hou maar aan dat het ongeveer tegen het begin van de middag eruit is.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:39 schreef -moi- het volgende:
maar dit kan toch niet als je bijvoorbeeld 6 glazen bier drinkt om 20u dat het de volgende ochtend nog in je bloed zit??
nee precies, maar het schijnt dus dat er dan nog wel alcohol in je bloed zit... maar dit snap ik dan niet... ja tenzij je om 4u snachts nog een paar tequilla's neemt ofzo en om half 9 weer op staat...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het harder als ik slaap. Heb regelmatig 10+ alcoholeenheden op, maar ik heb dan 's ochtends nooit meer het gevoel dat ik dronken/aangeschoten/onder invloed ben.
klopt, je bloed hoeft niet perse door je lever te gaan. Het kan steeds weer via bijv je benen naar het hart gaan (en dan tussendoor weer door de longen)quote:Op maandag 29 maart 2004 21:39 schreef -moi- het volgende:
maar nou hoorde ik dus dat als je 's avonds een paar glazen op hebt, dat het alcohol de volgende ochtend nog in je bloed kan zitten...
*luckwish*quote:Op maandag 29 maart 2004 21:47 schreef thaWarhead het volgende:
Heb hier mn autotheorie boek liggen (wish me luck morgen)
+/- 1 glas: ruim 1 uur
+/- 3 glazen: minimaal 4 uur
+/- 6 glazen: minimaal 8 uur
+/- 7 glazen: minimaal 10 uur
+/- 10 glazen: minimaal 14 uur
he thanks, hier hebben we wat aan! dit stond dus niet in mijn theorieboek...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:47 schreef thaWarhead het volgende:
Heb hier mn autotheorie boek liggen (wish me luck morgen)
+/- 1 glas: ruim 1 uur
+/- 3 glazen: minimaal 4 uur
+/- 6 glazen: minimaal 8 uur
+/- 7 glazen: minimaal 10 uur
+/- 10 glazen: minimaal 14 uur
duidelijk genoegquote:Op maandag 29 maart 2004 21:48 schreef releaze het volgende:
http://www.biere-et-sante.com/index_nl.jsp?Page=Doc958&Doc=forum
[..]
ahwel. tis niet zo'n duidelijk antwoord, maar goed.
maar je lever zuivert toch zowiezo al het bloed wat er langs komt, als het niet de eerste keer is de volgende ronde als het er langs komt? kan dat wel wat je zegt? (ik weet het niet hoor..)quote:Op maandag 29 maart 2004 21:49 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
klopt, je bloed hoeft niet perse door je lever te gaan. Het kan steeds weer via bijv je benen naar het hart gaan (en dan tussendoor weer door de longen)
maar is slechts theorie. In de praktijk komt da eigenlijk nooit voor, dat de alcohol bijv 2 dagen in je lichaam blijft zitten.
Ligt er dus maar net aan of alle alcohol door je lever gaat
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:59 schreef -moi- het volgende:
[..]
maar je lever zuivert toch zowiezo al het bloed wat er langs komt, als het niet de eerste keer is de volgende ronde als het er langs komt? kan dat wel wat je zegt? (ik weet het niet hoor..)
ik bedoel dan is het toch na een uur wel uit je bloed..
Volgens mij klopt dit niet heb ik ergens gelezen... net zoals koffie of zo.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:56 schreef Verstreujem het volgende:
van die multivitamine mix dingetjes drinken is ook nuttig: las eerst dat fructose (als glucose is afgebroken ontstaat er fructose (dacht ik)
dus voordat je daat zuipen ff een liter multivit achterover slaan en dan kun je wat meer hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |