heb wel een paar duveltjes op jahquote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Je hebt gewoon teveel gezopen in het weekend.
Dat maakt wel een hoop goed ja.....ik was onderweg naar huis echt helemaal blij met dat weertjequote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef LaCoBo het volgende:
Totaal niet!
Geniet me juist suf van dat ene uurtje extra licht in de avond. Bruis meteen van de energie om 's avonds lekker naar buiten te gaan. 's Winters heb ik die neiging totaal niet. Keek dus al een maand uit naar de omschakeling.
Ik kan het niet beter omschrijven. Heerlijk tochquote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef LaCoBo het volgende:
Totaal niet!
Geniet me juist suf van dat ene uurtje extra licht in de avond. Bruis meteen van de energie om 's avonds lekker naar buiten te gaan. 's Winters heb ik die neiging totaal niet. Keek dus al een maand uit naar de omschakeling.
ik ook nietquote:Op maandag 29 maart 2004 20:59 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Heerlijk toch
Inderdaad! Yaaaay voor de zomertijd!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef LaCoBo het volgende:
Totaal niet!
* GHans7 hoopt met heel z'n hart op teringhittequote:Op maandag 29 maart 2004 21:03 schreef Roscoo het volgende:
Nu nog niet gaar maar dat wel als straks die teringhitte begint.
Jij hebt een zwaar probleem vriend...volgens mij ga jij dood..quote:Op maandag 29 maart 2004 20:49 schreef ozzyat105 het volgende:
So ik sit nu echt half te slapen vor de pc terwijl ik toch haast noooit moe ben......
ALlemaal door dat ene uurtje...![]()
cinisch mannetje ben jij zegquote:Op maandag 29 maart 2004 21:15 schreef maxso het volgende:
[..]
Jij hebt een zwaar probleem vriend...volgens mij ga jij dood..![]()
![]()
Ik ook door Intenze. Wel jammer dat ze 30 min eerder stoptenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:00 schreef NoXxa het volgende:
Neej ik ben gaar door iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |