quote:Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef ZuurPruim het volgende:
zeg dat zijn/haar veters loszitten
hehe.. maarre... was dan de grap?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:59 schreef jogy het volgende:
Z'n kamer in de fik steken en dan bellen dat z'n kamer in de fik staat, hij denkt dan dat het een grap is en als ie thuiskomt ziet ie dat het echt waar is.
En dan naar hem toe rennen met de jerrycan benzine in je hand en '1 april!' schreeuwen.
Moet ie dat nu vertellen, of moet ie nu 2 kikkers aanschaffen...??quote:Op maandag 29 maart 2004 16:07 schreef Kuzco het volgende:
Twee kikkers zitten op een lelieblad in de vijver zegt de een tegen de ander: "Je gulp staat open." Dus die kikker bukt om te kijken. Bespringt die andere kikker hem van achter en neemt hem keihard van achteren en roept: "Eén april kikker in je bil!!"
Dat mag je zelf beslissen. Ik wilde eigenlijk alleen maar een nutteloze bijdrage leveren aan dit topicquote:Op maandag 29 maart 2004 16:09 schreef Romek het volgende:
[..]
Moet ie dat nu vertellen, of moet ie nu 2 kikkers aanschaffen...??
quote:Op maandag 29 maart 2004 16:07 schreef Kuzco het volgende:
Twee kikkers zitten op een lelieblad in de vijver zegt de een tegen de ander: "Je gulp staat open." Dus die kikker bukt om te kijken. Bespringt die andere kikker hem van achter en neemt hem keihard van achteren en roept: "Eén april kikker in je bil!!"
Owja, die is nog beter.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
hehe.. maarre... was dan de grap?
leuker: hem bellen... zeggen: 'help, MIJN kamer staat in brand.. alsie dan komt: '1 april.. t is de jouwe'
quote:Op maandag 29 maart 2004 16:24 schreef Janetje het volgende:
datum? Het Nederlandse Journaal meldde dat op 1 april een grote landelijke actie zou worden gehouden om zogenaamde 'zwartkijkers' op te sporen, mensen die hun kijk- en luistergeld niet hadden betaald. Controleurs zouden met een scanner door de straten rijden om overtreders te betrappen. Of daar niet tegen te doen zou zijn, vroeg een journalist. Nee, was het antwoord van een controleur, want hij kon zich niet voorstellen dat men zijn tv-toestel in aluminiumfolie zou wikkelen, want dan zou de voorbijrijdende controledienst met hun scanner niets kunnen uitrichten. De volgende dag was al het aluminiumfolie in de winkels binnen enkele uren uitverkocht.
Daar stond ik met mijn papa en mamaquote:Op maandag 29 maart 2004 16:24 schreef Janetje het volgende:
geslaagde 1 april grappen:
......
datum? Het jeugdjournaal meldde dat op 1 april (± 1990) dat men het hart van een mummy aan het kloppen heeft gekregen. De belangstelling was enorm, toen de kist waar de mummie in zou zitten geopend werd. In de kist lag echter alleen maar een papiertje. Mensen uit het hele land waren helemaal voor niets naar (plaats? Hilversum of zo?) gekomen.
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:20 schreef hetsjhokleek het volgende:
Dit jaar heeft de burgermeester in een weekendblaadje aangekondigd dat er een oude tradtie in eren zou worden hersteld. Namelijk dat 10 dagen voor pasen (dit jaar dus 1 april)weer het eerste voorjaarsbier gratis een dag uit de dorpspomp zou komen. Het buizenstelsel van de bierbrouwerrij naar de dorpspomp zou weer werkend gemaakt zijn en hij heeft er voor gezorgd dat het voldeed aan de hedendaagse eisen. Een bekende brabantse bierbrouwer zou zorgen dat het bier door de buizen naar pomp gaat.
Het zal me benieuwen hoeveel man er bij de dorpspomp staat as donderdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |