quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duke Nukem Forever komt samen met Perfect Dark Zero en Fable uit
FANBOY, heb je je weer zitten rukken op je GC..quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
idd, meivakantie duurt precies tot 11 mei, en de E3 is op 12 mei, dat is erg balen, dan maar in me 2 tussenuren in het studiehuis zitten achter de computerquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:33 schreef Roi het volgende:
Dat wordt spijbelen, IGN aanzetten en om de minuut op F5 drukken!
Fable komt deze zomer.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
GEIST
Giftpia
Golden Sun
Mario 128
Metroid Prime 2
Paper Mario
Wind Waker 2
Call of Duty (Activision)
Killer 7 and Resi 4 (Capcom)
The Movies (Lionhead)
Starfox GC plus Baten and Tales
Prince of Persia 2 (Ubisoft)
Hier kijk ik naar uit en dan vooral naar Timesplitters 3 & Resident evil 4quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo
GEIST
Mario 128
Metroid Prime 2
Paper Mario
Pikmin 2
Wind Waker 2
Zelda Four Swords
Timesplitters 3 and Second Sight (FRD)
The Movies (Lionhead)
Monkey Ball 3 and Virtua Fighter (SEGA)
Ik hoop vooral dat True Crime weer in LA speelt, met een toffe Hip Hop soundtrack! Dan wil ik best zo'n gewelddadig spel spelenquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo:
Donkey Konga
GEIST
Golden Sun
Mario 128
Paper Mario
Pikmin 2
Wind Waker 2
Overige:
True Crime 2 (Activision)
Timesplitters 3
Starfox GC plus Baten and Tales
Virtua Fighter (SEGA)
Met een paar voorwaardes,quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even mijn favorieten eruit halen:
[..]
Ik hoop vooral dat True Crime weer in LA speelt, met een toffe Hip Hop soundtrack! Dan wil ik best zo'n gewelddadig spel spelen
quote:Reuters meldt dat Nintendo opnieuw de meeste games heeft verkocht in Japan. Met 6,5 miljoen stuks verkochten ze anderhalf miljoen games meer dan de nummer twee, Square Enix, en dat terwijl de Pokemon games niet eens meegerekend zijn omdat die vallen onder de Pokemon Company.
De Gameboy Advance is verantwoordelijk voor een groot deel van de verkochte games, en Hirokazu Hamamura, president van de GBA-divisie van Nintendo, heeft dan ook hoge verwachten van de Nintendo DS. Volgens hem zal Nintendo op de aankomende E3 in mei 30 games onthullen voor Nintendo's nieuwe handheld.
Nintendo continued to benefit from its strong position in the handheld market with its GameBoy Advance and Enterbrain President Hirokazu Hamamura said he was eagerly awaiting the company's new handheld, "Nintendo DS."
"This will be a product unlike anything available right now and it will come with a touch panel," said Hamamura, adding that Nintendo was prepared to unveil 30 "DS" titles at the Electronics Entertainment Expo (E3) in Los Angeles in May.
The "DS" is expected to be a portable videogame system with two screens, one above the other, that will go on sale by year-end. A Nintendo spokesman declined to comment on whether the product would come with a touch panel screen.
Dat zijn de enige twee titels die ik graag wil. De rest kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:42 schreef pkwarts het volgende:
lijst met titels,
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (PC, Xbox)
STALKER: Shadow of Chernobyl (PC)
ik wil ook een keer gaanquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:10 schreef Wunk het volgende:
E3
[afbeelding]
*zwijmel*
[afbeelding]
3 jaar geleden alweer.., tijd dat ik weer eens ga
Oh, er waren natuurlijk ook een hoop games
rightquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:29 schreef Xvon het volgende:
Hey mensjes, FOUTJE Painkiller is ook voor PC!
EN PC REGELT DE SCENE
hoe kom je daaraan!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:41 schreef Wunk het volgende:
Ow, en 't mooiste was nog:
[afbeelding]\
PRESSPASSES !!
Geen rijen, overal voordringen, toegang tot de persruimte met PC's en internet, en free f00d(als je snel genoeg was dan
)
('k heb 'em nog steeds, nostalgische waarde)
ben ook wel beniewd naar the moviesquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:59 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ben benieuwt wat die cowboy bebop game wordt :
de anime is Zeer Cool & en the movie ook![]()
![]()
![]()
Op zich wel maar dat is natuurlijk een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
right.
Als je nu effe naar de verkoopcijfers kijkt dan regelen consoles de scene, heel hard zelfs..
Destijds projectmanager van 3 sites op www.stratics.com (Dark age of Camelot, Horizons en World War II online), vliegticket en hotel waren helaas wel voor eigen kostenquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:57 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |