rechts sterk terrein, ze zijn zelfs in meerdere landen al aan de macht, moet toch genoeg reden zijn om minstens eens goed na te denken over dit wanbeleid.
quote:Ik vind je geklaag altijd het meest lijken op het gegrien van een allochtoon die om het minste of het geringste "discriminatie" roept. Je bent passief, en je klaagt steen en been dat je onrecht wordt aangedaan. Daar waarjij de woorden "multikul" en "geitenwollensok" gebruikt zegt de 3e gnaratie allochtoon "racist" en "nazi" maar dat is dan ongeveer het enige verschil. Voor de rest verschil je daar echt geen spat van.
Op zaterdag 28 juli 2001 15:28 schreef Midioot het volgende:[..]
Kom op zeg, als je een mening hebt die niet voldoet aan de 100% geitewolle regel, die hier helaas *rules*
dan heb je niks te zeggen, één grote doorzichtige kliek
die geen inspraak duldt.Degene met een andere mening gaat hoe dan ook weg.
Voorbeeld: Cohen, leek eerst het asielbeleid eindelijk eens aan te gaan passen, maar nee hoor voor het eindelijk zo ver was, auf wiedersehen.
quote:Ben blij Doc dat je middels jou post aangeeft het met mij eens te zijn, inderdaad allochtonen roepen om het minst of het geringst discriminatie, racist en nazi, daarbij veelal ijverig geholpen door onze multikulletjes.
Op maandag 30 juli 2001 09:19 schreef Doc het volgende:
Ik vind je geklaag altijd het meest lijken op het gegrien van een allochtoon die om het minste of het geringste "discriminatie" roept. Je bent passief, en je klaagt steen en been dat je onrecht wordt aangedaan. Daar waarjij de woorden "multikul" en "geitenwollensok" gebruikt zegt de 3e gnaratie allochtoon "racist" en "nazi" maar dat is dan ongeveer het enige verschil. Voor de rest verschil je daar echt geen spat van.
De *vrijheid* van meningsuiting wordt hierdoor ernstig op de proef gesteld..................
quote:Ik zeg zeker dat er allochtonen zijn die dat doen. Gelukkig niet allemaal.
Op maandag 30 juli 2001 09:32 schreef Midioot het volgende:[..]
Ben blij Doc dat je middels jou post aangeeft het met mij eens te zijn, inderdaad allochtonen roepen om het minst of het geringst discriminatie, racist en nazi, daarbij veelal ijverig geholpen door onze multikulletjes.
De *vrijheid* van meningsuiting wordt hierdoor ernstig op de proef gesteld..................
quote:Je kunt de rassenrellen in o.a. Engeland natuurlijk noemen hoe je wilt.
Op maandag 30 juli 2001 09:56 schreef Doc het volgende:
maar ook weer niet iedereen zo loopt te grienen als jij.
quote:Wat hebben die met ASIELZOEKERSCENTRA te maken
Op maandag 30 juli 2001 21:46 schreef Midioot het volgende:Je kunt de rassenrellen in o.a. Engeland natuurlijk noemen hoe je wilt.
quote:Velen van hen hebben daar in eerste instantie ook in gezeten.
Op maandag 30 juli 2001 22:05 schreef golfer het volgende:Wat hebben die met ASIELZOEKERSCENTRA te maken
Wat in Nederland kan gebeuren, laat zich raden........
quote:Midioot,
Op maandag 30 juli 2001 23:12 schreef Midioot het volgende:
Velen van hen hebben daar in eerste instantie ook in gezeten.
Het wordt zolangzamerhand toch echt tijd dat je een keer de moeite neemt je te verdiepen in de geschiedenis van een land en de herkomst van de bewoners, alvorens deze klinklare onzin neer te kalken.
In GB zijn hele andere problemen aan de gang, die te maken hebben met het koloniale verleden van GB.
Dat heeft echt helemaal niets met asielzoekerscentra te maken, want daar hebben die personen echt NOOIT ingezeten.
quote:Ach gut, bedankt voor de les golfer, ben blij dat er toch nog mensen als jou zijn die *wel* bij de les zijn.
Op maandag 30 juli 2001 23:29 schreef golfer het volgende:In GB zijn hele andere problemen aan de gang, die te maken hebben met het koloniale verleden van GB.
Dat heeft echt helemaal niets met asielzoekerscentra te maken, want daar hebben die personen echt NOOIT ingezeten.
De allochtonen problematiek in Nederland is natuurlijk ook terug te voeren op één duidelijk ding ?
Ligt altijd aan anderen of andere dingen..........
quote:Vertel eens?
Op dinsdag 31 juli 2001 00:00 schreef Midioot het volgende:[..]
De allochtonen problematiek in Nederland is natuurlijk ook terug te voeren op één duidelijk ding ?
quote:Beslist niet! De oorzaken van deze problematiek liggen oneindig gecompliceerd. Komt nog bij dat dermate veel mensen er onderhand persoonlijk mee te maken hebben gekregen, dat genuanceerde oordelen schaarser en schaarser worden. Ik woon zelf in een achterstandswijk en reken maar dat er overlast van (met name) allochtone jongeren is. Kleine vernielinkjes, geluidsoverlast en hanggedrag in de flatportalen, maar genoeg om in elk geval op te merken dat er iets speelt. Waarom is dat toch? Als autochtone leeftijdsgenootjes zich thuis of anderszins onschuldig kunnen vermaken, waarom kunnen zij dat dan niet? Wat maakt het verschil eigenlijk?
Op dinsdag 31 juli 2001 00:00 schreef Midioot het volgende:
quote:Wat wil je hiermee zeggen? Dat de allochtonen de 'schuld' dragen?
Ligt altijd aan anderen of andere dingen..........
quote:Ik bedoel hiermee te zeggen, dat ze ZEKER niet altijd vrijuit gaan.
Op dinsdag 31 juli 2001 00:10 schreef zo het volgende:Wat wil je hiermee zeggen? Dat de allochtonen de 'schuld' dragen?
Probleem wat ik zie, is dat alle misdragingen van allochtonen vaak ontkent worden door GWS.
Als je dan met concrete voorbeelden komt, ben je gelijk een racist, das minimaal vreemd te noemen ....
quote:Moet je bij onze grote vriend golfer zijn ......
Op dinsdag 31 juli 2001 00:09 schreef Loedertje het volgende:
Vertel eens?
quote:Je schrijft zelf hetzelfde
Op dinsdag 31 juli 2001 00:10 schreef zo het volgende:[..]
dat genuanceerde oordelen schaarser en schaarser worden.
Ik woon zelf in een achterstandswijk en reken maar dat er overlast van (met name) allochtone jongeren is. Kleine vernielinkjes, geluidsoverlast en hanggedrag in de flatportalen, maar genoeg om in elk geval op te merken dat er iets speelt. Waarom is dat toch? Als autochtone leeftijdsgenootjes zich thuis of anderszins onschuldig kunnen vermaken, waarom kunnen zij dat dan niet? Wat maakt het verschil eigenlijk?
[..]Wat wil je hiermee zeggen? Dat de allochtonen de 'schuld' dragen?
Is iedereen een beetje kleurendoof tegenwoordig, zien jullie alleen de donkere kleuren nog ?
Het leven van "allochtone" mensen speelt zich niet alleen af binnen de huiselijke muren, ook op straat, dat is een gegeven waar je niet omheen kunt.
Mensen die dat niet gewent zijn spreken er als vij snel "schande " van als allochtone kinderen 's avonds nog op straat spelen, is het daarom dat mensen ook slechts alleen zien wat die groepjes doen? Letten de mesen niet een beetje teveel op slechts één groepje?
edit-typo-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 31-07-2001 00:23]
quote:Laat maar, JIJ plaatste die opmerking, Golfer niet, vandaar dat ik jou vroeg om er meer over te vertellen, om je post begrijpelijker te maken. Kennelijk mis je dat vermogen
Op dinsdag 31 juli 2001 00:19 schreef Midioot het volgende:[..]
Moet je bij onze grote vriend golfer zijn ......
Die heeft hiervoor geleerd per slot van rekening.
Ik ben maar een cultuur barbaar.
quote:Nee hoor. Lees 't nog eens. Ik breng een verschil aan tussen 'verschijnsel' (die ik, met golfer, zeker niet ontken; dat zou ook wel gek zijn, ik woon er nl. zogezegd middenin) en 'schuld' (als voortkomend uit kwaadaardige of anderszins onaangepaste neigingen).
Op dinsdag 31 juli 2001 00:21 schreef Loedertje het volgende:
Je schrijft zelf hetzelfde
quote:Got a little bit carried away, sorry
Op dinsdag 31 juli 2001 00:22 schreef golfer het volgende:
Jouw grote vriend Golfer vraagt zich nog steeds af wat allochtonenproblematiek (die ik zeker niet ontken) te maken heeft met dit topic over een asielszoekerscentrum
edit-typo-edit
quote:Yep.
Op dinsdag 31 juli 2001 00:27 schreef Midioot het volgende:[..]
Got a little bit carried away, sorry
Netzoals sommige allochtonen helemaal over de rooie gaan en er zaken bij halen die niets met het onderwerp te maken hebben, doe jij dat ook.
Jou gegrien over hoe erg het is dat jij gediscrimineerd wordt is even pathetisch als hetzelfde gemekker door een allochtoon. Jij bent echt geen haar beter dan een allochtoon die bij het minste of geringste "discriminatie" roept...
En ik zet het er nog maar even bij: Ik zeg zeker dat er allochtonen zijn die dat doen. Gelukkig niet allemaal. Net zoals er autochtone klagers zoals jij zijn, maar ook weer niet iedereen zo loopt te grienen als jij (en, grootheidswaanzin ten top, jouw gegrien heeft niets met rassenrellen in de UK te maken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |