Dan kom ik langsquote:Op maandag 29 maart 2004 18:33 schreef Steve-O het volgende:
Een huis voor mezelf.
hoe nobelquote:Op maandag 29 maart 2004 18:36 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik geef alles aan hongerend Afrika, mijn gulle hand zal verwelkomd worden door de minder bedeelde mensen, en de arme mensen in India zullen mij verafgoden als mijn Hoorn des Overvloeds hun geluk zal brengen.
Dat lukt je never nooit, als je zo veel geld hebt, heb je jezelf niet meer in de handquote:Op maandag 29 maart 2004 18:41 schreef Cybersailor het volgende:
Ik zou het niemand vertellen, en mezelf 1000 euro per maand 'geven' en mooi nog 10 jaar over m'n studie doen, en dan op het moment dat iedereen echt begint te zeuren dat het nooit meer iets wordt met m''n leven, iedereen even stijl achterover laten slaan.
Ik vind mijn leventje wel prima zo, en behalve een paar kleine geldzorgen die ik zou oplossen vind ik het prima zo
Beetje wereldvreemd ofzo? 10 miljoen euro is bijna 25 miljoen gulden...quote:[b]...wat heb je aan een huis als je over een half jaar toch niets meer van het geld overhebt?? Dan kun je hem weer verkopen
de Cross Ion bijvquote:Op maandag 29 maart 2004 19:15 schreef MeneerGiraffe het volgende:
EEN COOLE PEN ZOU IK DAN KOPEN!!!
is goedquote:Op maandag 29 maart 2004 18:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dan kom ik langs![]()
In exact die volgorde?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:53 schreef Franky-Boy het volgende:
FOK!, Platenmaatschappij & SunChaser.
Snel wegwezen hier!quote:wat zou jij als eerst kopen als je de loterij wint?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |