abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18041784
Mensen, wie weet er nog een leuke 1 april grap om met mijn huisgenootjes uit te halen? Ik zit echt zonder ideeën.... Iemand ooit een geslaagde grap uitgehaald?

Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_18041811
Ik heb het *proest* vorig jaar *laughing out loud* overgeslagen!
pi_18041832
zeg dat zijn/haar veters loszitten
pi_18041848
beste idee van vandaag... moest dat misschien ook maar proberen
  maandag 29 maart 2004 @ 15:59:14 #5
78445 nbsp
de aanhouder wint
pi_18041866
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef ZuurPruim het volgende:
pi_18041877
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:59 schreef nbsp het volgende:

[..]

maandag 29 maart 2004 @ 15:59:54 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18041878
Z'n kamer in de fik steken en dan bellen dat z'n kamer in de fik staat, hij denkt dan dat het een grap is en als ie thuiskomt ziet ie dat het echt waar is.

En dan naar hem toe rennen met de jerrycan benzine in je hand en '1 april!' schreeuwen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 29 maart 2004 @ 16:00:41 #8
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_18041891
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef ZuurPruim het volgende:
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_18041934
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:59 schreef jogy het volgende:
Z'n kamer in de fik steken en dan bellen dat z'n kamer in de fik staat, hij denkt dan dat het een grap is en als ie thuiskomt ziet ie dat het echt waar is.

En dan naar hem toe rennen met de jerrycan benzine in je hand en '1 april!' schreeuwen .
hehe.. maarre... was dan de grap?
leuker: hem bellen... zeggen: 'help, MIJN kamer staat in brand.. alsie dan komt: '1 april.. t is de jouwe'
pi_18042044
zeggen dat er wat in zijn/haar haar zit, en als hij/zij dan in de spiegel gaat kijken zeg je "1 april, kikker in je bil!"
  maandag 29 maart 2004 @ 16:07:57 #11
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_18042051
Twee kikkers zitten op een lelieblad in de vijver zegt de een tegen de ander: "Je gulp staat open." Dus die kikker bukt om te kijken. Bespringt die andere kikker hem van achter en neemt hem keihard van achteren en roept: "Eén april kikker in je bil!!"
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
  maandag 29 maart 2004 @ 16:09:05 #12
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_18042081
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:07 schreef Kuzco het volgende:
Twee kikkers zitten op een lelieblad in de vijver zegt de een tegen de ander: "Je gulp staat open." Dus die kikker bukt om te kijken. Bespringt die andere kikker hem van achter en neemt hem keihard van achteren en roept: "Eén april kikker in je bil!!"
Moet ie dat nu vertellen, of moet ie nu 2 kikkers aanschaffen...??
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  maandag 29 maart 2004 @ 16:11:50 #13
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_18042133
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:09 schreef Romek het volgende:

[..]

Moet ie dat nu vertellen, of moet ie nu 2 kikkers aanschaffen...??
Dat mag je zelf beslissen. Ik wilde eigenlijk alleen maar een nutteloze bijdrage leveren aan dit topic
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
pi_18042141
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:07 schreef Kuzco het volgende:
  maandag 29 maart 2004 @ 16:14:09 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18042190
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:02 schreef Janetje het volgende:

[..]

hehe.. maarre... was dan de grap?
leuker: hem bellen... zeggen: 'help, MIJN kamer staat in brand.. alsie dan komt: '1 april.. t is de jouwe'
Owja, die is nog beter.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_18042417
geslaagde 1 april grappen:

datum? In het Nederlands Journaal werd op 1 april aangekondigd dat de toren van Pisa was omgevallen. Dit ontlokte veel reacties van geschrokken en treurende mensen.

datum? Het Nederlandse Journaal meldde dat op 1 april een grote landelijke actie zou worden gehouden om zogenaamde 'zwartkijkers' op te sporen, mensen die hun kijk- en luistergeld niet hadden betaald. Controleurs zouden met een scanner door de straten rijden om overtreders te betrappen. Of daar niet tegen te doen zou zijn, vroeg een journalist. Nee, was het antwoord van een controleur, want hij kon zich niet voorstellen dat men zijn tv-toestel in aluminiumfolie zou wikkelen, want dan zou de voorbijrijdende controledienst met hun scanner niets kunnen uitrichten. De volgende dag was al het aluminiumfolie in de winkels binnen enkele uren uitverkocht.

datum? Het jeugdjournaal meldde dat op 1 april (± 1990) dat men het hart van een mummy aan het kloppen heeft gekregen. De belangstelling was enorm, toen de kist waar de mummie in zou zitten geopend werd. In de kist lag echter alleen maar een papiertje. Mensen uit het hele land waren helemaal voor niets naar (plaats? Hilversum of zo?) gekomen.

1 april 1996 Een lokale Groningse krant meldde dat de gemeente de kastjes waarmee buschauffeurs verkeerslichten op groen kunnen zetten, in de verkoop zou doen. Dit omdat er nieuwe waren besteld en als compensatie voor al het leed dat de automobilisten de laatste jaren was aangedaan. Honderden mensen verzamelden zich op 1 april bij het hoofdkantoor van het vervoersbedrijf om een kastje te kopen. Helaas bleek het om een grap te gaan. De goede lezers hadden dit kunnen weten, want in het krantenartikel waren alle namen van de raadsleden die voor of tegen hadden gestemd fout geschreven (steeds 1 letter fout).
pi_18042550
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:24 schreef Janetje het volgende:
datum? Het Nederlandse Journaal meldde dat op 1 april een grote landelijke actie zou worden gehouden om zogenaamde 'zwartkijkers' op te sporen, mensen die hun kijk- en luistergeld niet hadden betaald. Controleurs zouden met een scanner door de straten rijden om overtreders te betrappen. Of daar niet tegen te doen zou zijn, vroeg een journalist. Nee, was het antwoord van een controleur, want hij kon zich niet voorstellen dat men zijn tv-toestel in aluminiumfolie zou wikkelen, want dan zou de voorbijrijdende controledienst met hun scanner niets kunnen uitrichten. De volgende dag was al het aluminiumfolie in de winkels binnen enkele uren uitverkocht.
pi_18042812
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:24 schreef Janetje het volgende:
geslaagde 1 april grappen:

......

datum? Het jeugdjournaal meldde dat op 1 april (± 1990) dat men het hart van een mummy aan het kloppen heeft gekregen. De belangstelling was enorm, toen de kist waar de mummie in zou zitten geopend werd. In de kist lag echter alleen maar een papiertje. Mensen uit het hele land waren helemaal voor niets naar (plaats? Hilversum of zo?) gekomen.
Daar stond ik met mijn papa en mama
NIC..AR..A..GUA. Agua....Agua for my bunghole.... bunnnghooooole!
Are you threatening me? I AM CORNHOLIO!
...you have T.P.? T.P. for my bunghole?
Are you threatening me? You will give my T.P. ... bungholio!
pi_18042874
was je daar echt? haha...
pi_18044678
staat op onze schoolsite:

Amersfoort, 28 maart 2004

In verband met de nieuwe wet op de veiligheid en de identificatieplicht die 31 maart a.s. ingaat, is het vanaf aanstaande donderdag verplicht om voor het starten van het eerste lesuur het bibliotheekpasje te tonen aan de docent van het eerste lesuur. Ander vormen van identificatie (paspoort, rijbewijs) kunnen uiteraard daartoe ook gebruikt worden.

Leerlingen die niet in staat zijn zich te dentificeren moeten een briefje halen en zich in de eerste pauze melden bij de directie.

Met vriendelijke groet,

Meridiaan college

en daaronder:
Amersfoort, 28 maart 2004

Om een gebaar te maken naar de leerlingen van de school heeft de directie tevens besloten dat aanstaande donderdag, op vertoon van het bibliotheekpasje een ijsje (Ola: magnum) op gehaald kan worden in de eerste pauze bij de bar.
Deze actie wordt mede ondersteund door de firma Ola die onze vrieskisten weer gevuld heeft met het oog op de mooie dagen die er aan staan te komen.

De directie hoopt daarmee eventuele bezwaren tegen de identificatieplicht te verzachten.

Met vriendelijke groet,

Meridiaan college

en een gast die dat nog geloofd ook!

http://www.meridiaan-eemland.nl/actueel/controle.htm
pi_18044904
en een gast die dat nog geloofd ook!

http://www.meridiaan-eemland.nl/actueel/controle.htm
[/quote]

! das wel triest .
mijn school doet nou nooit zoiets gezelligs...
Voices tell me I'm the shit.
pi_18045304
Dit jaar heeft de burgermeester in een weekendblaadje aangekondigd dat er een oude tradtie in eren zou worden hersteld. Namelijk dat 10 dagen voor pasen (dit jaar dus 1 april)weer het eerste voorjaarsbier gratis een dag uit de dorpspomp zou komen. Het buizenstelsel van de bierbrouwerrij naar de dorpspomp zou weer werkend gemaakt zijn en hij heeft er voor gezorgd dat het voldeed aan de hedendaagse eisen. Een bekende brabantse bierbrouwer zou zorgen dat het bier door de buizen naar pomp gaat.
Het zal me benieuwen hoeveel man er bij de dorpspomp staat as donderdag
Boodschap van algemeen nut.
pi_18045323
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:20 schreef hetsjhokleek het volgende:
Dit jaar heeft de burgermeester in een weekendblaadje aangekondigd dat er een oude tradtie in eren zou worden hersteld. Namelijk dat 10 dagen voor pasen (dit jaar dus 1 april)weer het eerste voorjaarsbier gratis een dag uit de dorpspomp zou komen. Het buizenstelsel van de bierbrouwerrij naar de dorpspomp zou weer werkend gemaakt zijn en hij heeft er voor gezorgd dat het voldeed aan de hedendaagse eisen. Een bekende brabantse bierbrouwer zou zorgen dat het bier door de buizen naar pomp gaat.
Het zal me benieuwen hoeveel man er bij de dorpspomp staat as donderdag
!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18045394
Ik vond die grap in de Metro van vanmorgen wel goed... Donderdag is er een auditie voor honden bij Space Expo, die dan meegaan de ruimte in als gezelschapsdier, om André Kuipers gezelschap te houden tijdens zijn verblijf in het ISS, nadat net beide medebemanningsleden vervangen zijn. Ze zoeken een gezellige lieve hond, dus wie zijn hond de ruimte in wil sturen is welkom
pi_18045465
zou het zo langzamerhand niet op gaan vallen dat er komende donderdag zo ontiegelijk veel byzondere activiteiten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')