abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18041890
Heeft iemand enig idee waar in Nederland ik Irn Bru (Schotse frisdrank) kan kopen in de regio Twente?
Op vakanties in Schotland drink ik dat echt nonstop en ben hiero wel toe aan een vervanger voor Cola,Sinas,7-up,cassis enz enz enz...
Iemand enig idee?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_18042107
Ik zou naar de site van irn-bru gaan en kijken wie de distributeur is in Nederland. Als er geen distributeur is zul je het hoogstwaarschijnlijk niet vinden in Nederland, en als die er wel is, dan neem je contact op met die distributeur en vraag je aan welke bedrijven ze die drank leveren.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 16:42:37 #3
43556 miss_dynastie
pi_18042832
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:10 schreef Last_Revolt het volgende:
Ik zou naar de site van irn-bru gaan en kijken wie de distributeur is in Nederland. Als er geen distributeur is zul je het hoogstwaarschijnlijk niet vinden in Nederland, en als die er wel is, dan neem je contact op met die distributeur en vraag je aan welke bedrijven ze die drank leveren.
Lijkt me inderdaad het beste
Wat voor een drankje is het TS? Waar smaakt het naar?
  dinsdag 30 maart 2004 @ 00:05:13 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_18054387
Schiphol > Food Village (supermarkt)

Daar zag ik het een keer, weet niet of ze het nog verkopen.
The Internets, I needs it..
pi_18062877
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad het beste
Wat voor een drankje is het TS? Waar smaakt het naar?
Is echt knal oranje drankje, met een mierezoete smaak.... echt superverslavend...
Is de 2de nationale drank van Schotland... tenminste dat beweren ze..
pi_18073928
Heb het daar gedronken en vond het echt heel vies. Je krijgt er ook nog eens enorme dorst van...
pi_18075009
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:00 schreef Vince22 het volgende:
Heeft iemand enig idee waar in Nederland ik Irn Bru (Schotse frisdrank) kan kopen in de regio Twente?
Op vakanties in Schotland drink ik dat echt nonstop en ben hiero wel toe aan een vervanger voor Cola,Sinas,7-up,cassis enz enz enz...
Iemand enig idee?
Niet in de regio Twente, maar wel in de Randstad (Amsterdam, Amstelveen en Den Haag). De winkel zelf heet 'Expat Shopping'. Je kan er ook bestellen, maar dat is prijzig geloof ik.

Een 2 liter fles kost 2,66 euro. Zie www.expatshopping.com
pi_18110465
Kijk even op agbarr.co.uk. Dat is de producent. IrnBru is merk met een branding-site. Zij hebben ook de brand als LiptonIce, Tizer, Ka, en ik meen ook Orangina. Mocht het je nu nog niet lukken. Plaats dan weer even een reactie, dan vraag ik het wel. Heb bij A.G. Barr een relatie zitten.
pi_18119992
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:20 schreef SjaakieV het volgende:
Kijk even op agbarr.co.uk. Dat is de producent. IrnBru is merk met een branding-site. Zij hebben ook de brand als LiptonIce, Tizer, Ka, en ik meen ook Orangina. Mocht het je nu nog niet lukken. Plaats dan weer even een reactie, dan vraag ik het wel. Heb bij A.G. Barr een relatie zitten.
Net even een mailtje gestuurd naar Barr.... thanks voor de link man... Zodra ik wat hoor post ik het hier wel ff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')