nee wil het legaal....dat zal toch wel mogelijk zijn neem ik aan?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:36 schreef achterop23 het volgende:
euhm...illegaal?
Bij een normale botenshop oid hebben ze ook lichtkogels... weet je iig dat het legaal isquote:Op maandag 29 maart 2004 19:39 schreef pilske01 het volgende:
[..]
nee wil het legaal....dat zal toch wel mogelijk zijn neem ik aan?
100 euro per stuk lijkt me iets te veel van het goeie.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:55 schreef Spiller het volgende:
Ik heb vorig jaar met oud en nieuw een hele partij die over datum was de lucht in geschoten. Was voor rond de 1000 gulden. Zijn ongeveer 100 gulden PER STUK, in het gulden tijdperk dan he.
Ik denk dat je ze niet voor weinig zal krijgen, en als je ze kan krijgen goed op datum letten.
[edit]Wij hadden die grootste, helemaal rechts. Met die rubberen doppen.[/edit]
daar werd ik ook niet veel wijzer...maar je dacht zeker dat ik daar niet had gekeken??quote:Op maandag 29 maart 2004 19:57 schreef Lucille het volgende:
Misschien bij www.vuurwerklook.com ?
Goed lezen, destijds 100 gulden... geen euroquote:Op maandag 29 maart 2004 20:01 schreef pilske01 het volgende:
[..]
100 euro per stuk lijkt me iets te veel van het goeie.
En ja het gaat om die rechtse, want de andere zijn fakkels
dat heet een flaregun. koop abders die in Blood II: The chosen.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:02 schreef pilske01 het volgende:
[..]
daar werd ik ook niet veel wijzer...maar je dacht zeker dat ik daar niet had gekeken??
Nou wel dus...ben daar zelf member...;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |