Hear, hear..quote:Op woensdag 14 april 2004 12:30 schreef twi het volgende:
De Xbox heeft geen E3 nodig om te knallen, die brengt de topgames gewoon de komende maanden uit
Klinkt me best bekend in de oren, zei ik niet exact hetzelfde tegen jou gisteren over de Xbox?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
En twi: je hoeft ook geen Cube te kopenLiever niet zelfs. Als je Nintendo games niet kan waarderen, dan ben je er ook geen waard
Jaja, jullie hebben LIVE. Hoevaak blijven jullie dát aanvoeren als argumentquote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef twi het volgende:
Geist...geinige game, maar for God's sake, splitscreen multiplayer voor 4 personen? Man, hoe passe is dat?
Zolang Nintendo zich maar vast blijft klampen aan de visie dat online gamen de moeite niet waard is, terwijl Live dagelijks het tegendeel bewijstquote:Op woensdag 14 april 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaja, jullie hebben LIVE. Hoevaak blijven jullie dát aanvoeren als argument
Generaliserend? Ik zou het eerlijk gewoon als puur imbeciel bestempelen.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:37 schreef Oksel het volgende:
..
X-Box is voor hersenloze allochtonen. (Oeh oeh oeh, wat enorm generaliserend..).
Anyway: Ik ben echt ENORM nieuwsgierig naar de DS..![]()
En toch is het voornamelijk op ervaring & feiten gebaseerd.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Generaliserend? Ik zou het eerlijk gewoon als puur imbeciel bestempelen.
Als je wilt schelden, doe dat dan gewoon.
Ja inderdaad, vandaar dat de gemiddelde leeftijd van Xbox gamers onlangs is bewezen op rond de 30 jaar te liggen.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:39 schreef Oksel het volgende:
(Ik verkoop regelmatig GC / X-Box / PS2 games.. GC games voornamelijk nette, rustige mensen.. studenten, chinezen.. X-Box games gaan 99% van de keren dat ik ze verkoop naar allochtonen of Nike-Air-Max nederlanders.. PS2 games naar jochie's van 11..)
Oeh oeh, echt waar?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
En toch is het voornamelijk op ervaring & feiten gebaseerd.
Ik weet zeker dat het IQ van Zelda spelers hoger ligt van van Splinter Cell (Xbox) spelers.
.. bron?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vandaar dat de gemiddelde leeftijd van Xbox gamers onlangs is bewezen op rond de 30 jaar te liggen.
Lijkt een beetje op CS voor de XBOX..quote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef twi het volgende:
Geist...geinige game, maar for God's sake, splitscreen multiplayer voor 4 personen? Man, hoe passe is dat?
Ik ben bang dat jij het gemiddelde schrikbarend naar beneden trekt,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:41 schreef Oksel het volgende:
Ik weet zeker dat het IQ van Zelda spelers hoger ligt van van Splinter Cell (Xbox) spelers.
Ja, en jij bent echt toonaangevend en zo,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:39 schreef Oksel het volgende:
(Ik verkoop regelmatig GC / X-Box / PS2 games.. GC games voornamelijk nette, rustige mensen.. studenten, chinezen.. X-Box games gaan 99% van de keren dat ik ze verkoop naar allochtonen of Nike-Air-Max nederlanders.. PS2 games naar jochie's van 11..)
En nou opsodemieteren,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:47 schreef Oksel het volgende:
.. If it looks like a PC, works like a PC, smells like a PC and plays like a PC...
Ohw, HALO 2 zal echt wel een topigame worden, die veel verkocht gaat worden hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op CS voor de XBOX...
Grappig dat Roy GEIST wel als potentiele topgame ziet maar HALO 2 dan weer niet in z'n rijtje zet..
Lekker objectief,.
En ik weet van niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij het gemiddelde schrikbarend naar beneden trekt,.
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en jij bent echt toonaangevend en zo,.
En ik ben een allochtoon, so fucking what achterlijke idioot..
Gewone shooter? HALO is nog altijd de absolute top op het gebied van console FPS.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, HALO 2 zal echt wel een topigame worden, die veel verkocht gaat worden hoorMaar ik zie dat toch meer als gewone shooter, terwijl Geist volgens mij toch wel iets extra's brengt. Nu is het hopen dat het beter uitgewerkt wordt als in Messiah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |