Ja, ik zie nog steeds niet in wat er nou zo bijzonder isquote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewone shooter? HALO is nog altijd de absolute top op het gebied van console FPS.
En dat terwijl de game al zo oud is.. Nee, het is meer dan een "gewone" shooter..
quote:Volgens een Japanse krant zal Nintendo naast de DS een nieuw randapparaat voor de GameCube tonen op de E3. Niet Nintendo, maar Sony kwam vorig jaar met het innovatieve EyeToy, een klap in het gezicht van Nintendo dat bekend staat om haar creativiteit. Het nieuwe apparaat is dan ook Nintendo's antwoord op Sony en moet de GameCube nieuwe functionaliteit gaan geven.
The company likened the new peripheral to Sony's EyeToy device - a product which Nintendo executives seem to view as an embarrassing coup for Sony, and a threatening move into a product sector which has traditionally been Nintendo's own.
Speculation over the nature of the peripheral is likely to be rife in the run up to next month's show, as is the already simmering speculation that Nintendo may use this year's show as a platform to launch its online gaming ambitions for the Cube - despite the fact that the company's official line on online console gaming remains an incredibly cautious one.
Mja, er is een groot verschil tussen jou vinden en het feitelijke zijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik zie nog steeds niet in wat er nou zo bijzonder isHet verhaal is erg goed, maar daar blijft het bij. Vind IK.
*zucht*
Trouwens, de XBOX voldoet in geen van de gevallen aan wat jij zegt..quote:Op woensdag 14 april 2004 12:47 schreef Oksel het volgende:
.. If it looks like a PC, works like a PC, smells like a PC and plays like a PC...
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, er is een groot verschil tussen jou vinden en het feitelijke zijn.
Bekijk het eens objectief ipv door die eeuwige Nintendo-bril.
Je begrijpt m'n post blijkbaar niet,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn voorliefde voor Nintendo maakt me een beetje subjectief ja, maar ik kan toch ook gewoon toegeven dat GTA, ICO, PGR, FF en Rainbow Six goede games zijnMaar iets negatiefs over HALO zeggen mag blijkbaar niet
Mario en Zelda worden door niet Nintendo gamers ook alleen maar afgekraakt, maar hoor je mij dan zeggen dat jullie door een Xbox bril kijken
Neem je het op voor NIntendo ben je een subjectieve fanboy, neem je het op voor Xbox dan is alles goed.
Roy zegt gewoon: "Ik vind HALO niet zo speciaal" vind ikquote:Op woensdag 14 april 2004 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je begrijpt m'n post blijkbaar niet,.
idd, nu al zo'n 1.5 pagina vol gelult erover, nu weer verder naar de E3quote:Op woensdag 14 april 2004 18:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Roy zegt gewoon: "Ik vind HALO niet zo speciaal" vind ik
Iedereen z'n eigen mening, alle 3 consoles zijn goed en nu kappen en verder met de E3
Jij begrijpt de post kennelijk ook niet,quote:Op woensdag 14 april 2004 18:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Roy zegt gewoon: "Ik vind HALO niet zo speciaal" vind ik
*kuch*quote:Op woensdag 14 april 2004 12:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
het werkt niet als een PC
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:11 schreef speknek het volgende:
[..]
*kuch*
Op een PS2 kun je ook linux draaien, sterker nog, dat is de basis, what's your point?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:11 schreef speknek het volgende:
[..]
*kuch*
Een PC draait op een CPU.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]?
Een PC draait nog altijd op een OS,.
kappen nu, jullie horen als mod orde te houden op het games & consoles gedeeltequote:Op woensdag 14 april 2004 19:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Een PC draait op een CPU..
En het zou me stug lijken als de xbox (of enig console) geen OS heeft.
Als je zo redeneert is SEGA natuurlijk helemaal de bom.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Nintendo rulez gewoon,door de jarenlange traditie van topspellen maken, en de hele game sfeer, die het merk, nu eenmaal uitademt. en nu terug ontopic
dit staat er op de lijst die al is eerder gepostquote:Op woensdag 14 april 2004 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je zo redeneert is SEGA natuurlijk helemaal de bom..
Over SEGA gesproken, wat hebben zij zoal deze E3?
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:21 schreef Jebus het volgende:
Altijd leuk als de twee wannabe ps2 consoles elkaar gaan bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |